اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

.

بسم الرحمن الرحیم

کاش یه معجزه ای بشه ...

من یکی دارم دق میکنم

#غزه😭

به بچم غذا میدم اشک میریزم

میخوابونمش اشک میریزم

میبوسمش اشک میریزم

بغلش میکنم اشک میریزم

لباس تنش میکنم اشک میریزم

تو صورت معصوم و خوشگل پسرم صورت بچه های فلسطینی رو میبینم

خدایا میشه تمومش کنی؟

مگه میشه همچین چیزی؟یه عده قلیل پست تر از حیوون که در محاصره کثیر مسلمین هستند بیان و یه عده مسلمون رو به وحشیانه ترین شکل ممکن به خاک و خون بکشن و ۱/۵میلیارد مسلمون هیچ کاری نکنند؟مصلحت چی رو دارن رعایت میکنن؟

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

۰۲:۳۰
آقای گوارا (بیدل)
۱۵ فروردين ۰۳ , ۱۵:۰۹

دقیقا به همین دلیل بهش می گن غده سرطانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan