اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تصمیم کبری

بسم الله الرحمن الرحیم

تا حالا شده بخواین راجع به یه امر مهم تصمیم بگیرین ولی نتونین؟

انقدر مهم که جهت زندگی تون به این تصمیم وابسته باشه؟

کل مغز و فکرتون رو پیاده کنین با چندین نفر مشورت کنین ولی بازم نتونین!

دوست داشته باشین خدا بیاد بهت بگه چیکار کنی ؟ کدوم راه درسته؟


۲۱:۴۵
آقای بیدل
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۱:۵۲
اره :)

پاسخ :

خب باید چیکار کرد؟:((((((
ناشناس
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۱:۵۹
با من مشورت کن بهت میگم چیکار کنی؟

پاسخ :

جدا؟؟
شما اجالتا از ناشناسی در بیاین:)
علی کشاورز
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۰۴
نشده
فاذا عزمت فتوکل علی الله
هر موقع عزم کردی توکل کن به خذا

پاسخ :

آخه مشکل عزم نیست
من مرحله قبل عزمم نمیدونم کدوم تصمیم رو بگیرم که بعد عزم کنم و توکل:((
مردی بنام شقایق ...
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۲۵
سلام
میخواستم ازدواج کنم😂😂😂😂


پاسخ :

سلام علیکم.
خو آخرش یه تصمیمی گرفتین دیگه
من بدبخت الان چه مدل خاکی بر سرم بریزم:((((
ببخشید اگر جمله بالا بی ادبیه حذفش کنم؟
الان مخم عیب کرده فرق ادب و بی ادب رو تشخیص نمیدم:(
😂مهسا😂 اا
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۴
اره

پاسخ :

دارم دیوانه میشم
خیلی موقعیت بدیه:((
رئوف ..
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۲:۴۷
:)

پاسخ :

کجاش تعجب آوره؟!!!؟
خیییلی سخته تصمیم سخت بگیری که سعادت و شقاوتت و آیندت به اون بستگی داشته باشه
آقای بیدل
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۰
یه استخاره ی قرآنی بگیرین . توی شرایط بغرنج زندگی واقعا راه گشا بوده برام . خودتونم بگیرین نه کس دیگه . آیات اگه جوابگوی مساله ی شما بودن ک هیچی والا یعنی هنوز جای فکر و مشورت هست ...
هرچی گفتم کاملا من دراوردیه :| ولی خودم به شخصه جواب گرفتم

پاسخ :

از استخاره میترسم در حد لالیگا
آخه موضوع در حد مرگ و زندگیه
بعد استخاره کنم و اونی بشه که نباید
بعد خدا بگه اینجا که جای استخاره نبود 
بازم خییییلی ممنونم

اردیبهشت ..
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۵
عزیزم  وسط یه کاغذ یه خط عمودی بکش یه ستون مزایا و ستون روبروش معایب تصمیمت رو بنویس بعد برات روشن میشه تصمیم درست کدومه

پاسخ :


عزیزم حتما امتحان میکنم
البته اگه بتونم مزایا و معایب آیندشو در بیارم چون خیلی سخته
ممنون
رزمنده ..
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۸
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


عرض کنم که بسیار زیاد اتفاق افتاده...
نهایتا یه قرآن باز می کنم و بعد هم توکل می کنم...همین...
و البته همیشه جواب گرفته ام...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم.جزاکم الله خیرا ایضا
نمیدونم کارم درسته یا نه ولی تا کارد به استخون نرسه استخاره نمیکنم
خدا خیرتون بده
یه جَــــــواد
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۰:۵۳
این مشکل عمدتا مشکل تمامِ موجودات از جنسِ دومه
در این مواقع مراجعه کنید به یه آقایی که به عقلش اعتماد دارید تا کمکتون کنه

پاسخ :

ینی موجودات جنس اول دچار این مشکل نمیشن؟!
آخه این موضوعی که توش گیر کردم فکر نکنم به جنس مریوط باشه
هردو جنس امکان خطاشون زیاده.
جنس دوم ممکنه احساساتی تصمیم بگیره
جنس اولم ممکنه منو درک نکنه
ای خدااااااا
سرباز کوچولو ...
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۱:۰۱
من .تنها جایی که احتمالا به این مرحله برسم تصمیم ازدواج هست
نمی‌دونم دقیقا 

پاسخ :

اوهوم:)
سارا سماواتی منفرد
۱۲ بهمن ۹۷ , ۰۲:۱۱
خیلی وقت ها شده 
اما آخرش خودتی و خودت ...

پاسخ :

دقیقا...
خودمم و خودمم
حتی نزدیک ترین افراد  نمیتونن خیلی بهم کمک کنن
یه جَــــــواد
۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۲:۲۸
استخاره هم جوابه اگر تا حالا انجام ندادید

پاسخ :

خیلی کم...
معمولا سراغش نمیرم
ولی مثل اینکه اینبار باید برم چون عقل ناتوانه
سراسر گنگ
۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۶
خب واقعا بذار خدا بیاد وسط . بده فرد کاربلدی برات استخاره بگیره

پاسخ :

فکر کنم دیگه چاره ای جز استخاره نباشه
اما فرد کار بلد لاموجود:(((
یه جَــــــواد
۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۹
وقتی خدا با یک آیۀ خفن راه رو بهتون نشون داد همیشه دیگه به استخاره پناه میبرید

پاسخ :

عه واقعا:))
فدای خدا بشم من 
من جنبه ندارم اگر یه بار جواب بده دیگه شورشو در میارم(شوخی)
سراسر گنگ
۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۲
جواد قمه و تو قم از این افراد هست . بده جواد بره برات بگیره

پاسخ :

@جناب یه جواد
🙏🙏🙏🙏
آلاء ..
۱۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۴۵
تو هر زمینه ای که هست با مشاوره خبره همون زمینه مشورت کن

پاسخ :

ای خواهر جان
فکر کنم با ۴ نفر که اوستای این کارن صحبت کردم
ولی...
آلاء ..
۱۲ بهمن ۹۷ , ۲۰:۰۷
روانشناس بودن؟

پاسخ :

مثلا...:((
نـــای دل
۱۲ بهمن ۹۷ , ۲۳:۰۵
شده..

با توکل و توسل ان شاالله خدا راهی رو به ما نشون میده..

پاسخ :

امیدم فقط به خودشه
یا رفیق من لارفیق له...

آلاء ..
۱۳ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۵
نه اینارو ول کن 

برو پیش روانشناس
روانشناس ها هم فعالیت هاشون مختلفه یکی تخصصش کودکه یکی ازدواج یکی تحصیل 

پاسخ :

اون ۴ نفری که میگم روان شناس بودن خواهر من...
گفتم ینی مثلا روانشناس بودن ولی نتونستن کمکم خاصی بهم بکنن:((
آلاء ..
۱۳ بهمن ۹۷ , ۰۰:۱۶
پس از ما چه توقعی داری دخترم

پاسخ :

خخخ
مادرم اختیار دارین
روان شناسای سوسول کجا شماها کجا؟
(به جامعه روانشناسا بر نخوره همون ۴تا منظورمه)
محمد برزین
۱۳ بهمن ۹۷ , ۰۸:۳۷
سلام 
برام خیلی پیش اومده 
تا تونستم مشورت کردم 
تحقیق کردم 
گزینه ها رو نوشتم 
مزایا و معایب رو نوشتم 

یه نکته با افرادی مشورت کنید که دوست واقعی تون هستند و جو گیر نباشند و خودشون توی تصمیم گیری دقیق عمل میکنند .

ما شهرمون یه عالم با صفا داره که گاهی از ایشون مشورت میگیرم. 
حضرت آیت الله میبدی و فرزندشون 

پاسخ :

سلام علیکم
راستیش به هرکسی نمیشه گفت مسئله رو و کسایی هم که میشه گفت شاید در تصمیم گیری هاشون دقیق نباشن و مصلحت رو خوب درک نکننند
تنها راهی که برام مونده استخاره اس ...
خوشا بحالتون که عالم با صفا سراغ دارید
یزدی هستید درسته؟
محمد برزین
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۹
نه 
حضرت آیت الله میبدی اصالتا یزدی هستند ولی گرگان زندگی میکنند . 
انقدر باعظمت هستند که حس و حال آیت الله بهجت رو به آدم میده . 

کاش اجازه داشتم از عظمت ایشون مینویشتم خیلی عجیب هستند . عکسشون رو توی اینترنت ببنینید متوجه میشید . 

یه پیشنهاد دارم براتون ؛ 
شما با مطالبی که میذارید مشخصا میدونید که استخاره قانون داره و مشورت از اهم امورات قبل استخاره است . 
اگر دوست داشتید بگید من به پسرشون که ابشون هم از بزرگان هستند و البته دلی جوان هم دارند بگم براتون استخاره بگیره . 

پاسخ :

آهان بله دیدم عکسشون رو
من یه بار آیت الله شبیری زنجانی رو تو حرم دیدم اول نشناختم و گفتم عجب پیر نورانی هستند بعد فهمیدم جناب شبیری هستند
خییلی خیییلی ممنون از شما
خدا خیرتون بده

آیه ***
۱۳ بهمن ۹۷ , ۱۶:۳۹
آخ آخ آخ
من دقیقا الان تو همچین وضعیتم
به راهکار رسیدی من رو هم خبر کن لطفا:)

پاسخ :

بنا به عنایات اساتید قرار شد یکم دیگه فکر کنم بعد استخاره کنم
بعد خدا با یه آیه خفن راهنماییم کنه:)
منتظر المهدی
۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۱:۱۱
salam
من تا 50 سالگی استخاره می کردم البته به روش خودم

تا این که .... گذاشتم کنار الان فقط رب الارباب ....

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
چرا گذاشتین کنار؟

منتظر المهدی
۱۶ بهمن ۹۷ , ۱۰:۵۲
می خواستم رایانه بخرم سه بار بد آمد 

پاسخ :

واسه رایانه بد اومد ۵۰ سال سابقه رو گذاشتین کنار؟
خب شاید واقعا به صلاح نبوده بخرین
... به دنبال حقیقت ...
۱۸ بهمن ۹۷ , ۱۵:۳۴
فکر کنید و مشورت کنید و بعد باز فکر کنید و نظر دیگران رو سبک سنگین کنید بالاخره یه طرف فکرتون سنگین تر میشه...نمیشه؟

پاسخ :

یعنی پوستم به معنای واقعی کلمه کنده شده به هیچ نتیجه ای نمیرسم
دلم خوش بود به استخاره ای که یک هم وبلاگی از آیت اللهی نورانی برام بگیرن که اونم میانه اومد و تردیدهام صد برابر شد:(((((
... به دنبال حقیقت ...
۱۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۲۵
هم دلتون وسط دو امر مونده هم عقل تون؟

پاسخ :

آری:(((
... به دنبال حقیقت ...
۱۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۴۵
خب ناراحت نباشید....خیره ان شاءالله...صبر کنید بالاخره یکیشون مهم تر میشن
یا شایدم قراره جفتش رو انجام بدین.
فقط ناراحت نباشید لدفا

پاسخ :

مشکل من نداشتن وقت هست باید زودتر انتخاب کنم و یکی رو فقط میتونم انتخاب کنم و هیچ راه بازگشتی هم بعد از انتخاب احتمالا نباشه
داشتم دق میکردم بابت این موضوع و یه جعبه دستمال کاغذی رو حروم کردم
اما بعد از ریزش رحمت الهی  ازین رو به اون رو شدم و اگر اشکی بود از شدت شوق برای خدایی رحمن و رحیم چون او بود
نمیدونم دوباره استخاره بگیرم یانه؟
لطفا دعا بفرمایید
خیلی سپاسگزارم ازشما

... به دنبال حقیقت ...
۱۸ بهمن ۹۷ , ۱۷:۵۲
البته اگر روزی توانستید دو امر رو بیان کنید این جا احتمالا دیدگاه های دوستان کمک کننده خواهند بود.

پاسخ :

دوست دارم مطرح کنم در وبلاگ 
ولی میترسم شاید درست نباشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan