اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

آشــــپزی جات

بسم الله الرحمن الرحیم

تا حالا قسمت نشده بود آش درست کنم،آش رو همیشه دسته جمعی میخوریم و بزرگترای مجلس درست میکنن

با خودم گفتم بلاخره که چی؟همیشه که قرار نیست کوچیک بمونم گفتم منم سری بشم تو سرا بدون هیچ پرسشی و بدون هیچ تحقیق و پیش زمینه ای دست به کار شدم

ولی خودمونیما چقد آسونه آش درست کردن اصلا کاری نداره...

جاتون خالی خیلی جا افتاده و عالی شد فقط یه مشکل کوچولو داشت اینکه تا بقیه یه قاشق داخل دهان مبارک میذاشتند بلافاصله وبی اختیار دست مبارک رو در حالی که همچون باد بزن بود جلو دهان حرکت میدادند.چرا؟چون بنده تا جایی که جا داشت فلفل ریخته بودم و وقتی طفلکی ها از سوزش دهان به کشک ها پناه میبردند قشنگ مثل اژدها آتیش میزد بیرون.چرا؟چون بنده تا جایی که جا داشت تو کشک ها سیر خام رنده کرده بودم

من خودم که تندی خورم با به به و چه چه میخوردم به بقیه هم کاری نداشتم

یک نکته کاملا مور مور کننده ولی لازم:قبل از سابیدن کشک ها حتما ناخن های همچون *** خود را از ته بگیرید که دیگران همراه آش کشکو ناخون میل نکنند.با تشکر

 

من به یه نتیجه کاملا غیر علمی رسیدم هر چی آدم حساس تر و دقیق تر باشه بدتره

شما نمیدونید من برای یک کیک درست کردن چه باکلاس بازیا در نمی آوردم!سفیده تخم مرغ از زرده جدا همراه شکربا همزن انقد میزدم که خوابم میبرد!شیر رو به دمای محیط میرسوندم آرد رو با همزن دستی خیلی آروم آروم و کم کم اضافه میکردم و کلی قرطی بازی دیگه ولی آخرش اونی نمیشد که تو عکسا میدیدم:)

یه شب ساعت 12:00بامداد به سرم زد کیک درست کنم آقا من اومدم همه مواد رو قاطی کردم و ریختم تو کیک پز

نمیدونید چه کیکی شد انقده پف کرد که در کیک پزو زد بالا :))

تو خیاطی هم همین داستان هارو داشتم خودمو برای میلیمترها اذیت میکردم

اما نباید سخت گرفت..درس بگیرید از تجربیات من خب؟

 

 

 

۱۷:۲۰
عرفان ...
۲۵ آذر ۹۸ , ۲۰:۳۰

من نیمرو رو با رب درست میکنم😂

پاسخ :

اون دیگه فک کنم اسمش نیمرو نیست املته :‏)‏
آقای گوارا
۲۵ آذر ۹۸ , ۲۱:۵۶

همسرم از وقتی اومده خونه شوهر آشپزیش خیلی بهتر از قبلِ ازدواج شده ، ینی می خوام بگم یه جورایی آشپزیشو مدیون منه ! من به قدری توی آشپزی استادم که با این که هیچی آشپزی بلد نیستم تونستم همچین آشپز ماهری رو تحویل خانواده بدم [لبخند موزیانه]

پاسخ :

تحویل خانواده یا تحویل شخص خود شما‏؟اولا اینکه هرگلی زدید به سر خودتون زدید این شما هستید که هرروز از غذاشون میل میکنید دوما چرا قریب به۹۹درصد آقایون انقد اعتماد به سقفشون بالاس؟سوما واقعا هیچی آشپزی بلد نیستین؟واقعا که...‏(لبخند ژکوند‏)‏
عرفان ...
۲۵ آذر ۹۸ , ۲۲:۱۰

نه که از بس آشپزی میکنم، اسم ها رو جابجا میگم😅

پاسخ :

بله مشخصه یدطولایی در غذاهای پیچیده مثل نیمرو واملت و ...دارید؛توفیقات روز افزون
سالار سپهری
۲۶ آذر ۹۸ , ۰۷:۴۱

سلام.

پس باید اسم شما را " آشپز هندی" گذاشت!!! خانومِ فلفلی...

 

-اشپزی خانوما برای تعداد کم خیلی ماهرانه است اما اشپزی اقایون برای تعداد بالا ماهرانه تره.

پاسخ :

سلام علیک
اتفاقا بعضیا بهم میگن چشات شبیه هندی هاس اینم یه وجه اشتراک دیگه با اونا...


میدونستید ماهرترین آشپزای دنیا آقا هستند؟کلا آقایون در کار های مهارتی توانمند ترند و این صد در صدی نیست و خلافش در بعضی موارد ثابت شده
ریحانه
۲۷ آذر ۹۸ , ۱۳:۴۱

یعنی یک دختر خوش مشرب هستی که اعتماد به سقفت فوران میکنه. اطرافیانت گاهی ازت لجشون میگیره و بهت حسودی میکنن. اونم بابت زبونت هست. باید کمی سرد و گرم روزگار بچشی تا پخته شی.

پاسخ :

زبونم؟ینی میزان مطلومیت و بی زبونی منو ببینی اصلا باورت نمیشه
سرد و گرم؟فرزندم من منجمد و جزغاله روزگارم سرد و گرد چی چیه!!!!!
ریحانه
۲۷ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۱

مظلومیت با بی زبونی فرق داره. بی زبون اصلا نیستی. این خوبه. ولی گاهی باید حواسمون باشه ازش سواستفاده نکنیم.

پاسخ :

نه واقعا گاهی نمیتونم جواب کسایی که بهم زور میگن رو بدم
کلا خیلی مظلومم و بی زبون خیییلی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan