اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

سردارِ آزمون۲

بسم الله الرحمن الرحیم

سردرگم نوشت

سردار آزمون۱

پست های بالا رو که به خاطر دارید؟

با وجود مخالفت کل خاندان و شک خودم برای انتخاب این مسیر و حرف های استاد راجع به آسیب های این مسیر

بلاخره انتخاب کردم و آزمون دادم در بهترین حوزه علمیه خواهران کشور و حتی جهان...جامعه الزهرا سلام الله علیها اصلا اسمش دلم رو جلا میده

امروز نتایج آزمون کتبی اومد فکر نمیکردم با اون وضع خوندم قبول بشم

بسم الله گویان کدرهگیری رو وارد کردم... الحمدلله الحمدلله:)

هنوز مصاحبه مونده ولی خوشحالم و دلم روشنه...

راستش جرات نمیکنم به بقیه بگم قبول شدم

خانواده دوست داشتن ادامه تحصیلم در رابطه با رشته ام باشه یا حداقل طرحم رو برم...اوه اوه کافیه داییم بفهمه دیگه سوژه میشم برای محافل خانوادگی:)

هم رشته مو دوست دارم هم طرح رفتنو ولی همه چی جوری رقم خورد که من شانسکی برم سایت و ثبت نام کنم و نخونده آزمون بدم و قبول شم و...

طرحمم شاید رفتم در کنار حوزه:)

معتقدم حضرت مادر در این ماجرا نگاهش را ارزانی ام داشته



دریافت

۲۰:۱۲
جناب قدح
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۲
سلام :)
دعای خیر حضرت مادر همیشه بدرقه راهتون...

پاسخ :

سلام علیکم:)
خیلی ممنونم.
چه دعای خوبی:)
حمیدرضا ش.آ
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۵
خیلی بهتون تبریک میگم...
ماروهم دعا کنید...

پاسخ :

متشکرم
چشم...ولی من خودم دعا لازم ترم.ملتمس دعا
اردیبهشت ..
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۶
ای جان.خیلی تبریک میگم خواهری.شیرینی میخوایم هاا

پاسخ :

مرسیییی عزیزم:)
شیرینی در خدمتیم
فقط طزیقه گرفتنش با خودت
رحیم فلاحتی
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۴۳
مبارکه 
امیدوارم موفق باشید . 

پاسخ :

سپاسگزارم
همچنین برای شما آرزوی موفقیت دارم
آبی آسمانی
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۱:۳۱
خیلی مبارکه...

پاسخ :

خیییییلی ممنون...
اردیبهشت ..
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۲:۴۷
بذار فکر کنم ببینم چی میخوام:-)

پاسخ :

فکراتو بکن 
فقط سخت نباشه:)
فاطمه م_
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۲:۵۱
تبریک میگم، خیلی موفق باشین :)

دبیرستان که بودیم، یه اردوی دو روزه‌ی قم و جمکران ما رو بردن. یه برنامه‌ش رفتن به جامعه‌الزهرا و معرفیش بود. یادمه بعدش همه خوشمون اومده بود از جو و محیطش، و خیلیا می‌گفتن ما اصن میایم اینجا :)

پاسخ :

موتوشکرم عزیز:)
منم دبیرستان که بودم یه دختره که یکی دوسال بزرگتر از ما بود اومده بود مدرسه مون واسه جشن عید غدیر
همشهریمون بود ولی جامعه الزهرا درس میخوند و خیلی تعریف میکردازون موقع جامعه الزهرا تو ذهنم بود
raha banoo
۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۱
سلام عزیدم
تبریک میگم بهت که بهترین هدیه را از خدا گرفتی البته ان شاء الله بتونی از این هدیه به بهترین نحو استفاده کنی
من سالی که میخواستم کنکور بدم استخاره کردم خوب اومد ولی اون آقایی که استخاره کرد گفت خیلی ها مانعت میشن و همین هم شد!نشد که برم.ولی باز هم راهی را انتخاب کردم که تقریبا در همین مسیر بود و امیدوارم بتونم که از هدیه ای که خدا بهم داده به بهترین نحو استفاده کنم...
خواستم بگم هرکسی یه عقیده ای داره اگر یه روزی دایی یا هرکسی دیگه عقایدش باهات متفاوت بود نذار ذهنت بره به سمتش هرچند میدونم خیلی محکم تر از این حرفایی
ثابت قدم باشی خواهرم

پاسخ :

سلام و درود:)
کاش لایق باشم کاش طلبه به معنی واقعی کلمه باشم
البته هنوز مصاحبه مونده ولی من خودمو قاطیشون میدونم
ان شاالله موفق باشی
من اگر عقاید با اطرافیانم تغییر میکرد الان با رفیقام تو آنتالیا با کلی آرایش درحال سلفی گرفتن بودم:))))بس که رفیقای ناخلفی تو دانشگاه داشتم البته من به راه راست هدایشون کردم:)
البته خانواده تقریبا مذهبی داریم مخالفشون با حوزه رفتنم هست فکر میکنند پیشرفتم در خارج از حوزش
منو خانوم دکتر میدونن:)))مثلا مخ فامیلم:)))
عزیزم ان شاالله موفق باشی ممنونم
دلا بانو
۲۶ فروردين ۹۸ , ۰۱:۵۲
پس حدسم درست بود:))
خیلی هم عالی:)
مصاحبه ش هم چیز خاصی نیست. بیشتر میخوان قصد و نیتت رو از ورود به حوزه بدونن.
حضوری قراره بری قم یا مجازی میخوای بخونی؟

پاسخ :

بله درست حدس زدی:)
ممنون عزیزم
مصاحبه اش تو شهر خودمونه یا قم؟
شما خودت طلبه ای؟
مجازی ان شاالله
فرشته ی روی زمین
۲۶ فروردين ۹۸ , ۰۲:۰۱
به به خیلییییی مبارکهههههه🌸🌻🌸
انشاءالله زیر سایه ی حضرت مادر ، راهت همیشه فاطمی...
تو حوزه هروقت جواب سوالاتتو فهمیدی، بیا به ما هم بگو از بیخبری دربیایم😅

پاسخ :

موتوشکرم:))
ان شاالله:) دعاکن خواهری...ممنون بابت دعای خوب
آقای بیدل
۲۶ فروردين ۹۸ , ۰۶:۵۴
میشه گفت انتظارش می رفت ، از همون اول این وبلاگ بوی طلبگی می داد :)

آبجی من هم کامپیوتر خوند ولی سر از حوزه در آورد .
راه ارزشمندیه و احتمالا سخت و قطعا مسئولیت آور .  مبارکتون باشه و انشاالله موفق باشید 

پاسخ :

شما لطف دارید
ولی اینجورا نیست فاصله ها زیاد هست
از مسئولیتش میترسیدم ولی الان خیلی خوشحال و مشعوفم:)
خیلی ممنونم همچتین شما

سالار
۲۶ فروردين ۹۸ , ۰۸:۳۱
امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشی.
یعنی بر اساس عقل و منطق چنین تصمیمی را گرفته باشی و نه بر اساس احساس.
تصمیم عاقلانه یعنی اینکه وقتی پرسیده شود چرا چنین تصمیمی گرفتی،بتوانی جواب مغزپذیری ارایه دهی.پرسنده ممکنه؛همسر تون،فرزندتون، همکلاسی های دانشگاهی تون و از همه مهمتر ممکنه خودتون باشید!!!

پاسخ :

خودمم امیدوارم:)
به احتمال زیاد تصمیمم درسته ان شاالله:)
سوته دلان
۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۵
ان‌شاءالله که خیره :)

پاسخ :

ان شاالله :)
ممنون عزیز
آب‌گینه موسوی
۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۹

به‌به!

مبارکا!

قبولی و ورود، قدمِ اوّل است. کاش همه موجبِ آبروی حضرات باشیم...

پاسخ :

به به،به جمالت:)
خیلییی ممنونم
کاش همینطور باشه کاش مایه زینت اهل بیت باشیم .. 
کاش دخترای خوبی باشیم:)
ناصر دوستعلی
۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۹:۰۲
خیره ایشالا
:)

پاسخ :

ان شاالله
سپاس:)
عرفان ...
۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۹:۲۶
موفق و پیروز باشید.

پاسخ :

پاینده و بهروز باشید:)
اقلیما ...
۲۶ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۹
عههه بسلامتی،موفق باشی گلم⁦^_^⁩
خواهر منم طلبه ست
تا مدتها بحث داشتیم که عمامه رو زیر چادر ببنده یا روی چادر:)))))
امیدوارم تو از همین الان در مورد این موضوع فکراتو کرده باشی:)))

پاسخ :

قربان شما موتوشکرم عزیزدل...
منکه ترجیحم روی چادره و چون عمامه ام مشکیه قشنگ با چادر سِت میشه:))))
از دست تو:))))
سرباز کوچولو ...
۲۶ فروردين ۹۸ , ۲۳:۴۷
سلاممممم خواهری قشنگم 💗
مبارک باشه عزیز خواهر ان شإالله موفق باشی 
حضرت مادر هواتو داره همیشه 🌹🌹🌹

پاسخ :

و علیک السلام گلم
دست شما درد نکنه ان شاالله موفقیت های خودت رو بشنویم:)
مادر است دیگر برای دختر سر به هوا هم مادری میکند...
سرباز کوچولو ...
۲۷ فروردين ۹۸ , ۰۰:۰۹
ان شإالله آبجی دعام کن 
فدای مادر بشم من :)

پاسخ :

چشمم:)
اروحنا فداه...
حسین احمدی
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۰۲
سلام
مبارکه خیلی خیلی بهتون تبریک میگم .
سیدجان واقعا لیاقتشو شما داری.
انشاالله موفق باشید.
التماس دعا.

پاسخ :

سلام علیکم
ممنونم
ان شاالله لایق باشم و وبدرد بخور
محمد برزین
۲۷ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۳
خیلی خوبه 
بخصوص اینکه باید خیلی خیلی خیلی مطالعه کنید. 
من فضای حوزه رو به خاطر حجره ها و حال و هوای نیمه شباش دوست دارم  

پاسخ :

یکی از دلایلم واسه همین عدم تحمل دور بودن از فضای درسی هست و مطالعه
الان که حجره منقرض شده اگرم باشه کمه

سرباز کوچولو ...
۲۷ فروردين ۹۸ , ۲۳:۲۳
چون دوستم جامع الزهرا که قبول شده بود ازش می‌پرسیدند که که مثلا اگه دوستت از اتاق رفت بیرون درو محکم بست چکار می‌کنی و اینا 
موفق باشی آبجی 

پاسخ :

چه چیزای خُنَکی میپرسن:))))
البته فکر کنم واژه خنک رو در خراسان فقط بکار میبرن :)
خواهرجان دمت گرم
پاینده و پیروز باشی با موفقیت های بسیار
سرباز کوچولو ...
۲۸ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۴
ماهم بکار می‌بریم آبجی جونم 
اینا میخوان صبر رو متوجه بشن که شما سازگاری یانه چون اونجا باید هم اتاقی داشته باشی نماز آیات رو هم حتما میپرسن شک تو نماز رو هم میپرسن 
فدات آبجی جونم 😘
ان شإالله وهمچنین خودت

پاسخ :

من خوابگاه نمیخوام برم عزیزم
خیلی لطف کردی سرباز کوچولوی جان:)
😘😘😘
دلا بانو
۲۸ فروردين ۹۸ , ۰۹:۱۹
اون موقع که قم بود مصاحبه همه. دوسه سال پیش. الان رو نمیدونم.
بله ازنوع مجازی:)

پاسخ :

ای دادِ بیدادِ بادادِ مداد
من امروز بلیط دارم برا قم
تا موقع مصاحبه برمیگردیم
چحوری باز این همه راه برم قم:(((
پس بگو چقد عزیزی طلبه ای اونم مجازی:)
حسن مجیدیان
۲۸ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۵
سلام. خواهر گرامی به خدا هیچ شان و شرافتی بالاتر از طلبگی نیست. شک نکنید این بهترین راهه. آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری و علم و سواد و خاصیت و بدردبخوری دارم....اگرچه دورم از طلبگی اما همیشه مشتاقشم...
درس و بحث و صرف و نحوم رفت در سودای یار....
البته همه چی درس نیستا....
صفایی ندارد ارسطو شدن
خوشا پرکشیدن پرستو شدن...

پاسخ :

سلام علیکم
سپاسگزارم از دعاهای خوبتون و الطافتون
ان شاالله شیعه بدرد بخوری بشم
ان شاالله موفق و پاینده باشید
سرباز کوچولو ...
۲۹ فروردين ۹۸ , ۰۰:۴۵
فداتبشم کاری نکردم عزیزی 

پاسخ :

خدانکنه:)
یا زهرا
۲۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۳۶
آقا من الان این پستو خوندم:ا در هرصورت تبریک!!!
من هرچی از هرکی پرسیدم گفت حوزه به درد نمیخوره:آ از آدمای مذهبیاااااا،حتی از یکی از اساتیدش که فلسفه فک کنم تدریس میکرد پرسیدم گفت اگه بری دانشگاه علوم فران حدیث بخونی بهتره تا حوزه...به هرحال آرزوی موفقیت دارم برات

پاسخ :

موتوشکرم
ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس:)
راستش منم شک داشتم شدید و یکسال درگیرش بودم اما بلاخره شد اونچه که باید میشد
یا زهرا
۲۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۳۸
مثلا همون استاده که میگم،میگفت توی حوزه اگه یه سوالی بپرسی که مثلا چرا خدا فلان کارو کرده یا چراهای دیگه به چشم یه کافر نگات میکنن:ا البته شاید فرق داشته باشه هرجایی یا نظر ایشون اینطور بوده....نظر خودت چیه؟

پاسخ :

یه استادی داشتم در مورد حوزه رفتنم گفتن اگر با آسیب هاش آشنا نباشی بدبخت میشی ...
و آسیب هاش اینه که با این دید بری حوزه که خیلی مقدسه و همه خوبن ووقتی خلافش رو ببینی شوکه بشی و ضد دین
اما من اعتقاد دارم در هرقشری خوب و بد هست و حوزه هم آسیب های خودش رو داره
اما دلم یه فضای معنوی با اساتید معنوی ودوستانی معنوی میخواد و چه دانشی بهتر از یادگیری دین و چه علمی بهترازشناخت روش زندگی به سبک خدا این راه رو انتخاب کردم فقط برای هو
ناشناس
۰۲ خرداد ۹۸ , ۲۳:۴۶
سلام :)
من حدود چند ماهه به اسلام ایمان آوردم و با اعتقاد به خدا و نبوت و معاد،تصمیم گرفتم مسلمون باشم،راستش شروع کردم به خوندن نماز اول وقت و اصلاح عادت های اشتباهم،این ماه رو هم روزه گرفتم،چیزی که الان ذهنم رو مشغول کرده،حجابه!راستش من حجاب مناسبی ندارم،خودم رو هم مدت ها توجیح میکردم ک مهم نیست و خدا می بخشه!ولی هر چقدر بیشتر فکر میکنم احساس میکنم برای مسلمون واقعی بودن باید تسلیم فرمان خدا باشم و خواست خدا اینه ک من پوشش داشته باشم،بخاطر همین بخاطر رضایت خدا میخوام حجاب مناسبی انتخاب کنم و بخاطر چند روز این دنیا آخرتم رو از دست ندم،من احساس میکنم چادر مناسب ترین حجابه ولی راستش پذیرشش برام سخته،اینکه من سال ها جور دیگه ای بودم و نسبت بهش بی تفاوت بودم حالا طی چند ماه این اندازه تغییر کنم و از اون حجاب سابق تبدیل به دختری چادری بشم،برام ی مقدار سخته،در واقع نگران،نگاه و قضاوت اطرافیان هستم،چون من گذشته زیبایی نداشتم و بابتش توبه کردم و احساس میکنم ممکنه دیگران فکر کنند من با چادر خواستم اشتباهاتمو بپوشونم...نمیدونم چیکار باید کنم!در حالیکه مطمعنم باید برای مسلمون بودن حجابم رو رعایت کنم ولی در ذهنم مدام با خودم درگیرم :(

پاسخ :

سلام علیک و رحمت الله:))
یه لخظه فکر کردم مسلمون نبودی بفد مسلمون شدی!
عزیزم الان تو در موقعیتی هستی که شیطان بیشترین زورشو میزنه که ناامیدت کنه و از مسیری که انتخاب کردی پشیمون
شاید رو من نوعی که همینجور کجدار مریض میرم جلو اینقد حساسیت نداشته باشه که رو تو داره
برای اینکه زده نشی زیاد به خودت سخت نگیر مخصوصا در انجام مستحبات
هرچیزی رو با جون و دل بپذیر و پایه اعتقادات رو محکم بنا کن که در برابر هرچیزی مفتی فرو نریزه
پیشنهاد میکنم به سایت بیان معنوی بری و سخنرانی های مناسب حالتو گوش کنی
مطالعه هم بکن در همه زمینه ها
و در نهایت توکل و توسل ...
در رابطه با حجاب هم باید عاشقش بشی اولش زورکی یکم سخته اما وقتی زندگیت پر از خدا شد حجاب خیلی هم شیرین میشه
نظر دیگران رو هم در ذهنت مرور نکن و به چیزای مثبت فکر کن
ان شاالله موفق باشی خواهر گلم
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan