اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

سلام علیکم

بسم الله الرحمن الرحیم

شیدا از آن شدم که نگارم چو ماه نو

ابرو نمود و جلوه گری کرد و رو ببست

 

عشق همچنان جاریست و گریزی از عشق نیست من به دنبال عشق میدوم و در جستجوی عشق از پا نخواهم نشست

 

+بهش میگم در یک ماه گذشته احساس غمگینی اضطراب بی قراری افسردگی نداشتی

میگه:نه مگه با آهنگای شادی که الان هست آدم افسرده میشه؟

من هیچ من نگاه...نمیدونستم آهنگ های جلف و بی محتوا میتونه این قابلیت رو داشته باشه

من فقط اهل آهنگ نیستم یا شماهم؟

 

+این الرجبیون؟فردا یکم رجب المرجب.خوشحالم یکبار دیگه رجب رو درک خواهم کرد(البته اگه تا فردا زنده باشم)

 

+#ما کرونا را شکست میدهیم

ان شاالله

 

۱۰:۰۴
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۵ اسفند ۹۸ , ۱۰:۱۱

من که با این آهنگا بیشتر افسرده میشم!

پاسخ :

والا...
تازه در برخی موارد دیده شده طرف آهنگ غمگین چرت گوش میده و اشک میریزه این موردو دیگه واقعا درک نمیکنم
Saboo ..
۰۵ اسفند ۹۸ , ۱۰:۱۲

ای مبارز در راه کروناااا

خوبی؟؟؟

پاسخ :

میدونستی من خودم شاید الان یک کرونایی باشم :)
خداروشکر خوبم:)
خودت خوبی؟
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۵ اسفند ۹۸ , ۱۱:۴۱

ای کاش منم مث مردم بیکار بودم :(

پاسخ :

نه بابا خداروشکر که علاف و بیکار نیستی
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۱:۲۰

من هر زمان احساس کنم نزدیک به تله ی افسردگی هستم، یه آهنگ میزارم و یه ذره قر میدم و به شادی های زندگی فکر میکنم تا حالم سر جاش بیاد.

پاسخ :

قبول دارم لحظه ای حال آدم رو خوب میکنه ولی باعث پیشگیری و درمان افسردگی نه واقعا نههههه
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۲:۰۷

آقا برا من جواب میده. چرا اصرار داری جواب نمیده؟ :))) خوب هر کی یه جوریه.

پاسخ :

الان من رو جواب دادنش بحثی ندارما چون رو منم جواب میده:)
ولی لحظه ای همون لحظه یه ساعت خیلی خیلی بخوام تخفیف بدم یه روز غیر اینه؟
ریحانه
۰۶ اسفند ۹۸ , ۱۲:۲۹

ببین درمان اگر میخوای و مشکل حاد باشه که باید بری مشاوره.

ولی مثلا من الهی صدهزار مرتبه شکر، مشکل حاد که ندارم. گاهی الکی خر میشم میافتم به غر زدن و دیدن بدی های زندگی.  یه آهنگ شاد میزارم. بعد یادم میاد اووو بیخیال فکرای بد. شاد باش. برقص. به یاد خوبی های زندگی می افتم. از اون تله نجات پیدا میکنم. یه جورایی خلقم را عوض میکنم. 

البته اینم بگم ها. در کل این اتقاق شاید هفته ای-ماهی یک بار بیافته. درکل اونقدر مشغول زندگی و کار و ... هستم که دیگه وقت این کارا نی

 

پس هر چیزی اندازه خودش لازمه. از دید من البته.

پاسخ :

بله درست میگی
اما به مراجعه کننده که میگم این حالت هارو نداشتی؟میگه نه اصلا مگه با آهنگای الان (که محتوا صفر)کسی افسرده میشه خداوکیلی میخوام شاخ دربیارم
آره برای عوض شدن حال وهوا وقتی آدم کمی دپرس میشه خوبه
البته من خودم آهنگ جلف و لهو ولعب معمولا گوش نمیدم کلا اهل آهنگ نیستم ولی مخالف آهنگ یا اینکه از آهنگ بدم بیاد نه اینجوری هم نیستم:)
بی پلاک ...
۰۷ اسفند ۹۸ , ۱۹:۴۴

منم کاملا مخالفم ک بااهنگ از افسردگی در میایم!

ولی چون پاسخ آنی شادی به آدم میده فکر میکنیم خوبه درصورتی ک نشاط واقعی این نیست نشاط کاذبه! ودر اصل ما رو دور میکنه از واقعیت و میبره تو فضا باعث میشه فراموش کنیم ویا به حالت های ناراحتی مون عادت کنیم

من اینو وضعیت رو تو خیلیا دیدم یک جوری پاک کردن صورت مساله عست...

ولی درحد کم و تفننی خوبه 

پاسخ :

کاملا موافقم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan