اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

وااااای آمپول

بسم الله الرحمن الرحیم

یه خواهشی دارم که آقایون نخونن چیز خاصی اصلا نیست برا همون رمز نداره ولی راضی نیستم آقایون بخونند.





تنها کسی که تو فامیل ما از رشته های پیراپزشکی خونده فعلا منم...

البته رشته من بیشتر جنبه پیشگیری داره تا درمان...

اما تزریقات رو در دوران کارآموزی بهمون یاد دادند...

یاد گرفتن من همانا سرازیر شدن فامیل برای تزریقات همانا...

خودم ازآمپول به شدت میترسم اما برا بقیه با جرات میزنم

جالب اینه که خونه خاله ام به درمانگاه نزدیک تر ازخونه ماست اما هلک هلک راه میفته میاد خونه ما برای آمپول...

همه هم میگن چون تو خیلی خوب وبدون درد میزنی میایم پیشت...خدا کنه راست بگن و محض چاخان من نباشه خخخ

گاهی جمله عجب خانوم دکترباحالی هستم من ،در فضای روح طنین انداز میشود که با یک پسگردنی به نفس جمله ی هر چی هستی نظر لطف خداست جایگزین میشود

فقط هم به خانوما آمپول میزنم بابا بزرگم استثناست چون اونم ازخودمونه...

پریروز آقاجانم(پدر گرامی) اومدند گفتند یه آمپول تقویتی دارم برام میزنی

من که کلی سرخ وسفید شدم یه سری باتردید برای تایید تکون دادم که مامان جان محکم کاری کردند و گفتند آره بابا چرا نزنه خیلی هم خوب میزنه...

آخه من چه جوری به آقا جان با اون ابهت آمپول بزنم؟

صحنه رو ترک کردم دیگه هم به رو خودم نیاوردم خخخخخ

خوشحال میشم برای دیگران کاری انجام بدم حتی تو کارآموزی درمانگاه ،بدون اینکه به پرسنلشون بگم رایگان تزریق میکردم

به هرحال برای خدمت رسانی به شما عزیزان سر تعظیم فرود میارم فقط هزینه ایاب ذهاب با خود شماست

ماهم یه حالی میکنیم و یه مسافرتی میزنیم به رگ...

(رشته مو نمیگم چیه نپرسید خخخ)

دقت کردید با چه نظم خاصی پست میزارم روز در میان...


۰۹:۴۳
بی پلاک ...
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۰:۲۸
خخخ کار جذابیه
بلاخره زدی برای پدر جان یانه؟؟؟ 
محل زندگیت کجاست بیام امپول بزنی؟

پاسخ :

جذاب خیلی جذاب ...خیلی باحاله واسه بقیه آمپول بزنی قبلشم بگی اصلا درد نداره مثل یه مورچه که میخواد گاز بگیره
نه دیگه پیچوندم خخخ
نه دیگه من قرار شد بیام ایاب و ذهاب هم با خودتون ههههه
نگار جهانشاهی
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۳
خوب است

پاسخ :

آمپول زدن یا ایاب ذهاب یا ...؟
نگار جهانشاهی
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۳:۵۲
نه مطلبت و گفتم خوشم امده ازش کاری به امپول زدن ندارم

پاسخ :

خخخخ
ممنونم خواهر جان
نـــای دل
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۵:۴۳
نخوندیم فقط اومدیم سر زدیم و رفتیم..

پاسخ :

درود...
raha banoo
۱۰ آذر ۹۷ , ۱۸:۴۳
من همیشه از آمپول میترسیدم...
اگه رمز مخصوص خانماست چرا من ندارم:دی
تشریف بیارید واسه مسافرت به شهر ما  ولی آمپول نه!:))))

پاسخ :

نه خواهری رمز نداره اما گفتم دوست ندارم آقایون بخونن
ان شاءالله هیچ وقت مریض نشی ولی آمپول تقویتی جوری برات میزنم که از طرفداران آمپول بشی...
شما از کدوم شهری؟هم شهری درنیایم یه وختی:)))
raha banoo
۱۱ آذر ۹۷ , ۱۳:۳۶
آره...خیلی دوریم ولی دل ما تو شهر شما گیره:))
شدیدا هوای مشهد کردم...
نه خواهری طلبه نیستم:))چطور؟

پاسخ :

مشهد الرضا خانه ی دل ها ...
ان شاءالله روزی تون زیارت حضرت سلطان
تو پستت از استاد گفتی فکر کردم طلبه ای:)
صبا صبوحی
۱۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۴۵
چقدر خوب :)
دشته ی دخترونه ای داری پس 

پاسخ :

اومممم
بلی داریم همه چی داریم تا شما چی بخواین:)
محمد برزین
۰۲ دی ۹۷ , ۰۸:۲۹
نخوندیم ولی حتما خوب نوشتید که دوستان کامنت گذاشتن 

پاسخ :

تشکر جات فراوان که توجه نمودید به قسمت اول
مش حسن
۱۷ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۲
با سلام  باشه نمی خوانیم ولی 

نوبت به اولیا چو رسید آسمان تپید 

پاسخ :

سلام علیکم
ممنووون از توجه تون:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan