اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

به هوای اربعین محتاجم

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل روز است که تورا زیارت میکنم ...

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَ لا جَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَولادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ.

واز الله میخواهم این آخرین زیارتم نباشد

چهل روز است که سجده میکنم و شفاعتت را در یوم الورود میخواهم

آقای جان حضرت کریم در هرکجای جغرافیا باشم فرقی نمیکندزیرا قلبم،کربلاست و به یاد تو میتپد...من ازهمینجا به ندای هل من ناصر ینصرنی ات لبیک گفتم با تمام وجودم از عمق جان به صدایت جاااااااانم گفتم...طبیب دل بیقرار من یعنی میرسد آن روز که دراربعینت در جوارت باشم و ازنزدیک لبیک گویم؟

محبوب من!مرا برای اربعین سال دیگر اگر زنده بودم در کنارمرقدت بپذیر.

منتظر میمانم صبوری میکنم

همانطور که این سال ها صبوری کردم...

مرا بپذیر...

بابی انت و امی ونفسی و مالی و...

این آن پاسپورتی است که امسال همراهیم نکرد برای سال بعد ان شاءالله...


                                         



۱۷:۳۸
سِـــــــد جَــــــواد
۱۳ آبان ۹۷ , ۱۷:۳۸
تسبیح تون کم داره
31 تا
مام یه تسبیح داشتیم 38 تایی بود

این دوتا رو به عقد هم در بیاریم متوازن میشن 
دقیقا مثل ازدواج که باعث توازن روح و روان افراد میشه

پاسخ :


اینو درست کردم که کوچیک باشه و همیشه دستم باشه چون میگن تسبیح خاک کربلا رو حتی ذکر گفته نشه برات ذکرمینویسن...
+ ما دخترمون رو به این زودیا عروس نمیکنیم
سِـــــــد جَــــــواد
۱۳ آبان ۹۷ , ۱۸:۵۳
یعنی الان بچه شما متناسبه و بچه ما بزرگ که نمیشه دستش گرفت؟
در هر صورت پسر ما خیلی کمالاتش بیشتره 
و موهاشم سبز رنگه و خیلی هم مخملی و نرمه 
یه داداش هم داره از ته سرشو تراشیده(موهاش در طی حادثه‌ای گم شد) ولی 35 تایی است و همه چیز تمام 
نخشم خیلی محکم و تیمیزه

پاسخ :

بستگی به اندازه دست داره و اینکه بخوای ریا بشه یانه
مطمئنم هر چیم باشه به دختر ما نمیرسه چون از خاک کربلاست...
ارزش معنویش خیییییلی بالاست ...سیرت زیبا مهمه نه ظاهر
yamahdi momeni
۱۳ آبان ۹۷ , ۲۱:۵۶
چه بحثی خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan