اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

ماجرای طرح

بسم الله الرحمن الرحیم

+امروز که رفته بودم برای طرحم یه سری امضا بگیرم چند نفر فکر کردند من پزشکم

حالا درسته یه خانوم دکتر الکی برای خودم هستم ولی من کجام به دکترا میخوره؟؟؟

+من کار بالینی بااینکه پرمشغله تره بیشتر دوست داشتم اما به من کار نظارتی دادند آخه به روحیه من میخوره نظارت؟؟؟

+با یسری رایزنی هایی که کردیم فاصله محل کاراز ۳۵ دقیقه به بیست دقیقه تقیلیل پیدا کرد ولی هنوز راضی نیستیم و میخوایم به ۵ دقیقه کاهش بدیم، اگه خدا بخواد ما فعل توانستن را صرف خواهیم کرد اصن مگه دست خودشونه بایییید جابه جام کنن آخه اینجایی که نزدیکه کارش بیشتره و احتیاج مبرمی به یه نیرو کار کشته دارن(نه که خیلی تحفه ام و صفر کیلومترم نیستم ، اعتماد به سقفم خودتونین)و نزدیک ترم هست به خونه مون

+اگر وقت بذارم و سایر مشغله ها بذاره میتونم خیلی مفید باشم و خیلی کارا بکنم ان شاالله

+ای ننه جان استرس مصاحبه قم رو دارم.هنوز سشتشوی مغزی کامل جواب نداده:((

+کاش یه روزی بااطمینان بتونم بگم اندر دل من درون و بیرون همه اوست...هیییی

۲۳:۱۶
جناب قدح
۱۲ خرداد ۹۸ , ۲۳:۲۱
سلام
ان شاءالله که به حق مادرتون موفق میشین

پاسخ :

سلام علیکم
مادر جانم بی بی جانم...
خیلی ممنونم
نباتِ خدا
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۰۸
ان شالله محل کارتون به یه جایی نزدیک خونتون منتقل بشه :)

پاسخ :

خدا از دهنت بشنوه:)
یعنی پیاده پنج الی ده دقیقه راهه و رااااحت...
نباتِ خدا
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۱۱
خیلی خوب میشه اینجوری :) 

پاسخ :

اوهوم...
این جای نزدیک خونمون بزرگترهست و کارشم بیشتره منم از بیکاری متنفر برا همین عالی میشه اگه بشه
یا زهرا
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۲۸
آقا چقد کارا تو هم توهم شد؟
قم ؟نظارتی؟
درکل موفق باشی:)))

پاسخ :

اوووو کلی کار بعد ماه رمضون دارم
اگه بگم که میترکی از اینهمه تصمیماتم
فک کردی همه مث خودت فقط چسبیدن به یه کنکور؟:))
قربانت عزیزم
ان شاالله مشهد قبول شی بیای نزدیک خودمون
یا زهرا
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۵۰
بابا من نچسبیدم به کنکور کــــــه 
کنکور چسبیده به من لامصـــــب خخخ
وااااااااااای اگه مشهد قبول شم که صب تا شب میرم حرم اصن یه وضی ی ی ی 

پاسخ :

ببینم چیکار میکنی:))
تو میتونی من میدونم...
آشنای بی نشان
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۴:۱۳
إن شاء الله موفق باشید

پاسخ :

بسیار سپاس...
همچنین
فرشته ی روی زمین
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۵:۱۱
به سلامتی انشاءالله : )

پاسخ :

سلامت باشی عزیزم:)
میم میم
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۹:۲۵
سلام بهت پیشنهاد میکنم یه کم بیشتر وقت بذاری فاصله رو از 5 دقیقه به 30 ثانیه برسونی. یعنی از اتاق بزنی بیرون تو راه پله کاراتو انجام بدی و برگردی خونه.
هان؟ نظرت؟
بابت قم هم میخوای سفارشتو بکنم؟

پاسخ :

سلام علیک
میگم عجب پیشنهادی روش فکر میکنم ممنونم:))
فقط برا قم به کی سفارش میکنین دقیقا؟؟
دچارِ فیش‌نگار
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۹:۴۸
تو کدوم بودی؟

پاسخ :

من هیچ من نگاه:|
میم میم
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۳:۰۳
حضرت معصومه...(س)

پاسخ :

آخ اخ...
فقط کافیه عمه جانم یه نیم نگاه بکنه خانواده اجازه بدن برم قم برا مصاحبه قبول هم بشم حتی
:))
بی زحمت سفارش🙏
دچارِ فیش‌نگار
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۴:۰۶

بعد از ارسال کامنت فهمیدم تو کی بودی :|
ثبات داشته باش دختر :))

پاسخ :

نشونه اش اینه تنها کسی که نمیدونین کیه منم هروقت با خودتون گفتین باز این کدوم بود بدونید منم
در چی ثبات داشته باشم آیا؟
دچارِ فیش‌نگار
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۴:۱۰
هم عکس عوض میکنی
هم قالب عوض میکنی
هم رنگ قالب
هم آواتار
کلا برو دکتر :|

پاسخ :

ینی شما اصلا به اسم وبلاگ و نویسنده اش توجه نمیکنید؟:)
هنوز دکتر نشدم:)
مردی بنام شقایق ...
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۵
سلام

ایشالا تو همون کوچه خودتون کار پیدا بشه :))))

پاسخ :

سلام علیک
کوچه که زیادی رویاگونه است ولی خدا رو چه دیدین:))))
راحت طلب کی بودم من
ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۴
ان شالله موفق باشید

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم
آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما
۰۶ آبان ۹۸ , ۱۱:۵۲

عالی بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan