اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

ماذا فازا؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم

رفته بودیم یه پاساژ برای خرید...

موقع نماز رفتیم نماز خونه...

نمازمو که خوندم دیدم یه خانومه داره نهایت سعیشو میکنه که شلوارشو که ازون کشی هابود تا نوک انگشت شصت پاش بکشه بنده خدا جوراباش ازاونایی بود که فقط کف دارند و رو ندارند...بعد ازاینکه موفق شد ، نمازش رو خوند و دوباره شلوار رو به حالت اول برگردوند

خواستم برم روشنش کنم بگم عزیز من واسه نماز اگر نامحرم نباشه لازم نیست روی پاتو بپوشونی ولی واسه بیرون که کرور کرور نامحرمه باید بپوشونی

اما به قیافش میخورد اعصاب مصاب نداره و گفتم لابد میدونه و یه چیزی شنیده که پاشو موقع نماز میپوشونه یعنی نمیدونه واسه نامحرمم باید بپوشونه؟

براهمون بی خیال شدم ولی واقعا ماذا فازا؟؟؟


۱۶:۴۶
مرتضا دِ
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۶:۴۹
شاید اینو بازنشرش کردم

پاسخ :

ممنان میشویم:)))
تمنایــ وجــود
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۰
خخخ خدایی چرا؟نه واقعا چرا ؟

منم رفته بودم بیرون یه دختر خانم چادری دیدم بعد قشنگ اندامش معلوم بود :| 

اونوقت همه ،فرقی بین چادریا نمیزارن هممونو عین هم میبینن حدقل دوست نداره حجابشو رعایت کنه ارزش چادرو پایین نداره..
خدا شفای عاجل بده به همشون

پاسخ :

به قول استاد چادرو عین بتمن پرواز میدن:)))
خو اون یه تیکه پارچه رو هم بردار و خیال خودت و مارو راحت کن.والا

الهی آمین
سارینا
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۲
سایتتون عالیه به منم سر بزنید
نـــای دل
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۰۶
از خدا خجالت میکشه اما از مردم نه...
یا للعجب...

پاسخ :

ماذا فازا؟
خدا از همه نامحرم تره انگار
رهرو ...
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۲
سلام
خیلیاشون واقعا نمی دونن احکامشو

پاسخ :

سلام علیک و رحمت:)
اونکه بله خیلی ها نمیدونن
ولی کسی که موقع نماز میپوشونه ولی غیر اون نه، با عقل جور در نمیاد 
نیلوفر سادات
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۹
طرف همایش انگیزشی برگذار کرده ۲ هفته  پیش با کلی آهنگ بعد اومد گفت قطع کن اون آهنگ تسلیت میگم شهادت .....
بعد ادامه میده با آهنگ های ملایم بعد مسابقه آهنگ خونی میذاره اونم با چه آهنگی بعد ادامه میده و با آهنگ غمگین مثل میم مثل مادر و .... ادامه میده حالاکه اشک مون در آورد  صلوات خاص امام رضا گذاشت  بعد گفت هرکی می خواد می خواد مامان و باباش و خدا و امام رضا ازش راضی باشند یه تشویق درست و حسابی کنه بعد آهنگ شد و بعد همایش تموم شد .
این دیگه واقعا بازش چی بود  تازه آخر مراسم با حلوا و خرما از ما پذیرایی کردند 😐

پاسخ :

منم یه خاطره مشابه دارم
بسیج دانشگامون یه جشن برگزار کرده بود واسه مبعث پیامبر
یعنی آهنگای عروسی میذاشتند
پسرا هم وسط میرقصیدند
بسیج...
مبعث...
آهنگ عروسی...
رقص...
من...
شیب...
بام...
اسرافیل مهدوی
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۲۰
حکایت همون مانتو!!! جلوبازهاست. طرف توی خیابون داشت رو به روم می اومد... یه طوری جلو مانتوشو بست، انگار یه دایناسور می خواد تکه پارش کنه.... تو دل خودم گفتم: «الهی قربون اون شرم و حیات برم من» :)))  (اون مانتو!!! و سر و وضعت چیه... اون پنهون کردن محتویات زیر لباسات چیه؟)

کار و بار بعضی ها از ماذا فاذا هم گذشته !!!

پاسخ :

عه استاد قدم رنجه نمودند و قلم رنجه هم نمودند!!!
جالبه پوشونده چون اصلا عین خیالشون نیست
ریحانه
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۸:۵۰
به نظر منم خوب کاری کردی که نگفتی.
این روزا به دلایل مخختلف مردم صبرشون کم شده. یه وقت آدم یه چیزی از رو محبت میگه، طرف هم کاسه صبرش لبریز شده و یه دفعه از کوره در میره و  تمام عصبانیت هاش رو سر آدم خالی میکنه.
شما هم حتما از قیافه اون چنین چیزی برداشت کردید.
خوب کردی که نگفتی.

پاسخ :

اصلا دنبال بهانه ان بهشون چیزی بگی یه جیغ بنفش سرت بکشن و بگن به تو چه دلم میخواد :((
اما من فکر کنم وظیفه ام بود با مهربونی میگفتم شاید اشتب تشخیص دادم
آقای بیدل
۰۲ اسفند ۹۷ , ۱۹:۲۵
مازا فازا ینی فازت چیه ؟

پاسخ :

آری:)
نویسنده یافاطمه
۰۲ اسفند ۹۷ , ۲۲:۱۵
دقیقا یاد این متن افتادم:
نمازش که تمام شد چادرش را برداشت،آرایشی کرد و رفت...
فرشته ی سمت چپ رو کرد به فرشته ی سمت راست و گفت:انگار فقط خدا نامحرمه:(

پاسخ :

فرشته ها هم بنده خدا ها قاطی میکنن
فرشته سمت راستیه باید هر چی رشته رو تقدیم کنه به سمت چپیه:(((
من خودم خیلی داغونم فرشته ها رو مسخره کردم
ولی فاز اینارو واقعا نمیفهمم
سرباز کوچولو ...
۰۲ اسفند ۹۷ , ۲۲:۳۶
باز باید بهش بگی احسنت که حداقل نمازشو میخوند 

پاسخ :

عاقا اصن اون آدم خوب،عالی
ولی من ماذا فازا شو نمیفهمم
آخه چرا انقدر تناقض؟
جاهایی که دلمون میخواد فقط به حرف خدا کنیم؟
البته اینارو باید به خودم بگم
ریحانه
۰۳ اسفند ۹۷ , ۰۱:۴۷
اگه دنبال منطق این کار هستی که خوب میگن خدا قانون گذاشته برا نماز اینطور باشیم. ولی برا ادمها اشکال نداره. 

بابا این که خوبه. من تو یه مهمونی یکی رو دیدم با دوست دخترش اومده بود. مست هم کرد. اخر سر دنبال سجاده برا نماز بود.
من قضاوت نمیکنم ها. فقط میگم کلا ادم زیاد شوک میشه

پاسخ :

نه خدا قانون نذاشته موقع نماز پارو پوشوند
اما قانون گذاشته واسه نامحرم بپوشون
آره خیلی ها اینطورین و درمورد خوب یا بد بودنشون قضاوتی ندارم
اما این نوع رفتار برام عجیبه که بعد نماز دوباره حجابو بزاری کنار
خب مگه نماز رو بخاطر واجب بودنش انجام نمیدیم
حجاب هم واجبه و ترکش حرام
دنیای کامپیوتر ...
۰۳ اسفند ۹۷ , ۰۷:۵۹
🤔

پاسخ :

!!!
serek Khatoon
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۰:۴۸
و برای دخترهای سربه هوای قصه ی این شهر خدا نامحرم تر از مردان بود...
باز خوبه این پاساژی که رفتید نمازخونه داشته ، الان یکی از معضلای بزرگ من همین نماز خونه نداشتن خیلی از اماکن بزرگ تجاری و حتی اداریه!!!

پاسخ :

تو مشهد که هر جا رفتم  نماز خونه بوده خدا رو شکر:)
واقعا زشته یک مسلمون تو کشور مسلمون جایی رو برای نماز پیدا نکنه
و واقعا قلبم درد میگیره که موقع نماز خیابان ها همچنان شلوغه ...
:((((((((((
ریحانه
۰۳ اسفند ۹۷ , ۱۵:۳۳
اره. معمولا جوابشون اینه که اولا ایه حجاب برا زنان پیامبر بوده و دوما ما حجاب رو منطقا درک نمیکنیم.

خلاصه بعله دنیا هزار رنگ داره. 

پاسخ :

هههههعیییی
وایستا دنیا من میخوام پیاده شم:(
فرزندم چرا لینک نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاکتوس :)
۰۶ اسفند ۹۷ , ۱۳:۱۷
من که اصلا نگاه نمی کنم 
می ترسم 😁
حرف زدن که بماند
یه وقت لنگه کفشی بخوره به سر مبارک 😁😁

پاسخ :

واقعا هم بعضی وقتا میخوره:))
تجربه نکردم ولی شنیدم
منم ترسوام:(
میگن اگر احتمال بدی اثر نداره نیازی نیست امر به معروف و تهی از منکر کنی

محمد برزین
۰۷ اسفند ۹۷ , ۱۴:۲۷
و آن فاطمه بود که لباس از جلوی دیدگان مرد نابینا برداشت ... 


پست خیلی قشنگی بود .

پاسخ :

کاش بتوانیم ذره ای همانند مادر باشیم
کاش ازمون راضی باشه
کاش دخترخوبی براش باشم

زیبا خواندید
نویسنده یافاطمه
۰۷ اسفند ۹۷ , ۲۳:۵۸
پیشنهاد میکنم کتاب نای سوخته (درباره شهید علی خلیلی) رو تهیه کنین..
معروفن به شهید امر به معروف و نهی از منکر
با چاقو میزننشون و دوسال با حنجره ای پاره که خیلی سخت میکشیدن سال93 به شهادت میرسن...

پاسخ :

بله میشناسمشون...
و چقدر اشک ریختم وقتی یه کلیپ ازشون دیدم:(((((
اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک...
نویسنده یافاطمه
۰۸ اسفند ۹۷ , ۰۰:۲۰
آمین...

پاسخ :

بحق الحسین ان شاالله شهادت روزی مان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan