اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

تا اطلاع ثانوی این وبلاگ تعطیل است+بعدا نوشت

بسم الله الرحمن الرحیم

از خواب بیدار میشوم  وارد پنل میشوم یک نفر خدافظی کرده دلم میگیرداما کارش درست است از نظرم و دلایلش برایم قانع کننده 

در میانه روز باز بکی دیگر خدافظی میکند

ودرغروب باز یکی دیگر...

دل من آنقدر میگیرد که بغضم میترکد

اما رفتنشان میدانم درست است و دلایلشان همان دلایلی است که مدتی است ذهن مرا درگیر کرده اما من جرات انجامش را نداشتم

اقدام آنها به من جسارت میدهد

حرف برای گفتن زیاد دارم

این فضا را دوست دارم

و کندن ازینجا برایم دشوار است

خیلی چیزها یاد گرفتم

اما قلبم احساس مردگی میکند و اراده ام ضعیف گشته قدم اول برای مقابله با این اراده ضعیف سکوت دراین فضای دوست داشتنی ام است

میروم و ان شاالله با حیاتی دوباره باز خواهم گشت

انا لله و انا الیه راجعون...

قلب مرده ام دعای شما را میطلبد 

به امید فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَوةً طیِّبَةً...

اللَّهُمَّ عَظُمَ بَلاَئِی وَ أَفْرَطَ بِی سُوءُ حَالِی وَ قَصُرَتْ (قَصَّرَتْ) بِی أَعْمَالِی‏ وَ قَعَدَتْ بِی أَغْلاَلِی وَ حَبَسَنِی عَنْ نَفْعِی بُعْدُ أَمَلِی 

حلال کنید 

یاعلی


بعدا نوشت:

حقیقتا زیر محبت و لطف شما دفن شدم

خواهران و برادران ایمانی چه صحنه هندی هایی بااین اظهارات لطفتون برای من درست کردید کلی چشام اشکی شد

و در قالب هیچی نمیگنجه تشکر و سپاس از شما

فکر کنید من برم و برنگردم اونم منِ پرچونه که اینجا حالمو خوب میکرد

میتونستم مثل خود شما که هر صدسال یه پست میزارین برم و بعد بیام و یه پست بزارم اما گفتم ازونجایی که من هی فرت و فرت پست میزارم نگران میشین خبر دادم(الکی) :))

از تعدادی خواننده  خاموشم تشکر ویژه دارم که بلاخره روشن شدند

اما در راستای تقوای وبلاگی باید یه مدت برم تو لاک خودم قوی بشم و با تغییر سیاست برگردم

خیلی هاتون فرمودین نباید صحنه رو خالی کنم یا فکر کردید علت رفتنم رفتن بقیه است...نه اینطور نیست

یه سری ماجرا ها در وبلاگ به وقوع پیوست که عده ای میدونید(پست رمزدار)

اما علت اصلی تعطیلی موقت وبلاگ اون نیست

ان شاالله وقتی میام که قلمم و نوشته ام فقط برای هو باشد فقط هو...

نمیدونم چی شد که شما فکر کردین من آدم خوبی هستم شاید چون ادای آدم خوبا رو در آوردم 

لطف شماست اما آن چیزی نیستم که گمان میکنید و تلاش میکنم بشوم آنچه که مورد رضای خدا باشد

اگر عمری بود باز میگردم 

شما و خودم را به تقوای الهی توصیه میکنم و به پست تقوای وبلاگی ارجاع میدهم:)

یاعلی



۱۲:۳۸

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan