اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

میدهت اسمت لذت عشقی مدام

 بسم رب الفاطمه الزهرا

گاهی از اینکه شما را مادر خطاب میکنم ازینکه هی خودم را به شما منسوب میکنم ازینکه با پررویی تمام اسم خودم را دختر بی بی گداشته ام ازین دست بالا گرفتن خودم ...میخواهم بمیرم،بمیرم بابت این جسارت

من از کجا؟دختری شما از کجا؟

من غبار قدم فضه تان هم نیستم مادر جان چه برسد به دختر شما!!!

 

وقتی به شما می‌اندیشم، از دست‌های تهی خویش شرمسار می‌شوم و بغضی که هر از گاهی میهمان گلوی خشک و گرفته‌ام است، آرام‌آرام می‌شکند و بر پهنای صورت گنهکارم می‌لغزد و جاری می‌شود. یک دنیا قافله اشک و آه و ماتم! پس با همین شبنم‌های دل گرفته وضوی عاشقی می‌کنم و به نام یگانه عالم و به یاد شما که نگین آفرینش تمام بانوان عالمید، نفس میکشم و باز زانوهای به زمین رسیده را میتکانم برای دویدنی دوباره...

دل داغدار من به تمام قامت به احترام شما می‌ایستد و در زاویه اندیشه‌هایش به شکیبایی شما فکر می‌کند و غم هایش برایش بی ارزش میشود.

پس چه زیبا ماردی مهربان برای پدر تنهایتان لقب گرفتید؛ که این مدال افتخاری بود که عجیب برازنده قامت و استقامت شما شد.

 پس از آن میثاق سبز در میعادگاه عشق، عاشقی کردید ...با نان و نمک علی عاشقانه ساختید و علی را هزاران مرتبه شرمسار شکیبایی‌ تان کردید. 

شما دختر برگزیده‌ترین معشوقه خدا بودید اما در تمام گرسنگی‌ها و خستگی‌ها، لب جز به تسبیح و تقدیس ذات مقدس خداوند  باز نفرمودید.

چه شقایق‌ها واطلسی‌ها و رازقی‌هایی به گلستان گل نشناس دنیا هدیه فرمودید که قصه پرپرشدنشان حدیثی است چون مثنوی یاس کبودتان که فعلاً در کنار زاویه ذهن من بماند تا بعد!

با مادر مادر گفتن ها کسی دخترشما نمیشود دختر باید شبیه مادر شود...

التماس دعا ای دار و ندار علی،ای بود ونبود حسن،ای مادر ارباب ما

 

بشم همونی که تو میخوای


 
 

 

۲۲:۵۴
ناشناس
۱۹ دی ۹۸ , ۲۳:۱۷

سلام. وبلاگ فوق العاده ای دارین. باعث افتخار و خوشحالی ماست که شما یکی از کاربران سایت http://UrlMe.ir  باشید.

در این سایت شما می توانید با کوتاه کردن لینک های خود و انتشار لینک های کوتاه شده ، به صورت ویژه و حرفه ای درآمد کسب کنید.

منتظر حضور شما هستیم.

آدرس ما :   https://urlme.ir/on/urlme

Saboo ..
۲۰ دی ۹۸ , ۰۰:۰۱

سلام خوبی خواهر جان 

در چه حالی دختر بی بی 

پاسخ :

سلام رفیق باوفای واقعی مجازی خودم:)
حالم در حالت عمومی خوبه الحمدلله مگر ...
الحمدلله الحمدلله
ناصر دوستعلی
۲۰ دی ۹۸ , ۰۰:۱۰

این نوشتن از دل میاد

اصلا به قدرت و ضعف نوشته به لحاظ ادبی کاری ندارم

هوای دلتون رو داشته باشید

که ممکنه روزی بشه که دیگه نتونید اینطوری بنویسید

یا خیلی خیلی خیلی سخت بشه اینطوری نوشتن

مثل بنده 

:(

پاسخ :

موقع نوشتنش اشک میریختم ولی از دل بودنش رو شک دارم
آخه دل من صاف و زلال نیست متاسفانه...

:(
سالار سپهری
۲۱ دی ۹۸ , ۰۹:۰۱

سلام.

دخت بی بی؛ نوشته ات بوی بی بی می دهد.

 

اما یه سوال: (دیدگاه شما را می خواهم)

شأن و منزلت رفیع بی بی از برای چیست؟ چرا و به چه دلیل و یا برای انجام چه رفتارهایی به این درجه از اعتبار و مقام رسیده اند؟

پاسخ :

سلام علیکم

مقام از عمل به وطیفه و بندگی محض می آید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan