اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

برای فرزندم

بسم الله الرحمن الرحیم

فرزندم نمیدانم کی قرار است خداوند تورا به من هدیه بدهد نمیدانم اصلا لیاقت مادر شدن دارم اصلا تورا به من میدهد یانه؟

فرزندم اما هنوز نیامده من بسیار بیقرار تو ام اما این احساساتم را فدای هدف بزرگم نمیکنم هنوز تورا تحویل نگرفته تو را دوباره به خودش هدیه میکنم

تورا وقف و نذر مهدی اش میکنم...

فرزندم مادرت نمیخواهد در مغزت چیزهایی را فرو کند و تو تقلید کنی اما بیا و دل به حقیقت بده و مادرت را رو سپید کن

فرزندم اگر مادر خوبی برایت نبودم این را مطمعن باشن که نام نیکویی از بهشت برایت انتخاب میکنم و تورا متبرک میکنم به این نام...

گاهی نام زیبایت را درفضای دلم صدا میکنم و دلم قنج میرود برای تو و صاحب نام زیبایت

فرزندم نمیدانم تاکی این فراق طول خواهد کشید اما من بی صبرانه منتظر آن روزی هستم که تورا درآغوشم بگیرم

فرزندم خداوند مهربان با وجود تو مرا به مقام مادری میرساند پس از تو ممنونم برای این واسطه گری

فرزندم برای سربازی مولا فرقی نمیکند دختر باشی یاپسر مادر همیشه تورا دوست دارد

فرزندم من مالک تو نیستم ، من تا 14 سالگی برای تربیتت تلاش میکنم از آن به بعد تو به عنوان انسانی کامل و بالغ خودت تصمیم خواهی گرفت و سرنوشتت را میسازی پس بندگی پیشه کن ،اما روی کمک و حمایت من میتوانی همیشه حساب کنی

فرزندم بنده باش بنده خوبی باش

فرزندم تو به واسطه من به تباری وصل میشوی که نور هستند وبهانه آفرینش متاسفانه مادرت نتوانست بار امانت را به دوش بکشد قرعه به نام تو افتاده تو امانتدار خوبی باش...

(جا داره ازهمه عزیزانی که در پست قبل به یاری من شتافتند تشکر ویژه به عمل بیارم دم همگی گرم ان شاءالله عاقبت بخیر بشید)


۰۰:۰۱
ناشناس
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۰:۰۵
ان شاء الله 

پاسخ :

ان شاء الله...
ممنونم:)
حیران ...
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۷
اگر فرصت کردید نگاهی هم به دعای ۲۵ صحیفه سجادیه بندازید.

عاقبت بخیر باشید و باشیم و باشند
ان شاءالله

پاسخ :

وای ممنونم حتما ، همین الان رفتم بخونم
اینجور هدیه ها به دلم میچسبه...
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
ناصر دوستعلی
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۰:۴۷
مرحبااا

پاسخ :

:))
سرباز کوچولو ...
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۱:۴۱
عایااااا بچه داااری؟؟؟و من دارم خاله میشم 
یا هنوز بابای بچه پیدا نشده داری برای آیندش مینویسی ؟؟

پاسخ :

نه آجی واسه آینده
من از الان واسه بچه هام میذوقم
خـامـوش ...
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۶:۵۵
پیام قبلی خصوصی بودااا

پاسخ :

چشم عزیزم
ممنونم
سوته دلان
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۷:۲۲
جا داشت بگین برای فرزندانم!

:)

پاسخ :

اوهوم بله فرزندانم
ولی یه جوری میشد بخوام چند نفرو خطاب قرار بدم :)))))))))))
علی کشاورز
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۸:۰۱
🤔

پاسخ :

:))
حمدان مقدم
۲۷ آذر ۹۷ , ۰۸:۳۹
سلام
عالی بود

پاسخ :

سلام علیک
تشکر جات فراوون
بی پلاک ...
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۸
😊😊😊😊
خوشمان امد بسی

پاسخ :

بزرگوارید شما:)
حسن مجیدیان
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۸
سلام
از امام جوادالائمه ع هم امداد بگیرید که نسل شما اهل ولایت و طهارت و آسمان باشند...

پاسخ :

سلام علیکم
امام جوادالایمه؟مگر حضرت دراین مورد خاص هستند؟
بی پلاک ...
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۸
یک جوری نوشتی گفتم الان فردا پس فردا عکس یک جوجه کوچولو رو میزاری😅

پاسخ :

خخخخخ
نه بچه ام هنوز تو آسموناس
کی قراره بیاد پیشم خدا میدونه
ناشناس
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۶
اره ادم تا مجرده از این خیالا زیاد میبافه
باید ببینیم وقتی بچه هم داری همینطوری.
تا ادم مجرده فکر و خیال زیاد برش میداره. 

پاسخ :

نمیدونم چرا کلی خندیدم با دیدن نظرتون
منکه طوری نبودم از احساسات مادرانه ام نوشتم
ولی درسته حق باشماست به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
نـــای دل
۲۷ آذر ۹۷ , ۱۴:۳۶
خیلی خوبه ادم به فکر اینده اش باشه..

پاسخ :

اوممم بلی
اونم تربیت فرزند که قبل از تولدش شروع میشه
یعنی قبل ازاینکه بچه به دنیا بیاد باید برای تربیتش تلاش کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan