اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

برگزیده+خاطره

بسم الله الرحمن الرحیم 

دلم میخواد برای بارسوم محمد رسول الله مجید مجیدی رو ببینم به همراه دستمال کاغذی هام :)

پست مرتبط

از وقتی این آیه رو دیدم دل تو دلم نیست این آیه پتانسیل یه دنیا اشک رو داره

آخه اینقد لطیف انقد مهربون انقد رئوف انقد رحمت انقد ناز الهی من فدای این دلبر جانانم بشم

"لقد جاءکم رسول من انفسکم عزیز علیه ما عنتم حریص علیکم بالمومنین رءوف رحیم"

همانا رسولی از جنس شما برای خلق آمد که از فرط محبت و نوع پروری فقر و پریشانی و جهل و فلاکت شما براو سخت می آید وبرآسایش و نجات شما بسیار حریص و به مومنان رئوف و مهربان است

 

+تا زیر ابروهام حرف جمع شده که براتون بگم اما به دو دلیل نگفتم یکی اینکه بالاجبار از فضای مجازی دور شدم دو اینکه اصلا حس و حال حرف زدن ندارم حالا برا خالی نبودن عریضه و به یاد گذشته ها یه خاطره بگم :)

مافوقم یهو زنگ زد که من امروز مشکلی برام پیش اومده همین الان برو دبیرستان پسرانه براشون کلاس آموزشی بزار

منم گفتم الان مطلب آماده ندارم و اینکه حاضرم شونصد تا مدرسه دخترانه برم ولی پسرانه اونم دبیرستان نرم خیلی معذبم

اونم گفت چیز خاصی نمیخواد بگی راجع به تغذیه سالم و تحرک بدنی و ...این چیزا 

ازونجا که بنده کمال گرا تشریف دارم گفتم اینا که خیلی ضایس برای بچه های دبیرستان!!!

اصلا حال نمیکنن زیر بار مسخره بازیشون له میشم که...

اونم گفت نخیر اینا برا شما که کارتون اینه روتین هست اما برای اونا خیلی جذابه

بعد گفتم به جان خودم من معذبم به همکارای دیگه بگید برن

گفت کار خودته فقط خودت باید بری...بعدم فقط برای دهمی هاست اونام که سنی ندارن

گوشیو قطع کردم و به خودم دلداری دادم که من جای ننه اونا محسوب میشم و ان شاالله شلوغ کاری نمیکنن و خدا به ذهن و معلومات فی البداهه ام برکت میده

همکارم اومد و وسط افکارم شیرجه زد و گفت خدا بهت رحم کنه انقد دستت بندازن که نفهمی از کجا خوردی...

با کلی استرس راننده اومد دنبالم و رفتم

رفتم دفتر، معاون من رو به سالن اجتماعات راهنمایی کرد و زنگو زد 

چشتون روز بد نبینه اصلا ته سالن دیده نمیشد(اغراق)

کل پایه های مدرسه اومدن نشستن دیدم اونای بابای من محسوب میشن نه من ننه اونا

دیدم یه بنرم زدن کارگاه پیشگیری از دیابت

یکی دوتا از معلماشونم اومده بودن

هم حرصم دراومده بود از خانوم مافوق هم استرس گرفته بودم شدید هی مقنعه و چادرمو میکشیدم جلو و قیافه ام داد میزد چقد استرس دارم

دلو زدم به دریا و ذکر بی نظیر و حال خوب کن بسم الله الرحمن الرحیم گفتم و شروع کردم مخم رو براشون پیاده کردم جالب اینجا بود که هیچکدوم اصلا جیک نمیزدن بدون میکرفون صدام تو کل سالن میپیچید بدون ذره ای داد زدن

حالا چونه ام گرم شده بود یکی باید منو از برق میکشید

من انقد تو نقشم فرو رفته بودم که نفهمیدم ازم کلی عکس گرفتن...تا رسیدم محل کارم دیدم همکارم عکسای منو داره نیگا میکنه 

خیلی بی ادب بودن نه؟؟ که بدون اجازه ازم عکس گرفتن؟

+تو این مدت ته وبلاگی ازتون خوندم نه نظراتتون رو جواب دادم الساعه هردو تاشو امشب انجام خواهم داد ان شاالله

 

۱۹:۵۵
آقای گوارا
۲۱ آبان ۹۸ , ۲۰:۱۶

سلام عرض شد .

خوش به حالتون که خاطره ی خوشی از این کار براتون رقم خورده . من یه بار بنا به دلالیل پیچیده ای رفتم سر کلاس دوره ابتدایی . نابودم کردن اینا !

 

+ محمد رسول الله رو کی میده تلویزیون ؟! فردا ؟

پاسخ :

سلام علیکم
اگر ابتدایی بودن که با کله میرفتم خیلی حال میده با وروجکا سر و کله زدن
منم خودم رو نابود شده فرض کردم اما تعجب کردم اینا جیک نزدن
همکارم میگفت یه بار رفتم همون مدرسه اینا تبانی کرده بودن و اصلا نمیذاشتن من حرف بزنم!

+نمیدانم والا من قبلا دانلودش کرده بودم
علی کشاورز
۲۱ آبان ۹۸ , ۲۰:۴۶

سلام

ایه ی رو نسبت بده به حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه ، اشکش بیشتر میشه

ویژگی ای که پیامبر داره ، امام زمان هم داره.

پاسخ :

سلام علیکم
یادگار پیامبرم مثل خودشون رحمت للعالمین هستند...
نا دم
۲۱ آبان ۹۸ , ۲۰:۵۵

سلام

منم منتظر بودم ببینم اما یه مهمونی دعوتیم که نمیشه نرفت، نمیشه هم اون وسط تلویزیون روشن کرد :(((

پیشاپیش عرض تبریک عید میلادشون...

 

به نظرم طبیعی بوده که تو یه جلسه ی عمومی اجازه نگیرن برای عکس گرفتن! فقط پشت این عکس گرفتن ها خدا عالمه چه حرفایی بزنند :)) الان دلداریت دادم مثلا! 

پاسخ :

سلام خواهر جان
خب دان کنید بعدا ببینید :)
ان شاالله این عید بزرگ برای شما هم پراز خیر و برکت باشه

میدونین آخه من با خانوم دکتر هفته قبلش رفتیم مدرسه راهنمایی پسرانه برای غربالگری بعد معاونشون با کلی توضیح و عذرخواهی گفت میشه حین کار ازتون عکس بگیرم لازم داریم این عکس هارو...
ما هم گفتیم اشکال نداره حین کار
اما این مدرسه قشنگ زوم کرده بود از من و عکس گرفته بود بدون اجازه و سریع فرستاده بود کانال!
دچارِ فیش‌نگار
۲۲ آبان ۹۸ , ۱۰:۴۴

سلام

پاسخ :

سلام علیکم
آقای گوارا
۲۲ آبان ۹۸ , ۱۱:۱۸

5 شنبه ساعت 10 شب و جمعه ساعت 9 صبح محمد رسول الله شبکه یک .

پاسخ :

تشکرجات ...
ان شاالله ببینم
آقای گوارا
۲۲ آبان ۹۸ , ۱۱:۲۱

جمعه 9 رو شک کردم . شایدم ظهر باشه . حالا ...

پاسخ :

آهان اشکال نداره خودم یه سرچی میکنم
خیلی ممنونم ازتون
///ه امیری
۲۲ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۹

بسم الله

سلام 

جمعه ساعت ۱۵ قسمت دوم 

پاسخ :

سلام و رحمت الله
عه وا شرمنده کردید ممنونم ممنونم:))
قاسم صفایی نژاد
۲۳ آبان ۹۸ , ۱۶:۰۸

پویش ملی سلام بر محمد رو راه انداختیم. کتاب صوتی سه کاهن هم که راجع به ۴ سالگی پیغمبر هست، و جایزه بین المللی اوراسیا داره، امروز و فردا به همین مناسبت رایگان کردیم. اینجا بخونید:

http://safaeinejad.ir/1398/08/22

پاسخ :

فکر کنم زیادی نظرتون رو دیر دیدم آقای دکتر:(
ممنونم ازتون
سرباز کوچولو ...
۲۷ آبان ۹۸ , ۰۳:۵۱

سلام بر عزیز من 

اوه اوه افررررین افرررین خواهرم 

پاسخ :

سلام علیک دخترم

:))
آلاء ..
۲۸ آبان ۹۸ , ۰۹:۲۲

محمد رسول الله رو هرچقدر ببینم سیر نمیشم

من که دانلود کردم تو گوشیم دارم

فیلم و حفظم

خانم دکتر معلم☺️

پاسخ :

من اون محمد رسول الله قدیمی رو هم هزار بار از بچگی دیدم:)

نکته جالبش اینه که ما نه معلمیم نه دکتر:)
قاسم صفایی نژاد
۲۹ آبان ۹۸ , ۱۸:۱۵

اشکال نداره. تا شب یلدا شرکت در مسابقه ادامه داره و 5 ربع سکه جایزه میدیم. فقط کتاب دیگه رایگان نیست

پاسخ :

همین دیگه ....
کتاب رایگانو از دست دادیم و گرنه مسابقه زیاد مطرح نیست:)
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan