اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یار بی وفا

بسم الله الرحمن الرحیم
دبیرستان بودم رفیق شفیقی داشتم عکسش را به سقف زده بودم و هر شب قبل از خواب با او سخن میگفتم از او میخواستم مرا برای نماز شب بیدار کند اما او دلش نمی آمد و مرا هیچ وقت بیدار نکرد حتی برای یک شب:)
اگر به شما گفتند وفا را از که آموخته اید بگویید از بی وفایان
از بی وفایانی چون من...
آخرین باری که با رفیق صحبت کردم را به خاطر نمی آورم
آخرین باری که با اوشوخی کردم و خندیدم و از آرزوهایم گفتم را به خاطر نمی آورم
میگفت میخواهد مانند اربابش بی سر شود و بی سر شد
من تشنه ی شروع غمی آسمانی ام
لطفا برس رفیق!!!
به داد جوانی ام
رفیق شفیق روزهایی که رها بودم:شهید محمد ابراهیم همت
                                 ***
پ.ن۱:دیشب مستندی دیدم از شهید مدافع حرم 
وباز آن سناریو های تکراری...و باز بالشتی که عایق بود
اوج سیل وقتی بود که صدای شهید را شنیدم قربان صدقه همسرش میرفت:
خانوم خوشگلم،عمرم،همه زندگیم...
پ.ن۲:کسانی  که اول پستو خوندن میدونن اینشکلی نبود پست:)
 اومدم بعد یک روز عکسو ویرایش کنم کلا پست پرید :(
دیگه هرچی یادم بود نوشتم ولی این اون نمیشه اونو با اشک نوشتم

                     
۲۳:۱۵
دنیای کامپیوتر ...
۳۰ بهمن ۹۷ , ۰۰:۰۹
مطلب، تاثیر گذاری بود...

پاسخ :

الحمدلله
:)
ناشناس
۳۰ بهمن ۹۷ , ۰۰:۲۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*********************************************************** **** **** *** **************
****** ***

پاسخ :

لطفا بیشتر از این خودتون رو کوچیک نکنید و اصرار بیخودم نکنید
بلاک خواهید شد اگر...
آقای بیدل
۳۰ بهمن ۹۷ , ۰۶:۴۸
سناریویی تکراری که هیچ وقت تکراری نمیشه ...
کاش منم ...

پاسخ :

هیچ وقت تکراری نمیشه و حال خوب کنه:))
اما قضیه من اشک دم مشکه
خلوص و اینا نیست:((
حرم که هستم ۲۰۰ نفر میان التماس دعا میگن
فکر میکنن چقدر مقربم و دل شکسته
بنده خداها نمیدونن من اشک دم مشکم:)
مردی بنام شقایق ...
۳۰ بهمن ۹۷ , ۰۹:۱۴
سلام

هه

چه باحال
زمان دانشجویی ما هم خانوما ازین طرحا و چیزا زیاد میذاشتن ولی برا ماها انگار یه جوری بود :)
حس میکردیم لوس بازیه

ولی خب من خودم خیلی گشتم دنبال یکی که اخلاق و سیستممون به هم بخوره

تنها کسی که پیدا شد خدابیامرز شاهرخ ضرغام بود :)

همت و اینا خیلی فاز بالا بودن
به کار ما نمی اومد :))))

پاسخ :

سلام علیک
میدونین تف به ریا زمان دبیرستان خیلی نورانی بودم اصلا یه وضعی :))
لوس بازی که نیست رفیق شهید حججی شهید کاظمی بوده:)
شاهرخ ضرغام خیلی باحال بود
حر انقلاب
یعنی شمام اونطوری بودین؟؟؟

مردی بنام شقایق ...
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۲:۲۱
تقریبا بله
حالا هم هستیم

سیستم ما بیشتر لوطی گری بود از قدیم
اصن عامل جذبمون به اسلام گرایی و این مباحث هم همین روحیه بود که استادمون داشت.


کاربردهای ماها برای کشور و دین با کاربردهای آدم خوبا خیلی فرق میکنه
یه جاهایی ما بکار میایم یه جاهایی اونا :)

فک کنم پیچیده شد. نه؟ :)))

پاسخ :

خیلی هم عالی.البته امیدوارم روحیه بعد از انقلابشون رو داشته باشین نه قبلش:))


نه اتفاقا درک میکنم چون خودم روحیه احساسی دارم فکر کنم شبیه باشه:))
مردی بنام شقایق ...
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۲:۵۲
والا چی بگم :)
امیدوارم شبیه بعد انقلابش باشم :))) 

پاسخ :

ای داااااد😱😱😱
اصلاح میکنم:
حتما شبیه بعد از انقلابشون هستین حتما:)))
فرشته ی روی زمین
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۲
شهدا بخاطر خالص و زلال بودنشون ، نوع عشقشون به زن و زندگی و... خیلیییی متفاوته ( واقعا عاشقن)والبته شیرین و جذاب...
واقعا خوش به حالشون...

پاسخ :

دقیقا...
عاشق ترین هستند از همه لحاظ و این تحملش برام خیلی سخته این نوع زندگی ها زود تموم شه تو این دنیا...
نمیتونم تحمل کنم یک زن که زمانی لذت عشقی آسمانی اما زمینی را چشیده ادامه این راهو بدون همسفر بره...
خیییلی سخته:(((
آقای بیدل
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۶:۰۶
بکنینش ۲۰۳ . 
من و همسر و پسرم

پاسخ :

:)))
ازدست شما:))
raha banoo
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۶:۳۲
منم دوران راهنمایی داداش شهید داشتم...البته چون هرشهیدی میدیدم دلم نمیومد داداشم نباشن تعدادشون رفت بالا و الان عکس های اتاقم بیشتر شدن..
خیلی بهم کمک کردن ولی یک سالی میشه متاسفانه کمتر باهاشون حرف میزنم.
الان دلم هواشونو کرد
:(

پاسخ :

منکه خیلی بیشتر از یه ساله:((((
چقد مینوشتم براش:(((
هعییییی
raha banoo
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۶:۴۴
عه راستی زیارتت قبول
اگه هنوز مشهدی منو ویژه دعا کن...اگرم نیستی ویژه دعا کن:)))

پاسخ :

داغ دِلُم تازه رَف خواهر جان
این هفته هم شاید ان شاالله سلطان بطلبه برم
خیلی زود به زود دلتنگ میشم
چشم به شرط لیاقت دعا هم میکنیم
اما تو هم دعا کنیا و گرنه دعاهای من مستجاب نمیشه در حقت:)
raha banoo
۳۰ بهمن ۹۷ , ۱۷:۵۱
چشم حتما دعا میکنم:)))))
الببته اگه لایق باشم

پاسخ :

ممنووون:)))
لایقی لایقی خیالت راحت:))
نویسنده یافاطمه
۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۲:۱۱
من شنیدم سر عشاق به دامان شماست؛
و از آن روز سرم میل بریدن دارد.....

پاسخ :

و ازآن روز سرم میل بریدن دارد...
وازآن روز سرم میل بریدن دارد...
سرباز کوچولو ...
۳۰ بهمن ۹۷ , ۲۳:۳۲
متن عالی بود دلم گرفت خیلی دور شدم خیلی ...
رفیق های شهیدم ابراهیم هایم هادی ،همت ،صدرزاده 

پاسخ :

نظر لطفته...
شهید صدر زاده و ما ادراک شهید صدر زاده؟
یکی از شهید های مورد علاقه من

محمد برزین
۰۱ اسفند ۹۷ , ۱۱:۴۱
سلام
هر شهیدی شاید سرنوشت عاشقش رو به سمت سرونوشت خودش سوق بده ... 
و من هم با سید مجتبی دم خورم ... 
کاری کرد که مجبور شوند برای شهادتش به دنبالش بیایند ...

پستتون خیلی قشنگ بود. 

پاسخ :

سلام علیک
وایی اگر سرنوشت منم مثل ایشون بشه که ...
یه سر دارم که سوداش حسیییینه...
سیدمجتبی؟فامیلشون رو میگین ماهم آشنا شیم؟

نظر لطف شماست ممنونم
ایران دخت
۰۲ اسفند ۹۷ , ۰۰:۴۴
سلام
یاد دوران دبیرستان و دانشجویی خودم افتادم...
ما هم از این رفقا داشتیم..
روحشان شاد..

پاسخ :

سلام علیک و رحمت الله
چه جالب خیلی ها قبلا ازین رفقا داشتن
کاش هنوزم داشته باشیم
فکر کنم دیگه شهید همت با من قهر کرده باشه آخه خیلی بی وفایی کردم:(((
نویسنده یافاطمه
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۱:۱۰
حالا که همه از رفیقای شهیدشون گفتن بزار منم بگم...
قصه ی عاشقیه شهیدچمرانو که با غاده(همسرشون) خوندم واقعا جذب شخصیت فوق العاده ی شهیدچمران شدم...نمونه ی واقعیه عابدان شب و شیران روز با اینهمه اقتدار و قدرت و فوووق العاده احساسی

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!‏

شهید دکتر چمران




پاسخ :

شهید چمران که دیگه گل سر سبد شهدا هستند
نوشته هاشون خیلی عاشقانه اس ...
داستان زندگی شون هم خیلی هیجان انگیزه

ریحانه
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۵:۴۹
چه جالب. من تا به حال از این تجربه ها نداشتم. کسی هست که چنین تجربه ای داشته باشه و ازدواج هم کرده باشه؟ 
به نظرم ادم ناخوداگاه اون خصوصیات مثبت شهید را که هر شب دوستانه (و حتی عاشقانه) باهاش صحبت میکنه را با هنسر خودش مقایسه میکنه و تاثیر منفی داره.
و حتی باعث میشه ادم راحت ازدواج نکنه.

من تجربه ای نداشتم. خوشحال میشم تجربه دوستان را بشنوم.
شاید بهتر باشه خانوم ها یه شهید خانم را انتخاب کنن و اقایون شهید اقا. نمیدونم. چون اصلا تجربه ای ندلشتم احتمالا دارم اشتباه میکنم.

پاسخ :

نه آخه به اون شهید به عنوان انسان مومن نگاه میشه و اصلا جنسیت مطرح نیست...
مثل علاقه ما به خوبانی مثل سلمان و...
اگر توضیح بیشتر نیاز هست درخدمتم
نویسنده یافاطمه
۰۲ اسفند ۹۷ , ۲۱:۵۶
به نظر منم اشکال که نداره هیچ تازه باعث انتخاب بهترم میشه،ینی شما دنبال یه آدمی میگردی که خصوصیات خوب اون شهید رو داشته باشه و خب این عالیه!
مثلا ما دخترا که میگیم عاشق امام ها هستیم خب اونام خانوم نیستن پس ینی مشکل ایجاد میکنه؟؟؟قطعا نه!!!!:)

پاسخ :

منم میخواستم مثال معصوم رو بزنم ولی نزدم
اصلا در این نوع رفاقت ها واقعا جنسیت مطرح نیست روش مطرحه و انسانیت

محمد برزین
۰۴ اسفند ۹۷ , ۰۷:۵۳
سید مجتبی هاشمی 
یه چریک تمام عیار 
یه روح اللهی به تمام معنا 

پاسخ :

ممنونم
ان شاالله پیرو راهشون باشیم
و عاقبتمون شهادت
نا شناس
۰۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۰۹
من قدیما که یه کم آدم بودم، به فرشته های نیمه شب می گفتم بیدارم کنن. بیدارم می کردن.

پاسخ :

آره فرشته ها براشون بهرام شهرام نداره ازشون بخوای بیدار میکنن
اما شهدا دل نازکن احساس دارن دلشون نمیاد :))))
قرار بود مشخص کنین کدوم ناشناسین که من قاطی نکنم
ناشناس خانوم؟
ناشناس ۲؟
یا ناشناس&؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan