اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

...

بسم رب الفاطمه الزهرا

سیاهپوش کرده ام هم ظاهرم را هم دلم را

راهی حرم رفیقم ...

میخواهم امشب تا صبح کنار سلطانم سراپا خاک شوم

میخواهم امشب تا صبح دستان خالی ام را کنار ضامن آهو به پیشگاهتان بلند کنم مگر نبینید تهی بودنش را

میخواهم امشب تا صبح  کنار امام رئوفم برای باباعلی جانم ، برای شما ضجه بزنم

میخواهم امشب تا صبح پا به پای صاحب عزایتان بیدار بمانم و اشک بریزم

میخواهم امشب تا صبح برای قلب مولای غریبم دعا بخوانم تا کمتر قلب مبارکش بسوزد

چندیست از شرم مادر خطابتان نمیکنم

اما نمیشود نمیتوانم دلم دارد میترکد نمیشود نمیتوانم دارم دق میکنم

امشب دوباره با زمزمه مادر مادر  دریای اشک میشوم

 

السلام علیک یا اماه یا جدتی ...

السلام علیک یا امام الرئوف...

 

اللهم بفاطمه و ابیها وبعلها وبنیها وسرالمستودع فیها عجل لولیک الفرج

 

 

 

۱۴:۲۸
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۸ بهمن ۹۸ , ۱۴:۴۰

خیلی یاد ما کن، خیلی محتاجیم بدعات

پاسخ :

یاد همه رفقا بودم عزیزم
آقای گوارا
۰۸ بهمن ۹۸ , ۱۴:۵۸

التماس دعا ...

پاسخ :

محتاج ترم به دعای شما

دچارِ فیش‌نگار
۰۸ بهمن ۹۸ , ۱۷:۱۸

قبول باشه...

پاسخ :

ان شاالله
ممنان
خانوم لبخند
۰۸ بهمن ۹۸ , ۱۸:۳۶

خوش به سعادتتون

پاسخ :

روزی خودتون ان شاالله
نا دم
۰۸ بهمن ۹۸ , ۲۰:۵۸

سلام

سلام ما رو هم برسون سلاله‌ی زهرا سلام الله علیها...

پاسخ :

سلام و رحمت الله
سلامتون قطعا به حضرت رسیده
نا دم
۰۸ بهمن ۹۸ , ۲۰:۵۹

تسلیت دختر حضرت مادر... 

پاسخ :

دختر مادر...
آه
آه
:(

همچنین فرزند حضرت زهرا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan