اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

خشکه مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی فیلم محمد رسول الله در سینماها اکران شده بود خیلی دوست داشتم برم و ببینم اما هرکس که رفته بود ودیده بود میگفت اونجوریام که فکر میکنی جالب نیست ارزش نداره نرو...اما من میگفتم میخوام برم ببینم ولی قسمت نشد تا اینکه فیلم اومد تو سینمای خانگی و باید خریداری میکردی...

خونه یکی از اقوام بودیم که دیدم دارن فیلمو و وقتی گذاشتند خیلی جذب فیلم شدم به نظر خیلیم قشنگ بود دستمال هامم کنارم(الان حتما میگین بابا توام که همش اشکت دم مشکته!خو چیکا کنم مگه دست خودمه؟)

وقتی حضرت ابوطالب رو دیدم دلم پدری شد دیگه داشتم منفجر میشدم از احساسات مثل همیشه بایه صدای منحصربه فرد موقع احساسی شدنم گفتم نباید صورت حضرت ابوطالب رو نشون میدادند ایشون کسی هستند که پدرِپدر هستند کسی با این عظمت که خداوند اون رو پدرِپدر قرار بده باید صورتشون رو نور نشون میدادند...تو یه حالی بودم که فقط باباعلی میدونه داشتم تو دلم قربون صدقه بابا علی جااااان میرفتم 

که یه نفر زد تو برجک ما و گفت:تو دیگه خیلی خشکه مقدسی...

منو میگین! دیگه از فاز در اومدم رفتم تو آمپاز

 دهان مبارک رو بستم و تا آخر فیلم برخلاف همیشه اظهار نظر نکردم و گذاشتم بقیه با خیال راحت فیلمشونو ببینن(چون معمولا خیلی وسط فیلم ها حرف میزنم و...)

۰۰:۰۱
بابای نرگس
۰۲ آذر ۹۷ , ۰۱:۳۳
آره فیلم بی نظیری هست.
امیدوارم ادامش رو هم بسازه آقای مجیدی...

پاسخ :

بله فیلم فقط تا زمان نوجوانی رسول الله هست درصورتی که بعدش اتفاقات ومعجزات جالب تری اتفاق میفته...
ان شاءالله تکمیل بشه
مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
۰۲ آذر ۹۷ , ۰۷:۳۳
رحمت و رضوان الهی بر روح پاک بزرگ مرد مظلوم حضرت ابو طالب علیه السلام(بابای مظلومترینان عالم)
فیلم زیبایی بود، ولی به هر حال فیلمه دیگه،بعضا اشکالاتی داشت که از دید بسیاری از مورخان شیعی،مقبول نبود
ولی در دید کلی،خلق چنین اثری،بینظیر بود.
الان هم منتظر اکران فیلم جناب سلمان محمدی هستم(قراره عید98 ظاهرا اکران بشه)
یاعلی
ادمین وبلاگ: تلنگرتفکر

پاسخ :

بله قبول دارم فیلم بدون اشکال نیست
ولی بازم غنیمته
فیلم جناب سلمان؟؟؟
یاعلی
سیدحمید مشتاقی نیا
۰۲ آذر ۹۷ , ۰۷:۴۹
من هم هنوز این فیلمو ندیدم ولی تعریفشو زیاد شنیدم و حتما باید ببینم

پاسخ :

الان که دیگه فکر کنم رایگان دانلود بشه...بله حتما ببینید البته فیلم خیلی دقیق نیست ولی بازم خیلی خوبه
مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
۰۲ آذر ۹۷ , ۰۹:۵۰
بله 
فیلم جناب سلمان فارسی
(البته سالها پیش چینیها انیمیشنش رو ساخته بودند، )انیمیشن جالبی بود

پاسخ :

اوهوم...
جناب سلمان که دیگه عزیز دل اهل بیت هستند
مایه افتخار ما فارس ها
کاکتوس :)
۰۲ آذر ۹۷ , ۱۰:۳۳
عالی این فیلم عالی :)

پاسخ :

عالی مث گل قالی
raha banoo
۰۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۲
راستش من گذری فیلم را دیدم و چیزی ازش نفهمیدم

پاسخ :

خیلیا میگفتن ما چیزی نفهمیدیم 
ولی من هم لذت بردم هم خیلی چیزهای تاریخی که قبلا شنیده بودم برام زنده شد
ممنون که سر زدین
کاکتوس :)
۰۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۳۸
اوهوم  😉😉

پاسخ :

اوهوم😁😁😁
بی پلاک ...
۰۴ آذر ۹۷ , ۰۰:۲۴
واقعا این فیلم رو باید توی سینما ببینی اونم تنهایی که هر عکس العمل دور از انتظاری که دوست انجام بدی
ومن همین کارو کردم 

پاسخ :

فیلم های مذهبی رو آره ترجیح میدم تنهایی ببینم و غرق بشم در احساساتم در دنیای عاشقانه ام چون معمولا کسی این احساساتم رو درک نمیکنه اما بقیه فیلم هارو دوست دارم با بقیه ببینم 😊
یک مرد!
۰۷ آذر ۹۷ , ۱۲:۱۸
مگه امسالم اکران شد
من همش منتظر بودم تلویزیون پخش کنه
اگه میونستم اکران میشه برای بار چندم میرفتم میدیدمش
:(

پاسخ :

سلام
نه همون سال که اکران شدو میگم
امسال که تو تی وی خودمون روز ولادت حضرت رسول گذاشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan