اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

این پست حاوی غرها و جفنگیات اینجانب میباشد وارزش خواندن ندارد:)

بسم الله الرحمن الرحیم

نمیدونم این حرصی که من این روز ها از دست خانوم دکتر میخورم واقعا ازون حرص های خالص و مخلص برای خداست یا نه؟

ولی واقعا لجمو داره در میاره...

یه مراجعه کننده داشتیم یواش به همکارم گفت من هپاتیت مثبتم .همکارم رنگش پرید نه فشارشو گرفت نه نبضشو یه جوری پیچوندش که بره

بهش گفتم عزیز دلم ما که تحصیل کرده های این مملکتیم نباید جوری رفتار کنیم که اون بنده خدا فکر کنه اووه چه بیماری وحشتناکی داره و هیچ جا نگه.خوب بود الان به ما نمیگفت و وقتی میفرستادیمش آزمایشگاه خانوم توسلی نیدل میشد و کلی داستان

ما که خوب میدونیم این جور بیماری ها از طریق ارتباط معمولی منتقل نمیشه این بیماری فقط از طریق خون و مخاطات بدن منتقل میشه و ما که هیچ وقت با خون در ارتباط نیستیم

اما دلش آروم نگرفت به خاطر وسواسی که داره رفت از خانوم دکتر پرسید راه های انتقالشو؟

خانوم دکترم گفت من نمیدونم!بزارید یه تماس بگیرم(با شوهردکترم)خبرشو میدم

که من در اون صحنه فقط میخواستم سرمو بکوبونم به دیوار.دم به دقیقه زنگ میزنه به شوهرش  و سوال میپرسه

یه بارم آزمایش مامانمو رفتم نشون دکتر بدم هنوز باز نکرده گفت منکه سردرنمیارم باید ببری پیش متخصص گفتم من خودم نگاه انداختم فقط میخوام بدونم الان نیاز به مصرف دارو هست یا فعلا نه؟که گفت نمیدونم

بارها شده جلو مریضا میاد از ما سوال میپرسه!و مریض ها دیگه پیشش نمیرن

تنها کاری که ایشون فقط در مرکز ما انجام میدن تجدید نسخه اس که همونم اگر جلد دارو رو نیارن نمینویسن

شده مریضو از یه مرکز دیگه تو این برفا فرستاده پیش ما برای یه فشار!!زورش اومده یه فشاری ازون بیچاره بگیره

مادر باردار رفته پیشش براش آزمایشاشو ننوشته گفته من نمیدونم برو بده خودشون!

یعنی کلا تو باغ نیست

بعد همین ایشون وقتی اومد تو اتلق ما دید عکس سردارو زدیم گفت احسنت احسنت چه کاری خوبی کردید ؟تو مرکز پایین فقط یه دونه رو در زدند ولی شما هم تو سالن زدید هم تو اتاق احسنت

آخه یکی نیست بهش بگه مسلمونی مگه به عکسه؟مگه سردار اینجوری بزرگ میشه؟مگه عکس سردارو بزنیم میشیم آدم خوبه؟نه عزیز من مسلمونی به اینه که مسئولیتی که به عهدت هستو درست انجام بدی متعهد باشی اززیر کار در نری اگه دیدی صلاحیت نداری بکشی کنار

 

میدونید من بیشتر از چی استرس دارم؟از شبایی که ایشون کشیک هستند و مریض بد حالی بیاد زیر دستشون

چند بار به چشم خودم دیدم که وقتی یه مریض که یکم حالش بده رو میبینه چقد استرس میگیره و چقدر به مریض استرس میده

ولی از حق نگذرم نکته ی مثبتی که درش میبینم اینه که شهامت نمیدونم گفتن رو داره وباز جای شکرش باقیه

 

+یعنی از وقتی فهمیدم روحانی کاروان کربلامون کاندید شده برای نماینده مجلس نمیدونم به کدوم طرف غش کنم

تو کانالش خودش رو استاد و پژوهشگر علوم انسانی معرفی کرده !!!

تو شعارهاش گفته مبارزه با اشرافیگری!!!

نگم براتون کاظمین که رفته بودیم همه مون داشتیم از غصه میمردیم که یک شب در کنار دو امام معصوم خیلی کمه نباید چشم روهم بزاریم که شاید این آخرین زیارت باشه

اما کاشف به عمل اومد حاجی به همراه یکی دوتا دیگه اونشب پیچوندن رفتن بغداد صفاسیتی

حتی یه بارم میکروفون دستشون نگرفتند تو اتوبوس به جاش یه پیرمرد سید نورانی حدیث میگفتند و شرح میدادند حدیث رو

حتی من بعدا فهمیدم نمازاشونم اشتباه میخونن

بعد از سفر که ماه رمضون بود یه روز حاجی زنگ زدند و گفتند ما افطاری میایم خونتون...تشریف آوردند و شب هم نموندند و رفتند و ما اونجا از ماشین حاجی فهمیدیم چقدر مایه دارن...یکی دوماه بعد زنگ زدند که بچه مون به دنیا اومده براش عقیقه گرفتیم تشریف بیارید...ماهم هلک هلک پاشدیم رفتیم.کجا؟با کلاس ترین و شیک ترین تالار شهر

حالا کیا اونجا بودن همه کله گنده ها وشخصیت های مثلا مذهبی فقط اون وسط ما خیلی معمولی بودیم .

خانوما از آقایون جدا بودن اما چه تفاخر و تجملی موج میزد منکه باورم نمیشد مثلا اون خانومه همسر امام جمعه فلان جاست تا آرنج النگو دستشون بود .

یادمه رفته بودیم مزار حر علیه السلام بعد من یه سوال از حاجی پرسیدم  که بلد نبودن و منو پیچوندن

بعد ایشون چجور میخواد بره مجلس و قانون گذاری کنه من نمیدونم!!

 

۰۸:۱۶
آقای گوارا
۰۵ بهمن ۹۸ , ۰۸:۲۶

پست هایی از این دست باید از امثال من و شما منتشر بشه . مردم باید بفهمن که بابا این روحانی ها به دو دسته تقسیم میشن بعضیاشون هستن که چسبیدن به زمین داغ جهنم وِل کن هم نیستن !!!

پاسخ :

اوهوم.
جمله آخر خنده دار بود بنظرم :)
آقای مهربان
۰۵ بهمن ۹۸ , ۱۴:۴۸

سلام 

همونی که گوارا گفت :)

پاسخ :

سلام علیک
چسبیدنا... که با کاردکم کنده بشو نیستن:)
آلاء ..
۰۵ بهمن ۹۸ , ۱۸:۰۱

ربط عکس سردار و با خانم دکتر بی تعهد نفهمیدم!

کی به اینا مدرک میده واقعا 

پاسخ :

کسی که  علاف کردن ملت علم نداشتن و باجون مردم بازی کردن براش مطرح نیست
وبادیدن عکس سردار میاد مارو تشویقم میکنه!!
آیا با عقل سلیم سازگاری داره؟
سردار دلداده خائن نمیخواد

آلاء ..
۰۵ بهمن ۹۸ , ۲۰:۰۶

چه ربطی دارن بهم!!!!!!

بازم نفهمیدم😑😑😑

همه دلداده ان دیگه😊

حرفای حاج قاسم در این خصوص خیلی قشنگه بنظرم

میتونید خیلی دوستانه بنظرم امربه معروف کنید و یا به مسول بالا دستتون رئیس اون بخش بگید که این خانم صلاحیت پزشکی و ندارن

پاسخ :

ربطش اینه به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
اگر اوشون خیلی بسیجی و دوستار شهدا هست به حرف و عکس شهیدو این ور اون ور زدن نیست به درست عمل کردنه
وقتی زورش میاد از یه مریض فشار بگیره یا بگه پرستار براش بگیره بعد مریضو تو یخبندون و برف 80سانتی میفرسته چند کلیلوتر اونور تر برای یه فشار لجم میگیره ادای بسیجی هارم دربیاره

+کار از بالادست گذشته ایشون از بچه های بالان
بعدم ازینجا برش دارن یه جای دیگه چه فرقی داره
میشه حکایت اون معلمایی که اینجا از بس اعتراض کردند و بردنشون یه روستای محروم که بچه های بیچاره اون روستارو بدبخت کنن
ای خواهر جان
واران ..
۰۶ بهمن ۹۸ , ۰۲:۴۰

وقتی شورای نگهبان تایید میکنه و وقتی رای میارن اونا رو و بعد از ۴ سال تایید شدن و رفتن به مجلس دوباره  رد صلاحیت اعلام میکنه ما چکاره ایم ؟!:|:)

 

 

 

 

 

 

سلام 

حرص نخورین بجاش این جور مواقع  یه کم شربت آبلیمو بخورید حالتون  زود خوب میشه :))

 

 

++

بازم صد رحمت به پزشک تون بس نیست این حرف رو میزنه ؟!

مسئولین مملکت ما هیچی نمیدونن ولی میگن میدونن !!

بماند من حس میکنم پزشک تون اعتماد به نفس شون خیلی کمه وگرنه با سوادن !

به هر حال یه  درس خوندن :) 

کسانی که اعتماد به نفس پایینی دارند اینجورین مثل پزشک محل کار شما عمل میکنند :)

 

 

 

 

پاسخ :

خب حتما بعد 4 سال عملکرد صلاحیتشون قشنگ مشخص شده :)
تازه مورد داشتیم طرف بعد 4 سال رد صلاحیت شده رفته اعتراض کرده دوباره تاییدش کردن


علیک سلام و رحمت الله
شربت آبلیمو؟نه خواهر من رگ سیدی که میزنه بالا آبلیمو مابلیمو پاسخگو نیست :))


+خداییش از نمیدونم گفتن هاش میشه گفت بازم آدم حسابیه
نمدونم والا اعتماد به نفسش که بنظر منم پایینه
ولی به لحاظ علمی هم به نظرم قوی نیستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan