اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پست متبرک

بسم الله الرحمن الرحیم

این پست متبرک است

چون در فضایی نوشته شده است که محل عبور و مرور فرشتگان و اولیا خداست

جمعه باشد روز رو به غروب باشد ایام عاشورای دل باشد کجا بروی که قلبت را تسکین دهد ؟در آغوش که بروی که با تو همراهی کند و دلت را با نورانیتش جلا بخشد؟

 جز حضرت سلطان پناهی نمیابم.میروم تا باحضرت سلطان برای مادرمان روضه بخوانیم راهی میشم بلافاصله به سمت رواقی میروم که متبرک است به نام بی بی جان اما گویا آنجارا برای آزمونی بسته اند با اشک به سوی صحن انقلاب میروم خودم را به ضریح میرسانم چشم هایم دیگر ضریح را نمیبیند هرچه سیل اشک را کنار میزنم که ضریح را ببینم امان نمیدهد...

انگار غمی که سنگینی میکرد در دامن امام رئوف سبک شده 

+قصد دارم این حضورم را تقدیم کنم به همه بزرگوارانی که اینجا را میخوانند

کسانی که در سردرگمی و حال خراب و ... به یاری ام شتافتند کسانی که به صورت خصوصی تذکر دادند و در مواردی راهنمایی ام کردند کسانی که قلم رنجه نمودند و با نظرشان مرا شاد نمودند کسانی که خواندند و نظر ندادند

بزرگواری که در حرم خاتون برایم دعا کردند و همه و همه...

(فقط سه نفر بیشتر در ذهنم بودند چون از مشکلشان تا حدودی خبر داشتم)

گمان نبرید که دارم به شما عزیزان لطف میکنم.خیر در حقیقت به خودم لطف میکنم چون با محبت کردن و دعا برای دیگران اول حال خودم خوب میشود و من نیاز دارم به این حال خوب...

وپیروی میکنم از روش حضرت مادر که برای دیگران دعا میکردند

زیارت جامعه کبیره میخوانم در حرم امام الرئوف به نیت همه شما

(چقدر هم در ترکم موفقم:))



۰۰:۰۶
آقای بیدل
۲۹ دی ۹۷ , ۰۶:۵۲
به نظرم این گوشه از صحن آزادی دنج ترین جای حرمه ، ک گنبد هم خیلی خوب دیده میشه ...

ممنون ک مجازی ها رو هم از دعاتون بی نصیب نذاشتید ...

پاسخ :

چند تا جای دنج سراغ دارم که هر کدوم پر بود میرم جای بعدی:)
خواهش میکنم مجازی و واقعی نداره و دعا کردن وظیفس و در حقیقت لطف به خودم:)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۹ دی ۹۷ , ۰۹:۰۳
التماس دعا

پاسخ :

به روی چشم و شما نیز لطفا...
آیه ***
۲۹ دی ۹۷ , ۱۰:۲۳
زیارتتان قبول:)

پاسخ :

مچکررررم عزیزم:)))
کاکتوس :)
۲۹ دی ۹۷ , ۱۰:۳۰
سلام آبجی جان 
برای ما زیاد دعا کن :)

پاسخ :

سلام علیک
به روی چشم حتما
ان شاالله روزی شما
آلاء ..
۲۹ دی ۹۷ , ۱۲:۲۹
ای جانم
ممنون که این لذت و باماهم تقسیم کردی
منم الان تو یه مکان معنوی ام 
از صبح تو مطب دکترم فرصت شد ستاره های روشن و بخونم و رسیدم به اینجا

پاسخ :

پس نظر توهم متبرکه:)
خواهش میکنم وظیفه اس
تو ازون سه نفری بودی که مخصوص به یادت بودم:)
برای من دعا کن آلا
آلاء ..
۲۹ دی ۹۷ , ۱۴:۲۰
الهی من فدای دوستای خوب بیانیم بشم

پاسخ :

خدا نکنه عزیزم
نـــای دل
۲۹ دی ۹۷ , ۱۴:۴۶
قبول باشه ..

ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید..

سپاس فراوان..

پاسخ :

قبول حق...
به روی چشم دعاگو بودم
انـ ـــار
۲۹ دی ۹۷ , ۱۷:۱۷
التماس دعا

پاسخ :

دعا گو بودم:)
سرباز کوچولو ...
۲۹ دی ۹۷ , ۱۹:۲۳
وااااای خوشبحالت خواهرییی😍
شهادت مادمون تسلیت 

پاسخ :

گر نگاهی به ما کند زهرا
درد ما را دوا کند زهرا
raha banoo
۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۸
سلام متاسفانه پستت را دیر خوندم:((
شاید هم هنوز مشهدی:)
به هرحال التماس دعا:,(
زیارتت هم قبول باشه ان شاء الله:*

پاسخ :

سلام علیک عزیزم:)
من برای همه تون دعا کردم و به نیت شما زیارت جامعه خوندم
نیازی به گفتن التماس دعا نبود
ممنون عزیزم ان شاالله روزی شما:)
پرستوی مهاجر
۰۱ بهمن ۹۷ , ۰۲:۱۲
سلام خوبین
مارو دعاکنید
احسنت به وب و احسنت به متن

پاسخ :

سلام علیکم.ممنونم الحمدلله
دعاگو بودم
نظر لطفتونه سپاسگزارم
Leyla Abedinzade
۰۱ بهمن ۹۷ , ۱۳:۴۴
زیارت قبول ...

پاسخ :

خیلی مچکرررم:)
روزی شما ان شاالله
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan