اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پریشان گویی3

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی میرم پیاده روی وسط راه دلم میخواد بشینم گریه کن و بگم غِلَط کِردُم غِلَط کِردُم  بس که خسته ام و نمیکشم ولی مجبورم میفهمین مجبور

اخیرا همیشه خستم حتی وقتی از خواب بیدار میشم...

خدایا کی این خستگی لعنتی تموم میشه

 

+فداش بشم خدارو میگم ...

انقد خوشش میاد به من ضدحال بزنه بعد بهم بفهمونه اصلا اینا ضد حال نیست برات خیلیم خوبه

من از دار دنیا یه انگشتر عقیق داشتم که هرروز با دیدنش کلی ذوق میکردم و دوستش داشتم نمیدونید چه بلاهاکه سرش نیومد اولا که کلی خاستگار داشت و میخواستند از من کشش برن بعدم روی نگین خوشرنگ و دلرباش یه خش بدی افتاد یه روزم دیدم قسمت پایین رکابش ترک خورده و اون ترک بعد چند روز قشنگ باز شد که دادم درستش کردند الانم که یه بنده خدایی لگدش کرد 

                     

+شاید سفر قممون به خاطر ویروس کرونا کنسل بشه

شایدم رفتیم...

همسفرام دبه کردن

 

+دلم ازین روسری چریکی ها میخواد ولی فک کنم خیلی ضایع باشه.نه؟

 

                                                                          

 

 

۱۱:۳۸
Saboo ..
۱۷ بهمن ۹۸ , ۱۳:۲۶

ببین اینکه وقتی از خوابم بلند میشی خسته ای خیلی طبیعیه سخت نگیر خستگی طبیعت زندگیه آدمی که خسته نیست زنده نیست:)))

 این روسری ها اگه از اون مدلا باشه که من دارم خیلی سُر میخوره زیر چارم اذیت میکنه

پاسخ :

خب خداروشکرپس:)
فک کردم یه بیماری چیزی گرفتم که همش خسته ام
خودمم ازین حریرا دارم و وقتی سرم میکنم بیچاره میشم
ولی منظورم جنسش نبود مدلش بود
یا زهرا
۱۷ بهمن ۹۸ , ۱۳:۳۹

روسریه رو نگیر یه ذره خزه!

پاسخ :

مرسی واقعا
:)) 
چریکی دوووست
خز دوووووست
ریحانه
۱۷ بهمن ۹۸ , ۱۸:۵۷

آزمایش خون دادی؟ فولیک اسید و آهن باید چک بشن. ویتامین دی و کلسیم و منیزیمت را هم چک کن.

** آدم سالم وقتی از خواب پا میشه خسته نیست.

پاسخ :

اجازه خانوم دکتر هیچکدوم ازینا نیست
علتش رو میدونم :(
خلق پایینم هست که دارم باهش مبارزه میکنم و پیاده روی میروم و...
اردیبهشت ..
۱۷ بهمن ۹۸ , ۲۳:۱۵

سنگ انگشترت شکست؟

 

نه ضایع نیست.خیلیم قشنگه.بگیر برا خودت:-)

پاسخ :

نه خدا نکنه وگرنه طرفو میبافتم
رکابش مچاله شد باز باید بدم درستش کنن

+ممنان عزیزم ولی فقط باید برا خودم بپوشم وگرنه جایی نمیشه پوشیدش :)
اردیبهشت ..
۱۸ بهمن ۹۸ , ۱۲:۲۶

پس خداروشکر که درست میشه.

 

سخت نگیر بابا.چرا نمیشه جایی پوشید.راحت باش :-)

پاسخ :

الحمدلله ...آره نگینش خیلی باارزشه رکابشو ارزون خریدم برا همین زیاد غصه نمیخورم:)

هوم باید بیخیال خزی و این صوبتا بشم راحت باشم راحت
:)
آقای گوارا
۱۸ بهمن ۹۸ , ۱۳:۳۵

ه

یا زهرا
۱۹ بهمن ۹۸ , ۱۵:۳۸

نه نه نه خز نبودن خیلی مهمه:))

پاسخ :

با اردیبهشت به یک توافقی برسین به من خبرشو بدین:)
خز بودن یا نبودن مسیله این است :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan