اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

بعداز سه سال و نیم

بسم الله الرحمن الرحیم

به پیشنهاد دوتن از همراهان قدیمی اینجا مینویسم

از آخرین پست اینجا سه سال و نیم میگذره باورم نمیشه سه سال و نیم دیگه از عمرم کم شد این حدیث ابا عبدالله رو به یاد می آورم

یَا ابنَ آدَمَ! اِنَّما اَنتَ اَیّامٌ، کُلَّما مَضی یَومٌ ذَهَبَ بَعضُک؛
ای فرزند آدم! تو همان روزهایی هستی که سپری می کنی. هر روزی که می گذرد، بخشی از وجود تو از دست می رود.

هم حس غم دارم هم ندارم

الحمدلله رب العالمین تو این سه سال و نیم جهان بینی م متفاوت شده در خیلی از جهات پس رفت داشتم اما اینکه حدیثه سادات نسبت به رفتار آدم ها نسبت به قضاوت اون ها نسبت به امور دنیا تا حد زیادی بی تفاوت شده رو دست آورد بزرگی برای خودم میدونم و این دستاورد بی شک لطف بی کران الله است که با سختی و پستی بلندی روزگار من رو صیقل داد و شدم این حدیثه سادات...

خدا نعمتی به من داد که تا بخوام به غم و غصه ی این دنیا حتی فکر کنم نمیذاره واون کسی نیست جز رئوف...

پسری که از امام رئوف خواستم و سه ماه بعد تو بغلم بود:)

راستش الان اصلا توفیق ندارم مستحبات انجام بدم توفیق مناجات های سابق رو ندارم اما خدا و نعمت هاش دائم در دل من جریان دارند 

اونقدر رئوف من رو به یاد خدا میندازه که اشکام جاری میشه و آیه فتبارک الله احسن الخالقین بر زبانم جاری...

این روزها که دایی مهربانم رو از دست دادم بیشتر این دنیا در نظرم بی ارزش میشه و دائم در ذهنم مرور میکنم دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

خودم باورم نمیشه اگه الان کسی بیاد بزنه تو صورتم اونطرف دیگه ی صورتم رو در اختیارش قرار میدم 😁

خیلی به مرگ فکر میکنم وبسیار  نزدیک میبینم اما واقعا از مرگ به خاطر نبودن توشه و گناهانم میترسم و چقدر آماده نیستم :(

ناامید اما نیستم ...

همیشه یاد مرگ این حدیث بابا علی جان رو به یاد من میاره(نقل به مضمون)

برای این دنیا طوری زندگی کن که گویی تا آخر دنیا زنده هستی ، برای آخرتت طوری زندگی کن گویی یک روز بیشتر زنده نیستی

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

 

۰۹:۲۹
آقای گوارا (بیدل)
۱۶ شهریور ۰۲ , ۲۲:۰۱

به به ! سلام علیکم. خوش حال شدیم باز ستاره اینجا رو روشن دیدیم :)

 

گاهی خیال می کنم که هر تلاشی توی این دنیا برای این دنیا، وقت تلف کردنه، هرچند که چاره ای جز این تلاش های دنیایی نداریم. اما چه کنیم که خدا ما رو آورده این جا که توی این روز ها و سال ها وقت تلف کردن، لحظه هایی رو دریابیم ...

 

+ خدا فرزندتون رو براتون حفظ کنه و ان شاالله عاقبت بخیر باشه ...

+ چه اسم قشنگی :)

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
ممنونم ...یه جورایی یاد گذشته ها افتادم و وقتی دیدم دوسه نفر هنوز اینجارو یادشون مونده خواستم که دوباره بنویسم:)
دقیقا...واگر الان مادر نبودم هیچ کاره مفیدی انجام نمیدادم دلم خوشه حداقل همین مادری تنها کار ارزشمندیه که این روزها میکنم ...
الحمدلله...

+بله خیلی قشنگه روزی نیست قربون صدقه اسمش و صاحب اسمش نرم:)
مجتبی حجتی
۳۰ شهریور ۰۲ , ۱۱:۳۴

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم

این دو پیا له را به ملک هم نداده ایم

تا وقت میکنیم حسینیه می رویم

ما سالهاست شیعه ی گریان جاده ایم

با هر سلام صبح به آقای بی کفن

انگار روبروی حرم ایستاده ایم

با رعیتی خانه ی ارباب با وفا

احساس میکنیم که ارباب زاده ایم

شکر خدا که نان شب ما حسین شد

ممنون لطف مادر این خانواده ایم

بال ملا ئک است که ما را میاورد

یعنی سواره ایم اگر چه پیاده ایم

داریم با حسین حسین پیر میشویم

خوشحال از این جوانی از دست داده ایم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan