اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پریشان گویی 2

بسم الله الرحمن الرحیم

خنده ام میگیرد از کشمکش های بین دو تا از همکارانم.سرمسخره ترین مسائل از هم کینه شتری میگیرند و قضاوت اشتباه میکنند.جالب است بدانید اختلاف سنی شان مثل مادر و دختر است.حوصله من یکی که از رفتار بچه گانه و دور از مسلمانی و انسانیتشان سر رفته

 

+از من به همه خواهران معظمه و مکرمه نصیحت بیاین دست از یسری قرتی بازیا برداریم.واقعا خب که چی؟که چی بشه؟برای چی؟

بنده خودم ته ته قرتی بازی بودم تا اینکه سزای عمل خویش را به صورت کاملا دلخراشی دیدم.

عرضم به حضور مبارکتان که آنقدر ناخن هایم را بلند گذاشته بودم که باید قسم به جون بچه های نداشته ام میخوردم تا ملت (مثل خاله بزرگه) باور کنند اینا ناخن های خودم است

باید انگشتانم را از معرض دید مامان خانم قایم میکردم تا هی نگوید تیییش اونا چیه برو برو کوتاشون کن حالم بد شد.کلا داستان ها داشتم 

تا اینکه یک روز هنگامی که دیرم شده بود و بسیار عجله داشتم و زیپ چکمه ام را میبستم دیدم انگشت شصت دست راستم انگار تیر خورده و درد میکند در حد لالیگا نگاه که کردم دیدم ناخن پریده از وسط ودارد خون شر شر میکند.                                                    

از آن روز بود که توبه نمودم و همه ناخن هارا از ته برداشتم

در مورد موها هم همین مسئله وجود دارد.موهایی که دوساعت در حمام باید بشویی کلی آب و شامپو را حرام کنی تازه اول ماجراست باز بیا و طی مراحلی خشکشان کن و غریب به سه ساعت شانه کن و بباف اووووووه...کی بره این همه راهو؟

در حوصله من یکی که دیگر نمیگنجد الساعه قرار است بسپارمشان دست آرایشگر تا هم من نفسی بکشم هم آن شامپو و آب و برس و سشوار.والا

 

 

+این شب ها من با (شعر های )جناب حافظ می نوش جان میکنم و در حال مستی غرق در عشق میشوم.

جذابیت حافظ(شعرهای حافظ ) بیشتر از شعر و شاعری نوع نگاه عاشقانه اش و مسفر قرآن بودنش است.

شاید بعضی از تفسیر هایش در واقعیت درست نباشد اما آن نگاه لطیف و واقعا شاعرانه اش مرا دیوانه کرده.

 

 

+دل خرابی میکند دلدار را آگه کنید

زینهار ای دوستان جان من و جان شما

 

+ قرار است هرچه خلقم از من خواست من برعکسش را عمل بنمایم.مثلا بعداز ظهرها باید حداقل 45دقیقه برورم پیاده روی ...

اصلا حسش نیست ولی با مشت ولگد هم که شده میروم... باید بروم

 

+آن فراز های وسط زیارت امین الله مدینه ی فاضله ای شده برای دل من ...اوستا کریم به ما فقیر فقرا هم ازین حالا بده قربونت برم

 

۱۰:۰۹
طراحی سایت تهران
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۰:۳۴

سلام دست نوشته های خوبی دارید ممنون از شما

پاسخ :

سلام.
باشه
آقای گوارا
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۱:۱۲

بازم خانمم از دست من کلافه شدم بس گفتم ناخوناتو کوتاه نکن :| [لبخند]

پاسخ :

طرف ما که به مناسب کوتاه کردن ناخن هام جشن گرفتن...
خانوم روشنا که خداییش حق دارن با دوتا بچه ناخن بلندو کجای دلشون بزارن؟؟
اصلا نمیرسن هی تمییز کنند و ...
رقیه جان بهترن ان شاالله؟
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۱:۱۹

عکس واقعیه؟

پاسخ :

بلی نیم ساعت بعداز وقوع حادثه اس
آقای گوارا
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۲:۲۲

توی یک جمله و این همه غلط املایی ؟! واویلا ...

+ الحمدلله بهتره

پاسخ :

غلط تایپی بیشتر میخورد تا املایی
+الحمدلله..دختر عمه من همسن رقیه اس چند وقت پیش با علایم شدید سرماخوردگی تنفس تند بردند دکتر که سریع فرستاد بیمارستان و بستری و...کلی هم رو بچه عیب گذاشتند که آنفولانزا داره سل داره...مامانش از بس گریه کرده بود تو اون چند روز که حد نداشت
بعد یه پزشک آشنا رفت معاینه ش کرد همه داروهاشو ریخت تو سطل آشغال گفت این چیزیش نیست یه سرملخوردگی سادس مرخصش کنید
نمدونید بچه طفل معصومو الکی چقد سوراخ سوراخ کردن
ریحانه
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۲:۲۲

حتما مشاوره رفتنت را ادامه بده.

تو افسردگی داری و اگر درمان نکنی مضمن میشه.

دست کم حدود ۴-۵ جلسه پیش این آقا برو. اگر دیدی کمکی بهت نمیکنه مشاورت را عوض کن. من مشاوره آنلاین با یک خانم را بهت توصیه میکنم. چند مورد خوب هم سراغ دارم. خواستی بگو که بگم.

پاسخ :

تییییش خودت افسردگی داری :))
نمدونی من چه کوه ها کندم که پیش مشاور خانوم برم ولی قسمت نشد که نشد
کو معرفی کن ببینم؟:)
یا زهرا
۱۲ بهمن ۹۸ , ۱۳:۲۲

موهاتو کوتاه نکـــــــــــــــــــــــن!!!

خب شاعر میفرماید:خوشگلی دردسر داره!

پاسخ :

ببین کی اینجاست :*
اینقد بی حوصله شدم که میخوام عطای خوشگلی رو به لقاش ببخشم
خوشگلی به چه دردم میخوره
بعدم من کچلم باشم خوشکلم :))
اردیبهشت ..
۱۲ بهمن ۹۸ , ۲۰:۲۷

آخ..دلم ریش شد 

 

به موهات دست نزنیا

پاسخ :

صحنه ی دلخراشی بود خدایش جنازه ناخنم رو از لای زیپ کشیدم بیرون اووووفففففف

ترسیدما خیلی با صلابت و جدی گفتی :)

ریحانه
۱۲ بهمن ۹۸ , ۲۲:۰۰

یکی از دوستان وبلاگی با خانم نقیایی مشاوره آنلاین داره و بسیار بسیار راضیه و گویا ایشون بسیار معروفن.

هم میتونی از اینترنت شماره تماس خانم دکتر را پیدا کنی و هم اینکه از این دوست وبلاگی بپرسی:  big-blogger.blog.ir

پاسخ :

موتوشکرم دخترم
پیر شی ننه
دستت بخوره به ضریح امام رضا
ریحانه
۱۳ بهمن ۹۸ , ۱۵:۳۹

برام دعا کن به هرچی دوست دارم برسم :)))  آرزوهای خودتو که نباید برا من بکنی :)))

پاسخ :

دیگه ما اینجوری برا بقیه دعا میکنیم
همینم برا هرکسی نمیکنیم
قدر بدون دخترم
:))
ریحانه
۱۳ بهمن ۹۸ , ۱۸:۵۹

ای بابا. نمیدونستم دیکتاتوری. وگرنه راهتماییت نمیکردم و وقت نمیگذاشتم ؛)

پاسخ :

از خداتم باشه برا دختر نازی مثل من وقت میزاری
 هرکسی توفیق نداره برام وقت بزاره
#خودشیفتگی
:)
ریحانه
۱۴ بهمن ۹۸ , ۰۰:۱۴

بله عزیزم. قطعا ازت خوشم میاد که میام اینجا. کامنت قبل شوخی بود و این کامنت جدی. در هر حال انشالله هر کسی به هر چیزی که دلش میخواد برسه. :************

پاسخ :

لطف داری ریحانه جانم و دل به دل راه داره :********
ان شاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan