اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

ذکرت مرا به رقص جنون دربیاورد

بسم الله الرحمن الرحیم

هر سال با اومدن 13 رجب فکر میکنم قلبم دیگه ظرفیت این همه شوق و حب و... نداشته باشه و بایسته

اما نوچ نه... این اشک و حبی که هر سال در 13 رجب برای من اتفاق میفته و من احساس میکنم چقدر سرشارم و چقدر دارم میترکم در حقیقت هیچی نیست و فقط تصوره

به یاد خطبه همام بابا ...

که همام از شنیدن عظمت اون روحش از بدنش جدا شد و دوباره به بدنش برگشت

...

من نمیدونم بابا اصلا آره من فقط یه پوسته دارم که دم از علی میزنه که اگر شکافته بشه داخلش تهی تهی هست

آره همه این حرفا قبول

آره من فقط زیادی احساساتی ام

اما میگین چیکار کنم؟جلو اشک و محبتی که حتی با اسمتون برام ایجادمیشه رو بگیرم؟بگیرم که بین ظاهر و باطنم فرقی نباشه؟که بیشتر از این شرمنده روی ماهتون نباشم؟

هر وقت خواستم قربون دست سقاییتون بشم و همه هستیم رو فدای خاک نعلینتون کنم به دلم بگم خفه شو؟

تورو چه به عشق علی...اصلا تو چی میفهمی علی کیه

هر وقت دعای کمیل میخونم از زیبایی مضامین که بماند ازینکه شما به ما یاد دادید چطور با خدا حرف بزنیم صدبرابر بیشتر اشک بریزم و به داشتن مولایی چون شما امیری چون شما ببالم و هی غرق بشم در شما به دلم بگم بسه دیگه اینقدر حرف؟

نه بابایی من نمیتونم از من نخواین من نمیتونم دم از شما نزنم من اونقدر بزرگ و فهمیده نیستم که عشق شما رو فقط در قلبم بریزم و نمود ظاهری نداشته باشه

من نمیتونم تاوقتی عملم به شما نزدیک نشده صبر کنم و تا اون موقع عشقتون رو فریاد نزنم

من نمیتونم تا وقتی حب به شما باعث معرفتم نشده صبر کنم

من نمیتونم مثل کسایی باشم در دلشون حب علی فوران میکنه ولی ذره ای فریاد نمیزنند 

فعلا نمیتونم...فعلا 

قبول کنید برای چون منی سخته...

قبول کنید من ضعیفم و دل کوچیکم به اشک و همین بابایی گفتنا و همین قربون صدقه رفتنا خوشه

من هنوز خیلی کوچیکم ولی یه روزی بزرگ میشم مگه نه؟

ای همه دارو ندارم ای مولا و امیرم ای بابای بینظیرم میلادتون مبارک

بعدا نوشت:

دریافت

۰۹:۳۰
قاسم صفایی نژاد
۱۷ اسفند ۹۸ , ۱۰:۱۵

التماس دعا

عیدتون مبارک

پاسخ :

وچقدر همه محتاجیم به دعا
دعای بابا...
دعای بابا روزیتون ان شاالله

اردیبهشت ..
۱۷ اسفند ۹۸ , ۱۲:۳۷

سلام گلی.عیدت مبارک 

ان شاء الله برای همه مردم عید باشه 

پاسخ :

سلام به روی ماهت
ان شاالله
برای خودتم ان شاالله
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۷ اسفند ۹۸ , ۱۶:۳۹

شکرخدا که نام علی دراذان ماست :) تبریک

پاسخ :

تبریک به من
تبریک به تو
تبریک به همه
آنقدر مِی زدم علنی عشق می کنم
امشب اویسمُ قرنی عشق میکنم
علی‌رضا گلرنگیان
۱۷ اسفند ۹۸ , ۲۱:۲۵

حیدر شدی تا پشت در، هی در بکوبند‌...

جانم به فدای نامت، یا علی.

عید شما مبارک

پاسخ :

دل را نفوذ چشم خُمارَت شکار کرد
در بُهت و حیرتم که نگاهت چه کار کرد..!


عیدتون عید ان شاالله

معنی عیددر لغت نامه دهخدا:هرچه بازآید از اندوه و بیماری و غم و اندیشه و مانند آن
عین الف
۱۷ اسفند ۹۸ , ۲۲:۱۶

سلام علیکم

عیدتان پر از خیر و برکت!

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
عیدی میدم به شما و خودم کلامی از مولای متقیان:
اندوه روز نیامده رابرامروزت میفزا،زیرا اگر روز نرسیده از عمر تو باشد خدا روزی تورا خواهد رساند

یاعلی علیه السلام
عین الف
۱۸ اسفند ۹۸ , ۰۰:۲۱

بسیار بسیار عالی!

خدا خیرتان دهد!

علی (ع) یاورتان!

پاسخ :

خیلی ممنونم...
یا علی علیه السلام
زینب نهری
۱۸ اسفند ۹۸ , ۱۴:۰۹

خب خب خب . ورود خودم رو به بیان به شدت بهت تبریک میگم . منم بیانی شدم از این به بعد هرروز وبلاگت میام

پاسخ :

ای وایه من :)
اومدی بلاخره بالام جان.خوش اومدی

Saboo ..
۱۹ اسفند ۹۸ , ۱۰:۲۲

عیدت مبارک

پاسخ :

ان شاالله در این ماه پرعظمت و به حق مولود این ماه بهترین ها برات رقم بخوره رفیق جان:)
شنگول العلما
۲۱ اسفند ۹۸ , ۱۱:۳۱

واقعا ما همه از این دو پدریم پیامبر ص و علی ع

مبارک باشه این ایام. 

پاسخ :

انا وعلی ابوا هذه الامه
چقدر دوست دارم اسم یکی از پسرامو بزارم محمدعلی

برشما نیز ان شاالله
فـا رور
۲۴ اسفند ۹۸ , ۰۹:۱۳

واقعاً. ما کجا و امیرالمؤمنین (علیه السلام) کجا.

پاسخ :

ها علی بشر کیف بشر؟کیف بشر؟
فقط خدا داند علی کیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan