اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

به این زودی؟!

بسم الله الرحمن الرحیم

هیییییی... یعنی جان چه باشد که فدای شما کنم؟این متاعیست که هر بی سروپایی دارد...

یعنی من چطور اززیر این همه دِین بلند شم؟

یعنی الان من در افق محو شم؟

بعید نیست اون روزی که نام یکی از پسرامو رئوف بزارمو با هربار صدا کردنش دلم به یاد رافت شماغنج بره

آقا جانم بهتره بگم عموجانم هنوز از اظهار دلتنگی ام یک روز رد نشده همه موانع را برطرف میکنی و از تفضلت در روز زیارتی ات(چهارشنبه) مرا میهمان حرم میکنی؟

بگو چه کنم؟ خودتان بگویید برای عرض تشکر چه کنم؟

من با تو زندگی نکنم؛ پیر می شوم

 بی تو من از جوانی خود سیر می شوم 

من در شعاع پرتو شمسُ الشُّموسی ات

 بی اختیار پیش تو تبخیر می شوم

السلام علیک یا شمش الشموش یا امام الرئوف یا حبیبی یا رفیقی یا طبیبی...

 

(چی جوری از تو دست بکشم؟:دریافت حجم: 5.73 مگابایت)

۰۵:۱۲
خانم الفــــ
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۵:۱۴
خوش به سعادت شما...‌التماس دعا😊

پاسخ :

امام است دیگر همچون پدری دلسوز و مهربان
هرکسی بخواهد امام رئوف سعادتش میدهد حتی اگر همچون من لایق نباشد
چشم ومحتاج دعایم😊
آشنای بی نشان
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۸:۰۱
بسیار التماس دعا

پاسخ :

چشم دعاگو خواهم بود ان شاالله
یا زهرا
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۴
خادمیار رضوی شدییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟!!!!

پاسخ :

دیروز خیلی دلم تنگ شده بود دوری راه وسط این دلتنگی بود
همون دیروز امام عزیزترازجانم موانع رو برطرف کرد برای زیارتش
مدرک دانشگاهیمو بلاخره رفتم گرفتم فردا تحویل میدم ان شاالله برای خادمیاری...
این امامی که من میشناسم بلاخره من رو مقیم دائم مشهدش میکنه میدونم


لوسی می
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۳۴
آقا من کم آوردم...
التماس دعا ^_^

پاسخ :

ومن کم آورده ترینم...
چشم و شما نیز لدفا:)
آقای بیدل
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۰۲
دعا بفرمایید

پاسخ :

چشم و شما نیز لطفا...
اردیبهشت ..
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۰۴
سلام.خادمیاریت مبارک عزیزم.خوش به سعادت..هروقت حرم رفتی یاد خواهرم باش لطفا.

پاسخ :

سلام عزیزم آقا من خادمیار نشدم فرزندم قراره بشم ان شاالله:))
چشم به یادشون هستم ان شاالله عافیت پیدا کنند
فرشته ی روی زمین
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۰
چه سعادتی ♡_♡
خیلی التماس دعا : )

پاسخ :

سعادت از جانب امام مهربان هست نه لیاقت من
چشم♡
سرباز کوچولو ...
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۲۲
خوشبحالت 😭
التماس دعا آبجی 

پاسخ :

عزییییییزم.ان شاالله روزی شما...
چشم♡

ریحانه
۱۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۶
به به. این شد کار درست حسابی. قشنگ هم بری اونجا کار کنی هم پیش دلت باشی. آفرین. 

ایشالله که زودتر جور شه

پاسخ :

ها؟!؟
زیارت میکنم و برمیگردم:(

یا زهرا
۱۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۸
آخه این عکسه رو گذاشتی فک کردم خادمیار شدی...واااای خیلی خوبه کنار آقا با زائرا
التماس دعای خیلی خیلیااااااااا دعا کن منم بیام پابوس آقا:)))

پاسخ :

:))
چند نفر دیگه ام مثل تو فکر کردن.انرزی مثبت این عکس و نگاه آقا بلاخره منو به آرزوم میرسونه
چچچچچشم عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan