اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

باید رفت...باید موند

بسم رب الحسین علیه السلام

باید رفت باید دنبال پرچمت تا ابد رفت..باید موند باید پای این روضه ها تا ابد موند

جوان ناکام منم...جوونی که نتونه اربعین بره کربلا ناکامه...جوونی که نتونه کنار شادترین عزادارهای دنیا قدم بزنه ناکامه...

سال گذشته وبلاگم را با پستی از شما پا گشا کردم...

همین روزها بود...وقتی که دیگه کاملا ناامید شده بودم از وصال...

یک سال دیگه هم‌ اومد...و من به شرط حیات باز به دلم سال دیگه رو وعده میدم...

این نیومدن تو این سالها بی حکمت نیست...میدونم آخرش یه جوری میام که فکرشم نمیکردم...یه جورِ ...بماند حالا :)

کلا این روز ها دارم به حکمت و رحمت خدا باهم فکر میکنم شدیدا توام با همند و مدام سمت ما سرازیر میشن

ای میوه دل رسول خدا فقط به سمت تو باید آمد...آمدنی توام با دویدن ...فرار کردن

...ففرو الی الحسین...

اشک روان بر امیر کاروان که میخواندم شیخ جعفر شوشتری شمارا سریع ترین کشتی نجات خوانده بود...کل کتابش میگفت باید روی شما حساب دیگری باز کرد میگفت اگر مومن زرنگ باشد از شما لحظه ای جدا نمیشود

+من کوچکترین نشونه ها رو میبینم نشونه هایی که منو به شما ذره ای وصل کنن

وقتی محو گنبد سلطان بودم همون جای همیشگی دیدم دوتا خانوم پاکستانی دارن میان سمت من قبلش دیدم با چند نفر دیگه هم دارن حرف میزنند..یکیشون دستمو میگیره و تند تند حرف میزنه...از حرفاش فقط اینارو میفهمم...عراق..امام حسین...حرم...

به گوشیم و شماره ای که تو دستشه اشاره میکنه میفهمم میخواد به یکی که تو حرم امام حسینه زنگ بزنه

میدونم با اینکه گوشیم پر شارژه ولی چون تماس خارج از کشوره فقط میتونه یه سلام علیک کنه و قطع میشه

ولی بهش میدم...

تماس برقرار میشه.باز توی حرفاش میفهمم که میگه من تو حرم امام رضام توهم تو حرم امام حسینی؟؟

هنوز داشت صحبتش گل مینداخت که قطع میشه...

ومنی که به همین خوشحال میشم که با گوشی من تماسی هر چند کوتاه از حرم سلطان به حرم ارباب رفت...

ومن این رو نشونه میبینم:)

نشونه دیده شدن

+مداحی که هر سال این موقع گوش میدم و برای من حکم یک روضه جانسوز رو داره...

 


دریافت

معنیش رو میتونیداینجا  ببینید

+یک کربلا مقابل هر انتخاب ماست...

+مولای متقیان که درود خدا براو و فرزندان پاکش میفرمایند:اوصیکم به تقوی الله و نظم امرکم

امام الرئوف علیه السلام میفرمایند:ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد آدم چیزى بـالاتـر از یقیـن داده نشده است.

سومین درجه ای که امام رضا برای انسان ذکر میکنند امام علی در کنار نظم آورده اند...

یعنی مرد شماره یک خدا تقوی به آن عظمت را در کنار نظم توصیه میکند!

اینکه نمیتونم رو برنامه ریزی و نظم فکر کنم،کار کنم،عمل کنم به شدت داره من رو اذیت میکنه...

عذاب وجدان دارم بابت این قضیه شدیدددد در حدی که واقعا خجالت میکشم

پیشنهادی ؟چیزی؟

+بیشترین مدت نبودنم در وبلاگ رقم خورد...سلام عرض شد:)

حالا من گفتم تا اربعین بدرود نمیشه ارفاق کنیدبهم؟

البته بنده اینجا نیام جاهای دیگه ای هست برای نوشتن و تخلیه اما هیچ کجا برای من درجستجوی عاشقی نمیشود :)

+پست طولانی همانا خونده نشدنش همانا:)

۰۰:۰۱
سالار سپهری
۲۵ مهر ۹۸ , ۰۷:۴۶

سلام بر دختر بی بی

خوب هستین؟

انشااله که به مراد دلتون برسید

+ نظم هم چون تقوی؛ همت در تمرین و ممارست می خواد؛بدون تمرین های مکرر و پی گیر حاصل نخواهد شد...

موفق و موید باشی.

پاسخ :

سلام علیکم
الحمدلله...شکر
مراد دلم نه اونی که به صلاحه اونی که خیر هست
+تمرین کردما ...ولی...
مچکرم
دچارِ فیش‌نگار
۲۵ مهر ۹۸ , ۰۸:۴۲

هوم همانا رو خوب اومدین :) سلام

پاسخ :

سلام علیکم
آقای ‌‌میم
۲۵ مهر ۹۸ , ۰۸:۵۲

سلام

ان شاء الله سال دیگه قسمتتون بشه

همین که حب این زیارت تو دلتونه خیلی خوبه

پاسخ :

سلام علیکم
امید چراغش تو دلم خاموش نخواهد شد...
منم یه روز میرم ...آره منم یه روز میرم
سوته دلان
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۰:۰۵

سلام 

احوال شما؟ :)

حال همه‌ی ما خوب است اما...

 

آقای بهجت یه صحبتی دارن، گفتن اگر کسی از عاشورا تا اربعین به نیت زیارت امام حسین، ۴۰ بار زیارت عاشورا بخونه، اگر راهی نشد هم انگاری که رفته به زیارت...

خلاصه که دل ما به همین چیزا خوشه تا بلکه بطلبه...

 

پاسخ :

و علیک السلام:))
الحمدلله شکر خوبیم...
اما چی؟؟اما نداره دیگه خوب باش بدون اما:)

خلاصه که دل منم خوشه
غصه نخور دخترم یه روز ماهم میریم ان شاالله
آقای مهربان
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۰:۵۱

سلام بر شما

یکی دیگه از دوستان بیان هم همچین مطلبی گذاشته بودن و من یه نظر طولانی براشون نوشتم. هم برای اینکه حسش نیست هم اینکه اون حاضر و اماده اس، جسارتا همونو براتون فوروارد میکنم :)

ببخشیدا.

 

اما اصل مطلب اینکه:

اصلا از لفظ جا مانده استفاده نکنید

شیعه در دستش گوهری داره که هیچ جای دیگه پیدا نمیشه و اون نیته. نیت کنید و ساکتون رو هم حتی اماده داشته باشید

 

بعد از جنگ صفین امیرالمومنین مشغول تقسیم غنایم بودن که یک نفر میاد و میگه من نتونستم بیام بجنگم اما نیتش رو داشتم و همش دلم با شما بود. حضرت هم سهمی از غنایم بهش میدن و میگن انگار که با ما بودی

شما هم نیت کنید

بقیه رو هم سعی کنید راهی کنید

 

جا مونده اونیه که به این حرکت داره میگه سیاسی و اصلا دلش نمیخواد بره. جا مونده اونیه که حاضره پولشو ترکیه خرج کنه ولی تو راه امام حسین نه. جا مونده اونیه که به هر علتی حتی حاضر نیست نیت رفتن رو هم بکنه

شما که جا مونده نیستید. تو خود خود مقصدید

زیارتتون قبول.

 

+اگر براتون مقدور نیست برید هزینه ای که کنار گذاشته بودید رو بدید به یه نفری که دلش میخواد بره ولی پولشو نداره

پاسخ :

سلام علیکم.
خدا ببخشه خیلی هم خوب
فقط بنده از لفظ جامانده استفاده نکردما
اتفاقا میدونم مطمعنم شک ندارم منم یه روز میرم چون به کرامت ابی عبدالله شک ندارم به بدی خودم در این زمینه نگاه نمیکنم به خوبی اونا نگاه میکنم

+ الان که دیگه دیره...
آقای گوارا
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۰۴

سلام . خوش برگشتید [لبخند]

 

شاید بعضیا با نرفتن بلند تر پرواز کنن و بعضیا با رفتن زمین گیر تر ...

عالی ترین اتفاق ممکن وصال نیست . گاهی خدا این مدام در زدن رو بیشتر می پسنده از وصال .

پاسخ :

سلام علیکم.بسیار ممنان...
چقدر خوب گفتید
عقیده منم همینه پسندم هرچه را جانان پسندد
نه اونچیزی که دل من میخواد
یه پست داشتم راجع به انس یادتونه؟فکر کنم مربوط باشه
آب‌گینه موسوی
۲۸ مهر ۹۸ , ۱۷:۳۸

خوش امدی سیّده خانم!

مگه رفته بودی، خواهر؟! :))

بابا! من خیلی پیش میاد، کلّی روز و شب میاد و میره که نمینویسم.

مدّاحیِ عربی و ترکی رو دوست می‌دارم. صفحۀ ترجمه واسه من باز نمیشه.

پاسخ :

خوش باشی سیده جان!
میدونی ازونجایی که من سابقا روز در میان پست میذاشتم گفتم سه چهار هفته برم همه تعجب میکنن برا همین خبرشو دادم
فاصله ی پستای شما به اندازه خداحافظی های منه:))
باشه عزیزم دوباره چک میکنم ببینم چرا باز نشده!!
آب‌گینه موسوی
۲۹ مهر ۹۸ , ۱۴:۳۱

قربانت. 

الآن با گوشی اومدم، باز شد. ممنونم. :*

پاسخ :

خواهش میکنم خواهر...
مداحی از زبان امام حسینه که برای زوارش میگه.
واقعا اسمت آبگینه اس؟ 
:)
آب‌گینه موسوی
۲۹ مهر ۹۸ , ۱۶:۴۲

نه اسمِ مستعارمه. :)

پاسخ :

چه اسم مستعارای با کلاسی دارن مردم :)
آب‌گینه موسوی
۲۹ مهر ۹۸ , ۱۸:۰۸

:))

:*

پاسخ :

😊😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan