اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من،خواهر ندارم

بسم الله الرحمن الرحیم

از نعمت بزرگی به نام خواهر محرومم...

به نظر من کسایی که خواهر ندارن نباید برن جهنم:)

هرجاهم هم که یکی رو خدا سر راهمون قرار داد که مثل خواهرمون باشه روزگار ازهم جدامون کرد...

نیاز مبرمی به وجود نازنینی به نام خواهر دارم...قدر بدونید خواهر دارها

پی نوشت1:احتمالا ازنوع پیام هامون حالتون بد بشه من خودم قبلا این نوع حرف زدن دخترا رو لوس بازی میدونستم اما الان دست خودم نیست و لوسِ لوسان میباشم

پی نوشت۲:دلم برا یه خواهر بیانی به شدت گرفته...دعا کنید برای دل دریاییش

۰۲:۰۰
ناشناس
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۴
من هم به شدت در حسرت خواهر داشتن هستم ...............

پاسخ :

You؟
شما کدوم ناشناسین؟

ناصر دوستعلی
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۴
خواهر نعمت بزرگیه
خدا همه‌شون رو حفظ کنه

پاسخ :

خوش بحال دارندگان این نعمت
خدا برای هم نگهشون داره:)
ناصر دوستعلی
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۷
آمین!

پاسخ :

(:
ناشناس
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۸
من اولین باره وبلاگتون میام :)

پاسخ :

آهان آخه با دوتا از ناشناس ها قرارداد بسته بودیم یکیشون اولش& بزاه یکیشونم ناشناس خانوم باشه که من بدونم کی کیه:)
ناشناس
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۲:۱۴
آهان :)

پاسخ :

...
اقلیما ...
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۷:۱۹
والا من سه تا دارم:))
گاهی فک میکنم کاش بجای چهارتا پنج شیش تا خواهر بودیم
واقعا نمیتونم درک کنم دنیا بدون اونا چه شکلی بود
برا شما نسل جدید آرزوی صبر میکنم:))

خاله و عمو اینها منقرض نشن صلواات:)))

پاسخ :

خدا براهم حفظتون کنه:)
خوش بحالت...منم میخواااااام ۱۰ هیچ از من جلویی...
اللهم صل علی محمد وآل محمد 
میگم یه فکری هم برا گل پسر بکن بچه هاش بی عمه عمو نشن:)
محمد فرهمند
۰۴ فروردين ۹۸ , ۰۹:۳۲

می فهمم

بی خواهری بددردیه

خدا رو شکر من از این نعمت برخوردارم

البته فقط یکی خواهر دارم

کاشکی بیشتر بودند

کلاً وجود زن تو خونواده نعمت ه

چه خواهر باشه، چه مادر، چه خاله، چه عمه، چه مادربزرگ و چه همسر

پاسخ :

خییییلی سخته خیییییلی...
کاش ۱۰ تا خواهر داشتم:(((((

لوسی می
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۴
یاد این پستم افتادم
http://lucy-may.blog.ir/post/3714
:)
ان‌شالله یه جاری یا زن داداش یا خواهرشوهر مثل خواهر قسمتت میشه ^_^

پاسخ :

عزیزم:)خدا حفظتون کنه براهم
ممنونم...
ولی هیچکی خواهر نمیشه:(((
ماماااااااان
دنیای کامپیوتر ...
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۵
خواهر...!

پاسخ :

هیییییییی خواهر..‌
احسان ..
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۵
هیییییی روزگار!

پاسخ :

هییی روزگار نامرد ...
احسان ..
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۹
جسارتا نامرد نه ، نامراد!

پاسخ :

منظور منم همون بود
ازونجایی که ضرب المثل ها رو همیشه اشتباه میگم
موندم بنویسم نامرد یا نامراد دیگه قرعه به نام نامرد افتاد
احسان ..
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۶
روزگار نامراد ضراب المثل شد؟ از کی؟:) با ما هماهنگ نمیکنن همین میشه دیگه!

پاسخ :

نمدونم والا...
ضرب المثل نیست یعنی؟؟؟؟فکر کردم هس
یه بار به دوستم گفتم بهانه های ملا نصرالدینی نیار...
آلاء ..
۰۴ فروردين ۹۸ , ۱۲:۵۹
منم عاشق ابجی هامم

پاسخ :

به جاش خدا اون دنیا برام بی خواهری این دنیا رو جبران میکنه ان شاالله:)
فرشته ی روی زمین
۰۴ فروردين ۹۸ , ۲۱:۴۱
سلااااااام 🌸🥀سال نو مبارک🥀🌸انشاءالله که سال پر خیر و برکتی باشه برات همراه با سلامتی ...
آره واقعا خواهر خیلییی خوبه...منم مدت زیادی رو بدون خواهر سپری کردم😕
(الان خداروشکر خواهر دارم با ختلاف سنی خیلیییی زیاد)
ولی خب تک دختری هم عالمی داره هااا😍😁
من داداش بزرگتر دوست دارم ولی نداااااااارمممممم😣😭

راستی درمورد پست"عنوان نمی نویسم که عصبانی نشین" ، پاسختو خوندم اما  تا چندروز دیگه انشاءالله جواب میدم...

پاسخ :

سلاااام سلاااام  عزیزم سال نو تو هم مبارک ممنونم 
تک دختری اصلا خوب نیست اصلا من حتما برای دخترم یه دونه خواهرو میارم ان شاالله:))
منم داداش بزرگ ندارم:(
باشه گلم ممنونم
محمد برزین
۰۵ فروردين ۹۸ , ۰۲:۴۰
و البته هر کس را که برادر ندارد به جهنم نمی برند چون غم بی برادری را در دنیا تحمل کرده . 
گفتید خواهر یاد خواهر امام حسین افتادم ... 
شاید همین که قرار است ما را ببخشند در قیامت به لحظه بی برادر شدن زینب کبری باشد و شاید هم برای لحظه ای که حسین بالای نعش برادری رسید که دیگر رمقی برای بلند شدن نداشت...

ممنونم پستتون حالمو خوب کرد. 
خدایا روضه ها را از ما نگیر ..

پاسخ :

جالبه شما از عامیانه ترین چیز ها روضه میسازید و حالتان را خوب...
نگاه زیبا همه چیز را به محبوب ربط میدهد...

raha banoo
۰۵ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۹
خدا رو شکر 4 تا دارم با اینکه گاهی اوقات دلخوری پیش میاد ولی واقعا نعمتن:))

البته وجود برادر مهربون بزرگتر هم نیازه که من محرومم از این نعمت:)

پاسخ :

4تا؟؟منم میخوام:((
خوشبحالت:)
من داداش بزرگم ندارم
ای خدااااااا
 من مستقیم میرم بهشت:)))
raha banoo
۰۶ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۱
بله:))

مهم تر از خواهر خاله شدنه که دنیایی هست واسه خودش(البته شما هم عمه میشی که من تجربه نمی کنم:) )

شفاعت منو هم بکن:)

پاسخ :

منکه عمه هامو خیلی دوست دارم خداکنه بچه های داداشام منو دوست داشته باشن:)
حتما حتما جزو لیست شفاغتم قرارت میدم:))))
raha banoo
۰۷ فروردين ۹۸ , ۰۰:۳۳
عمه ی مهربون را همه دوست دارن.حتما دوستت دارن
ممنووونم...پس من روی شفاعتت حساب کردم:دی

پاسخ :

:)))))کی بشه بشم عمه:)))))
خیالت راحت تاجایی میتونی تو این دنیا عشق و حال کن من شفاعتت میکنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan