اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پریشان گویی

بسم الله الرحمن الرحیم

توی کارگاه مدرس گفت قد تا 25سالگی هم یک مقدار افزایش دارد

یادم آمد آخرین باری که قدم را اندازه گرفتم ترم یک دانشگاه بود آمدم و دوباره اندازه گرفتم 3سانتی متر قدم بلندتر شده است

حس ذوق مرگی خاصی در چشمانم موج میزند

خواستم شمارا هم درجریان بذارم شاید شما هم ذوق کنید

 

+وقتی در راه رفتن به کارگاه راننده به خانوم های همکار میگوید خانوم فلانی بی بی هستند ها وهمکار ها تعجب میکنند که چی؟بی بی؟یعنی چی؟

 

+برخلاف موج ها حرکت کردن هم کار جالبیست گاهی حرکت میکنم و چقدر حالم را خوب میکند.حیف که تنبلم

 

+منی که با درد خیلی خوب کنار می آیم و یادم نمی آید مسکن حتی خورده باشم مگر در موارد خاص و به زور ،میخواهم برای خودم دارویی تجویز کنم که دردهایم را مگر کمترکند ولی هنوز دو به شکم

 

+شاید باورتان نشود ولی به زور پنلم را بازمیکنم اخیرا ازینجا حس های بدی دریافت میکنم...عجیب است عجیب

 

+منی که عادت دارم نور گنبد به صورتم بتابد و دعا بخوانم دیشب از شدت سرما تشخیص دادم اگر لحظه ای دیگر نروم داخل حرم دماغم قندیل میبندد و درحالی که خشک شده می افتد.در حالی که انگشتانم منجمد بودند وارد رواق شدم یخم که باز شد باز تشخیص دادم اگر بیشتر بمانم دچار تصعید میشوم...

کلا با خودم درگیر بودم

 

+خوشحالم ازینکه وقتی میروم حرم زبان الکنم لال میشود از مشکلاتم بسیار کم با ایشان گفته ام.کلا در حرم معمولا خاموشم نطقم تازه بعداز حرم درمانی باز میشود.راستی اینبار هنگام سلام دادن حضرت را یابن الزهرا خطاب کردم.چرا تاکنون با این اسم دلربا صدایشان نکرده بودم؟

 

+استاد پناهیان میگفت نباید جلوی احساسات راگرفت میگفت فاطمه زهرا جلوی احساساتش را نمیگرفت.میگفت احساسی بودن یک ارزش است.

اما نکته اش در هدایت آن احساس است...

حالا درست است احساسات من خیلی بیخود است و سطحی و اصلا ارزش نیست ولی به این نتیجه رسیده ام پنهان کردن و فرو خوردنشان مثل سم است برای من

راستش را بخواهید از وقتی آن سخنرانی را گوش کرده ام احساس میکنم بهانه ای جور شده تا از عذاب وجدانم کم شود و با خیال راحت داد بزنم از احساساتم

 

+همان معضل اولیه سرکارم با شدت بیشتری باقیست.همه گفتند عادت میکنی عادی میشود ولی نه عادت کردم نه عادی شد روز به روز بدتر هم میشود.

بدون ذکر به هیچ بچه ای واکسن نزده ام (جهت آرامش خودم،بچه،مادر بچه)کلی با وی رفیق میشوم اعتمادش را که جلب میکنم و آرام میشود ناگهان سوزنی را تا عمق در عضله اش فرو میکنم.

حالم دارد ازین عمل بهم میخورد و قلبم دیگر جایی برای این نوع از خشونت را ندارد

 

+این وبلاگ با همه لوس بودنش در چند میلی متری ترکیده شدن است اما نترسید بادمجان بم آفت ندارد.خدا خییلی دوستتان دارد و اجازه ترکاندن اینجارا به امثالی چون من نمیدهد. :))

۲۱:۴۳
نازگل
۰۹ بهمن ۹۸ , ۲۳:۲۱

چرا اصلا میخوای بترکونیش؟

اگر دلیلی هست چرا نمیترکونیش؟

خخخخ

پاسخ :

چون میخواهم با از دست دادن چیزهای مختلف خودم را آماده از دست دادن های مهم تر بکنم
میخواهم زمخت شوم قوی شوم
واینکه نمیترکانمش نه اینکه بترسم و قدرتش را نداشته باشم چرا من خوب بلد شدم از دست دادن هارا این وبلاگ که چیزی نیست
اما به من گفتند اینجا فعلا باید باشه
تا خدا چه خواهد

:))
آقای گوارا
۰۹ بهمن ۹۸ , ۲۳:۳۴

تا دکمه ی حذف رو نزنید این جا هیچی نمیشه ، حتی اینجا تاب باز گو کردن درد تمام بشریتو هم داره .

+ کجایین بیاین رقیه ما رو هم واکسن بزنین ؟! [لبخند]

 

پاسخ :

نه پس یهو بترکه؟:)
منظورم همون دکمه حذفه که خدا نمیزاره بزنم گفتم که خیلی دوستتون داره :)

+الهییییی من دورش بگردم مگه میتونم؟مگه دلم میاد؟
همینایی رو هم که میزنم خدا نکنه بهم مظلومانه بخندن دیگه فاتحه ام خوندس
راستی واکسن دوماهگیشو زدید؟
آقای گوارا
۱۰ بهمن ۹۸ , ۰۲:۲۵

نه نزدیم . موندیم چیکار کنیم ...

فعلا که به شدت مریضه :((

برا همین تا الان بیدارم ...

پاسخ :

عزیییزم.سوره حمد به نیت خوب شدنش میخونم
ان شاالله بهتر میشه نگران نباشید
این نیز بگذرد....
نازگل
۱۰ بهمن ۹۸ , ۰۹:۳۰

راستی چه دارویی میخوای تجویز کنی؟بگو شاید بدرد منم بخوره

پاسخ :

از همان دارو هایی که فقط پزشک میتواند تجویز بنمائد ولی از آنجایی که من یه پا برای خودم طبیب میباشم و داروخونه آشنا دارم میخوام برم بگیرمش
سوته دلان
۱۲ بهمن ۹۸ , ۰۷:۳۴

سلام

نمی‌دونم این متن رو با چه حال و احوالی نوشتی، ولی من خندیدم مخصوصاً اونجا که گفتی دماغت خشک شده از سرما و میفته!

تصورش خیلی خنده‌دار بود! :)))

 

پاسخ :

سلام گلم
خب خداروشکر خندیدی واقعا خداروشکر
ممنونم که خندیدی عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan