اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من در بهشت

بسم الله الرحمن الرحیم

تف به ریا اما اگر در تصویر دقت بنمائید مشاهده میفرمایید که دارد از چهره ام نور منعکس میشود:)))

بهشت ارزانی خوبان عالم

بهشت من تماشای حسین است


۰۰:۳۶
سرباز کوچولو ...
۰۴ دی ۹۷ , ۰۰:۴۰
تف او ریا آبجی از بس نور زیاده منکه صفحه گوشیو نمی‌بینم 
خوشبحالت من تا حالا حرم آقا رو ندیدم 
از بس نوکر بدیم 

پاسخ :

آبجی به بد بودن نیست چون من ته ته نوکر بدام خیلی اوضاعم خرابه
به خواستن از ته دلِ
شما بخواه اراده کن ارباب کریم میطلبه چه طلبیدنی

رز آبی
۰۴ دی ۹۷ , ۰۰:۴۱
اصلا نورش چشممو زد🙄🙄

انشالله میشه و دوباره مهمونِ بهشتِ دوم میشی  *_* 

پاسخ :

:))))
ان شاءالله ان شاءالله خدا ازدهنت بشنوه
ان شاءالله همگی روبروی بهشت

سرباز کوچولو ...
۰۴ دی ۹۷ , ۰۰:۴۵
آبجی شما خوبی خیلی خوب من بدم از اون بدای ته خط 
یه دوست دارم از بس عاشق حرمه همیشه خواب حرم میبینه اینقدر گریه میکنه ولی آقا نمیطلبه 

پاسخ :

نه این حرفو نزن ...
عوامل زیادی دست به دست هم میده برای طلبیده شدن ولی مطمعنم بد بودن نیست چون من دوبار رفتم در صورتی که لایق نبودم درصورتی که...
اویس که خوب خوبا بود بوی معشوق را از فرسنگ ها میشنید پس او چرا به زیارت معشوقش موفق نشد؟
خوب بودن ملاک نیست بد بودنم ملاک نیست
نمیدانم در چیست ولی ارباب کریم است دل بیقرار را قرار میدهد
سرباز کوچولو ...
۰۴ دی ۹۷ , ۰۱:۱۹
واقعا با صحبتت آروم شدم آبجی 
درسته واقعا 

پاسخ :

عزیییییزم
ان شاالله که همینطور باشه
ان شاالله روزی مون بشه زیارت بهشت
ان شاالله باهم بخونیم بهشت ارزانی خوبان عالم بهشت من تماشای حسین است
واییییی احساساتی شدم
سرباز کوچولو ...
۰۴ دی ۹۷ , ۰۲:۰۴
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

پاسخ :

او که مثل من هزاران در به در دارد رفیق
این محال است از یکی مان چشم بردارد رفیق
(کاملا بی ربط به شعر شما:) )
آقای بیدل
۰۴ دی ۹۷ , ۰۷:۰۴
خدا قبول کنه :)

خوشبختی یعنی تو زندگیت امام حسین داری

یه عکس تو بین الحرمین داری خوشحالی

خوشبختی یعنی نون و نمک خورده مولایی

نوکر بچه های زهرایی خوشحالی

پاسخ :

قبول حضرتش ان شاالله
ان شا الله روزی شما
عقیده همه یاران به اتفاق این است
که اشک شور به یاد حسین شیرین است
کنار قتلگه او به گریه جان دادن
زوعده ها که به خودم دادم یکی این است

دختـرِ بی بی
۰۴ دی ۹۷ , ۱۱:۴۶
واقعا واسه هیچکس این سوال پیش نیومده که چرا از صورت نور منعکس شده؟
نکنه همتون نورانی هستید و اصلا این چیزا براتون عجیب نیست؟؟؟

پاسخ :

برو یره ورد کارت، چی فکر کردی ما بیکار نیستیم که
نور کیلو چنده 
نور از تو فرار میکنه
آیه ***
۰۴ دی ۹۷ , ۱۲:۱۳
این عکس همش نوره:)
تمام اجزاش نور مطلق:)
کاش قسمت منم بشه:)

پاسخ :

:)))
اللهم ارزقنا زیارت الحسین
اللهم ارزقنا زیارت الحسین فی اربعین
اللهم ارزقنا شفاعت الحسین یوم الورود
ناشناس
۰۴ دی ۹۷ , ۱۴:۱۹
واقعا چه جوریاس؟چرا از صورتتون نور بیرون زده؟

پاسخ :

اول شناس بشید
دوم عرض میکنم خدمتتون
ناصر دوستعلی
۰۴ دی ۹۷ , ۱۵:۵۰
خدا بازم قسمت شما
و قسمت هر کی دوست داره بکنه
ایشالا

:)

پاسخ :

کربلا نرفتن سخت است 
کربلا رفتن سخت تر
تا نرفته ای شوق رفتن داری
تا رفتی شوق مردن!
اللهم ارزقنا 
ممنونم

ناصر دوستعلی
۰۴ دی ۹۷ , ۱۸:۲۵
شب‌های جمعه می‌گیرم هوانو
اشک غریبی می‌ریزم براتو
بیچاره اون که حرم رو ندیده
بیچاره‌تر اون که دید کربلاتو


پاسخ :

باب الحسین (ع) قسمت آنان که رفته اند
 باب الرضا قرار زیارت نرفته ها

اما برای زیارت رفته هاهم که بی قرار تر شده اند از درد فراق یار باب الرضا قراری است بردل بی قرارشان
ناشناس
۰۴ دی ۹۷ , ۱۸:۵۹
من وبلاگ ندارم اما میخونم اینجارو ...
سپیده هستم.حالا میگید واقعا از صورتتون نور زده بیرون؟

پاسخ :

آهان باشه عزیزم
نه از صورت من نیست اون نور انعکاس نور گنبد حضرت حبیب هست که روی زمین افتاده و به صورت کاملا اتفاقی من که عکس گرفتم در تصویر جوری نشون میده که چند نفر فکر کردند نور از صورت من منعکس شده خخخخخ
اولش خودمم نفهمیدم 
ناشناس
۰۴ دی ۹۷ , ۱۹:۰۳
چه اتفاق اتفاقی جالبی!

پاسخ :

اوهوم :)
محمد * شـــــــــورگشتی *
۰۴ دی ۹۷ , ۲۲:۰۹
میتونی بین الحرمین نباشی
ولی از بین الحرمینم خارج نشده باشی!!
حالتو میخوام!!!
خوش بحالتون

پاسخ :

احب الله من احب الحسین...
یا مقلب القلوب والابصار حول حالنا الی احسن الحال
چه کسی میداند خوش به حال چه کسی است؟
چه کسی میداند حال چه کسی حسینی تر است
سجاد عبدی
۰۵ دی ۹۷ , ۱۲:۴۵
الله اکبر :)

پاسخ :

الله اکبر الله اکبر
مرگ بر ضد ولایت فقیه 
مرگ بر اسرائیل
نـــای دل
۰۵ دی ۹۷ , ۱۵:۲۳
ان شاالله قسمت همه محبان...

پاسخ :

کرب و بلا ای کاش ما مسافرت بودیم...
اللهم ارزقنا

رئوف ..
۰۵ دی ۹۷ , ۲۱:۰۶
حُکماً به درجۀ نورٌ علی نور نائل آمده ای؟

پاسخ :

متاسفانه خیر حکما حضرت حبیب نور گنبد زیبایش را که بر روی زمین افتاده بوده در عکس ارزانی من حقیر نموده...
 انگار نور ازصورت من است در حالی که از گنبد است:))))
حضرت حبیب حتی در عکس هم نگاه کریمانه اش را از ما دریغ نمیکند
رئوف ..
۰۵ دی ۹۷ , ۲۲:۰۵
 نباید جدی می گرفتید!

پاسخ :

باور کنید من جدی نگرفتم جدیش کردند.
یه نفر که عکسو دید با صدای بلند گفت واااای دختر بی بی رفته کربلا نورانی شده بیاین عکسو نگاه کنین همه در بهت و تعجب بودیم که یک نفر جو رو ترکوند وگفت این نور از گنبده نه از دختر بی بی
گرافیک مستر
۰۶ دی ۹۷ , ۱۹:۳۸
به به ، بسیار عالی
الهم جل لولیک الفرج..

پاسخ :

خیلی ممنون
اشتباه تایپ کردید اللهم عجل لولیک الفرج
الهی آمین
سئو وردپرس وبکیما
۰۶ آبان ۹۸ , ۱۱:۵۴

مطالب جذابی دارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan