اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

برای فرزندم۲

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندم بهترین زمان از منظر اسلام برای تربیتت ۷سال قبل تولد توست

میدانم شاید دیر باشد اما مادرت میگوید هیچ وقت دیر نیست:)

فرزندم مادرت آنقدر شوق تو دارد که هنوز شکل نگرفته در وجودش دارد برای آمدنت برنامه میریزد سی دی گوش میکند و در سر رسید گل گلی اش یادداشت میکند و فکر...

فقط مهم ترین نکته ای که تا کنون به آن رسیده ام این است جوری باشیم که میخواهیم فرزندانمان باشند ...تا خودمان درست نشویم فرزندانمان درست نمیشوند

"پست مرتبط"


۰۹:۰۰
اقلیما ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۰۹:۲۱
آفرین ،تا خودمون درست نشیم فرزندانمون درست نمیشن
اونا آیینه ی تمام نمای ما هستند
الهی که خیلی زود ازدواج می‌کنی و صاحب اولاد سالم و صالح میشی⁦^_^⁩

پاسخ :

ممنونم عزیزم:)
از کجا معلوم ازدواج نکرده باشم؟خخخ
الهی آمین:)
اقلیما ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۱:۰۱
اتفاقا وقتی کامنت رو ارسال کردم گفتم از کجا معلوم متاهل نباشه:))

پاسخ :

هرچیزی ممکن داره؟!؟!
          :)))
اقلیما ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۱:۲۸
آره بابا متاهلی که دنبال فرزند پروری هستی :)))))

پاسخ :

 عزیزم ربطی نداره ها:))))

اقلیما ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۱:۴۹
حالا اگه گذاشت از زیر زبونش بکشیم:))
اون از اسمت ،اینم از وضعیت تاهلت:)))

پاسخ :

الهییییی
چیکار کنم خو خیلی کیف میده بقیه رو تو کنجکاوی بزارم:)))))
اقلیما ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۰
این کارها حق الناسه،ذهن مردم رو مشغول می‌کنی:)))))

پاسخ :

نه خواهر جان الان علم جدید میگه برای اینکه به آلزایمر دچار نشید باید از ذهنتون کار بکشید و مشغولش کنید مثلا اعداد رو برعکس بشمرید یا مطالعه کنید و...
من دارم کار خیر انجام میدم:))))
سوته دلان
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۰
سلام

در کنار این، درباره روابط با همسر هم بخونید...

پاسخ :

وعلیک السلام و رحمت الله 
عه وا راست میکین اصل کاری بابای بچمه:)))

سرباز کوچولو ...
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۰۸
ای آی ای خوشبحال فرزندت جلو جلو 😎😎😎

پاسخ :

ای آی ممنونم ازت عزیزم
ولی تو عمل معلوم میشه چند مرده حلاجم
کاکتوس :)
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۰
دقیقا تا خودمون درست نشیم 
فرزندانمان درست نمیشوند
اقلیما بیا بگو من متاهم یا مجرد 😂😂

پاسخ :

و این هم ممکنه ما درست باشیم ولی فرزندانمون نه
مپل پسر حضرت نوح
ولی این هم که هر چی خودمون نیستیم بخوایم بچه ها مون باشن یا خودمون جوری عمل کنیم ولی بخوایم بچه هامون اونجوری عمل نکنن نمیشه
raha banoo
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۰
منم تو فکرش هستم که سی دی و کتاب بخرم
عکس از کتاب و سی دی خودته؟
اون گل گلیه سررسیده؟ من میخواستم یه کتاب تربیت فرزند بخرم جلدش اینجوری بود:))

پاسخ :

چه خوب:))
آره از خودمه...
اون گل گلیه سررسیده کتاب نیست:)))توش نکات سیدی هارو یادداشت میکنم
آلاء ..
۰۲ بهمن ۹۷ , ۱۶:۴۴
چرارمن فکر میکردم شما مجردی

پاسخ :

مجردی متاهلیم معلوم نیست:)
هرچیزی ممکن داره:)
علی کشاورز
۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۴
تا حالا به تربیت فرزند، قبل از ازدواج ، فکر کردی؟

پاسخ :

من؟فکر؟تربیت؟ازدواج؟قبل؟بعد؟
serek Khatoon
۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۴
خوش‌ به حال فرزندی که مادری تا این حد به فکر و دانا داره...😍😊

پاسخ :

کاش اینجوری بود که میفرمایید
کااااااااش:(((
ولی بازم دم شما گرم چون باعث میشه بیشتر تلاش کنم تا واقعا لایق این کلمات بشم ان شاالله:)
raha banoo
۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۱:۵۹
۹۹/۹درصد احتمال میدم مجردی:دی

پاسخ :

؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))))))
نـــای دل
۰۲ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۰
حرف حق..

پاسخ :

:)
ممنون
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۰۰:۳۷
سلام بی بی دختر 
چطوری عزیزم؟
خیلی عالی و جذاب بود پستت.

پاسخ :

سلام و درود و رحمت:)
قربانت ممنونم عزیزم
جذابی از خودتونه
عکس اون مانتو بدون الگو رو هم تو این پست گذاشتما:
ناشناس
۰۳ بهمن ۹۷ , ۰۹:۵۹
سلام
آفرین
منم قبل ترهای بچه داری شروع به مطالعه کردم
فقط به تنها چیزی که رسیدم همین بود: فقط سعی  کنم خودم خوب باشم.

پاسخ :

سلام علیکم خانوم ناشناس ممنون بابت قدم رنجه تون به وب ما و قلم رنجتون برای این پست:)
بله تا خودمون خوب نباشیم بچه هامونم خوب نمیشن
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۳۱
عزیییزم خیلی خوب شده مبارکت باشه.آفرین بانوی هنرمند 
فکر میکردم یادت رفته عکس بذاری,یادآوری هم نکردم گفتم ممکنه پشیمون شده باشی عکس بذاری.خیلی خوبه تحسینت میکنم..استعدادشو داری پی اش رو بگیر 

پاسخ :

ممممممنوووووونم عزیزم :)))))))
به نظر خودم که خوب نشده بود ولی با انرژی هایی که دریافت کردم حتما دنبال میکنم خیاطی رو...
نه خواهری یادم نرفته بود گفتم ببینی نظرت رو بگی آخه پیشکسوتی گفتن استادی گفتن:)
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۴۸
:-)عزیزدلم استاد کجا بود.بنظر من بدون هیچ کلاس و پیش زمینه ای اینو بدوزی عالیه.حالا فکر کن کلاس بری چیا میدوزی:-) 

پاسخ :

ای جااانم به این روحیه دادنت...
خدا حفظت کنه ...
الان دیگه اعتماد به نفس از چشام و گوشام میزنه بیرون:)))
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۳:۵۲
:-)
جدی جدی گفتم باور کن.این یعنی استعدادشو داری و اصولش رو یاد بگیری میترکونی:-)

پاسخ :

خو منم واقعا انرژی گرفتم...
ممنونم ازت استاد هنرمند:))
عاقبتت بخیر ان شاالله
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۴:۰۱
خداروشکر 
دوست دارم خیلی زود هنرمندیاتو ببینم.
راستی ببخشید یه مدت سرنزدم بهت,یکم بیحوصله بودم وبلاگ نیومدم زیاد 

پاسخ :

ان شاالله اگر وقتی بود چشم میزارم:)
نه بابا اختیار دارین این وب قابل دار نیست که همیشه سر بزنید
ان شاالله حالت خوب و پراز انرژی
اردیبهشت ..
۰۳ بهمن ۹۷ , ۱۵:۰۹
خیلیم وبلاگت عالی و پر از پستهای قشنگ و خوندنیه خواهر :-*

پاسخ :

نظر لطفته ممنان :-*
این همه هندونه زیر بغلم جا نمیشه:))
ایران دخت
۰۴ بهمن ۹۷ , ۱۰:۱۵
سلام
آفرین بر شما
حتما کلید طلایی حاج آقا پناهیان رو هم گوش کنید

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته
ممنونم حتما گوش میدم
کلا سخنرانی های استاد پناهیان خوراکمه ولی کلید طلایی از زیر دستم در رفته
بانو انقلابی
۰۴ بهمن ۹۷ , ۱۴:۲۵
یاعلی😱
 کی فرزند دار شدی شدی😜😄

پاسخ :

در آینده میشم ان شاالله:))))
رئوف ..
۰۴ بهمن ۹۷ , ۲۳:۱۰
این که پیشاپیش چنین آرزویی داری خیلی عالیه.
ان شاءالله بهترینش نصیبتون بشه با انتخاب صحیح و حساب شده در یک ازدواج مؤمنانه و پر از صفا و مهر...


پاسخ :

تشکر جات...
ان شاالله...
ممنونم بابت دعای خیرتون...
اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan