اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تگرگ

بسم الله الرحمن الرحیم

همه سبزی های عزیز دلم همه فلفل ها و گوجه ها و بادمجونا و بامیه های خوشگلم درخت هلوی گوگولم گل شمعدونی و یاس و رز نازم

همشون نابود شدند:((

خدایا خودت اینا رو به من دادی خودتم گرفتی پس غمی نیست...


                       

                                           

                       

ببینید کل باغچه پربرگ و هلو های ناکام شده به درختا اصلا برگ نمونده:((هرچی سعی میکنم غصه نخورم نمیشه

                       

الان سبزی های عزیزم زیر این آب هان چقد ذوق میکردم براشون چقد هی آبشون میدادم علف های هرزو میکندم...هیییییی

ولی عب نداره خدا بزرگه:))اصن دوست داشته اینارو ازم بگیره 

                      

۱۷:۲۶
محمد فرهمند
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۳
خدا بیامرزتشون

پاسخ :

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
آقای بیدل
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۲
کی بارید ؟! چرا اینجا نمیباره پس ؟!

پاسخ :

همین نیم ساعت پیش
خب من مشهد نیستم که
ابوصامد رضوان
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۵
شما کجایید که اینجور تگرگ می باره؟؟؟


پاسخ :

خراسون
میم میم
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۴
خدایا خودت اینا رو به من دادی خودت هم گرفتی. پس غمی نیست.
آفرین

پاسخ :

به داده و نداده و گرفته اش شکر:)
آقای بیدل
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۳
اینجا هوا ابریه انشاالله اینجا هم بباره .

پاسخ :

نههههههه
تگرگ یه جور بلا محسوب میشه
الان حیاط پر هلو و برگه:(((
درختا قشنگ لخت شدن
بباره اما تگرگ نه
لوسی می
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۰
خدا صبرت بده مادر!

پاسخ :

موتوشکرم...
ان شاالله تو خوشی هاتون جبران کنیم
**هِلِناز **
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۴
دیروزم اینجا تگرگ زد 

پاسخ :

اینجا خعلیییی وحشتناک بود به عمرم همچین تگرگی ندیده بودم
قلع و قمع شد همه چی شیشه درمون هم شکست
دچارِ فیش‌نگار
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۷
خودتم بهم برگردون :)

پاسخ :

زدید به هدف...
**هِلِناز **
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۹
بیچاره باغ دارا 
اینجا به این شدت نبود بارندگی خیلی شدیدتر بود... 

پاسخ :

اوهوم
من برا درخت هلوم و باغچه ام کلی غصه خوردم چه برسه به باغ دارا:(((
خدا قسمت نکنه
میم میم
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۲
به قول آقای روحانی نگران نباش. سال دیگه محصولاتت بهتر میشن

پاسخ :

تا سال دیگه آخه کی مرده کی زندس:(
اولین سالِ کاری شدنم بود ‌که محصولاتم اینجوری به فنا رفت
معلوم نیست سال دیگه انقد کاری باشم
فرشته ی روی زمین
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۸
غم آخرتون باشه ..!

پاسخ :

رسما فاتحمو خوندی:)
در صورتی غم آخرمه که دیگه تو دنیا نباشم چون دنیا با غم عجینه
ریحانه
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۸:۵۸
ای بابا. لطفا تگرگ ها رو بار کن بفرست دیار ما که مردیم از گرما 
ایشالله که دوباره در میان به زودی. غصه نخور :**

پاسخ :

اینجام سرد نیست هوا خیلی بهاری و عالیه
نه دیگه در نمیان باید دوباره بکارم
خیلی کوچولو بودن:(((
سوته دلان
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۰
ان‌شاءالله به بهترین نحو برات جبران می‌کنه... :)

پاسخ :

:)مرسی
جبران هم نکنه راضیم من کیم ناراضی باشم  
فقط دلم برا محصولات ارگانیک گوگولیم تنگیده:((
نـــای دل
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۲
خدا داده الان گرفته...

احسنت...

پاسخ :

:))ممنونم
خب چیزی که خودش داده دوست داشته بگیره اعتراض اصن جایگاهی نداره
عرفان ...
۰۹ خرداد ۹۸ , ۱۹:۵۰
مشهد هوا بارونی بود.
...
غم اخرتون باشه...

پاسخ :

اینجا تگرگ بارون همه چی
الفاتحه اخلاصو مع الصلوات
سعید بیگی
۰۹ خرداد ۹۸ , ۲۲:۳۴
سلام
دوستی داریم باغداره. هر سال محصولش بی آفت و زیاده می گه خدا رو شکر!
هر سال هم آفت یا سرما می زنه بازم می گه خدا رو شکر!
می گه ما چیزی از خدا طلبکار نیستیم بلکه بهش بدهکارم هستیم. از محصولش به هر کسی دستش برسه می بخشه.
این یعنی توکل! من که از برخوردش و تفکرش لذت می برم و می گم کاش منم مثل اون بودم!
خدا بهتون صبر بده بابت آفت تگرگ که به باغچتون زده. خدا عوضش رو می ده. نگران نباش!

پاسخ :

سلام علیک
خداوند حفظشون کنه ان شاالله
آخه عین یه مادر بودم براشون هرروز میرفتم پیششون و بهشون سر میزدم
از فردا پیش کی برم:((((
نگران نیستم خدا برای من کافیست
یا زهرا
۰۹ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۷
آقا پس چرا اصفهان اینقدر گرمـــــــــــــــــــــه؟؟؟؟
خدایا اینطرفام بفرس ازین چیزا خـــــــــــــــــب:(
خدا رحمت کنه سبزیاتو میفهمم چی میکشی خودم چند روز پیش ریخونای عزیزمو از دست داردک خخخخخخخخ

پاسخ :

دیگه اصفهون یسری معایبم مث گرمی هوا داره:))
خدا ریحونای تورم بیامرزه
تو چرا به فناشون دادی؟؟
یا زهرا
۱۰ خرداد ۹۸ , ۱۲:۴۱
از بس بهشون آب دادم گندید:ا

پاسخ :

خسته نباشی:)
پس مثل من میخواستی زود بزرگ شن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan