اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یه چیز بامزه بگم؟

بسم الله الرحمن الرحیم

میرزاقاسمی دل پذیر :)

نه واقعا یه چیز با مزه بگم؟

صبح که حاضر میشدم برم سرکار یه جورابی رو برداشتم که خیلی دوسش میداشتم وقتی پوشیدم دیدم کف پام یه دوتا سیب زمینی ریز نمایانه

گفتم اشکالی نداره کی کف پای منو میبینه؟موقع نمازم که کسی نمیاد ولش کن خوبه

موقع نماز که شد رفتم نماز بخونم برای اولین بار در تاریخ کاریم همکارم اومد پشت من نماز بست

هیچی دیگه آبرو حیثتم بر باد رفت

برعکس همکارم منو یه آدم با کلاسی پیش خودش فرض میکنه همش به من تیکه کلاسو و اینا میدازه و همش میاد برا لباس و ...از من نظر میپرسه بچم نمدونه من تا آبمیوه صدا نده پاکتشو نمیندازم دور اگر ظرف میوه بیارن جلوم و تو میوه ها موز باشه صددرصد موز برمیدارم ومثل اون نازنازی های با کلاس نیستم که نه گوشت میخورن نه درست حسابی غذا بایه اشتهایی غذا میخورم که اگه طرف گرسنه هم نباشه گرسنه اش میشه و...

هرچی باکلاسی تا الان اندوخته بودم بر باد رف

باکلاسی هم به ما نیومده

معلوم نیست چقدر خندیده؟ای خدااااا....ولی بازم خداروشکر واسطه ای شدیم تا موجبات شادی مومنات رو فراهم کنیم

ولی خداییش اد همون روز که من جورابم پاره اس باید نماز بخونی؟

 

۰۸:۳۴
دچارِ فیش‌نگار
۱۳ بهمن ۹۸ , ۰۸:۴۹

خیر :)

نمیخاااد بگید

پاسخ :

گفتم دیگه 
#ضدحال نباشیم
یا زهرا
۱۳ بهمن ۹۸ , ۱۲:۰۱

فکر کنم اینم یکی از قانونای مورفیه:/

منم یه بار تو عمرم این حرکتو زدم به خیال اینکه کسی نمیبینه که...همون روز کلی کار چسبوندن بنر و بالا رفتن از صندلی داشتیم آبروم رف خخخخ!!!

پاسخ :

:)
ندیدم فیلمشو
خخخخخ ینی منو تو خدای بدشانسی هستیم 
انقدم من حساسم رو این مسایل
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ بهمن ۹۸ , ۱۵:۰۹

چادرتو مینداختی روش استتار میکردی!

پاسخ :

چادره کوتاه بود خودمو به زور استتار میکرد
آلاء ..
۱۴ بهمن ۹۸ , ۰۹:۰۶

دوستم وقتی جورابش پاره بود نمیدوخت میگفت یکی ببینه میدونه میدونستم

و دوختمش

همینجوری میپوشید میگفت فکر میکنن تازه پاره شده😂چون من جوراب پاره نمیپوشم که 

پاسخ :

تو هم با این دوستت :))
بترکین هردوتاتون :))
یا زهرا
۱۴ بهمن ۹۸ , ۱۲:۳۲

فیلمشو دوست داشتم با اینکه داستانش خیلی مسخره بود ولی من ببرام خنده دار بود:)))

پاسخ :

با اینکه اصولا فیلمای مسخره رو نمیبینم
ولی چون خندیدن برام نیازه
برم ببینمش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan