اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

غزل خدافظی

بسم الله الرحمن الرحیم

باید حسین دم بزند از فضائلت
وقتی حسینی است تمام خصائلت
تعبیرهای ما همه محدود و نارساست
در شرح بیکرانی اوصاف کاملت.

 

نخواستم بیش از این بدهکاری ام را بیفزایم و شرمنده ادب تان شوم.

همه دنیا را بدهکار ادب تان کرده اید ای اسوه ادب ای سلطان ادب...

ای پسر ام البنین ای پسر فاطمه...

 

 

به دلیل برخی قواعد اخلاقی و دینی و ...نمیتوانم اینجا را به روال سابق ادامه دهم

که اگر ادامه دهم دیگر نمیتوانم نام اباالفضل العباس را بر زبان بیاورم و باید آرزوی دیدن چشم هایش را به گور ببرم

ومن آدمی نیستم که آرزوهایم را فدای نفسم کنم

لغزش های زیادی داشته ام و البته خداوند رحیم و غفور است وخود را مستغرق در رحمتش میبنم با همه کاستی ها

در همین راستا خانه ای جدید خواهم ساخت که قصد دارم محیطش فقط زنانه باشد که درمحضر ربوبی خدا دچار بی ادبی نشوم

که به اعتقاد من گناه بیش از ظلم بی ادبی است

 

والعاقبه للمتقین

ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا وهب لنا من لدنک رحمه انک انت الوهاب

 

* آدرس خانه جدید را برای  خواهران ارسال خواهم کرد اگر مایل بودند

اگر خواهری هم از قلم افتاد ومایل بود آدرس تقدیمش میشود

 

 


دریافت

شب مبعث است شب رحمت اما دل من امشب هوای عباسش را دارد

امشب عید است اما دل من روضه میخواهد

حالم خیلی خوب بود اما دنیا سرسازگاری با من ندارد

دعا کنید.بدرود

۰۰:۴۵

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan