اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

حرف های گنده گنده

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی فاطمه و ابیها وبعلها وبنیها وسرالمستودع فیها

کی گفته بچه مسلمون باید یه گوشه بشینه و به کارهای اقتصادی نزدیک نشه؟؟

خیلی غم انگیزه ما از معصومین علیهم السلام فقط جنبه معنوی و معرفتیشون رو میبینیم

حضرت امیر ...بی بی دوعالم...امام مجتبی...خدیجه کبری...علیهم السلام همه این بزرگواران فعالیت اقتصادی درحد عالی داشتند.

اگر بی دین ها پولدار های یک جامعه باشند که جامعه به بی راهه میره!

هنوز بئر علی های شهر مدینه داره به خلق الله آب گوارا میده!

ابوترابی که از چاه خارج نشده چاه رو وقف میکردند.

ام ابیهایی که باغی به بزرگی فدک رو اداره میکردند و چند نفر از کنارش روزی میخوردند.

من آدم مادی نیستم و با کمترین پول قادرم به حیات خودم ادامه بدم پول هیچ وقت برام مهمتراز دل خوش نبوده و معتقدم اکسیر زندگی عشق هست ، عشق به هرچیزی...

با وجود رفاه مالی هیچ وقت ول خرج نبودم وهنوز پول توجیبی های آقا جونم رو دارم که برکتش تمومی نداره

مهم تر از میزان پول برکت اون پوله...

خسیسم نیستم واقعا

اما من دختر بی بی میخوام مثل حضرت مادر یه فعالیت اقتصادی راه بندازم فعالیتی که هم سودش تو چشم من بره هم بقیه:)

سرمایه ام زیاد نیست ولی من قادر هستم با همین سرمایه کم اونقدر تلاش کنم تا به نتیجه برسم .

خیلی ها بگم گفتن طلا بگیر دلار بگیر بورس سرمایه گذاری کن

ولی اینها هیچ کدوم در شان شیعه نیست

اساتید و علما در خدمتتون باشیم اگر راهنمایی بفرمایید و از تجربه هاتون بگید ممنون میشم:)

 

پ.ن1:جدا برام یه سوالی پیش اومده استاد پناهیان مثل من فکر میکنه یا من مثل اون؟

دریافت

پ.ن2: این پست هم مثل همیشه برای خودم زیاد نوشابه باز کردم

پ.ن3:آقا اونروز یه بچه رو میخواستم واکسن بزنم اولش که زمین و آسمونو بهم دوخت بعد یهو چشمش افتاد به انگشتر عقیق خوشرنگم دیگه ول کن انگشتر ما نبود بهش گفتم برو یره من کل بازار رضا رو طی کشیدم تا این انگشترو پسند کردم اونوقت یک کاره بدم به تو هیچی دیگه پیچوندمش

نتیجه گیری اخلاقی:من خیلی هم خسیسم

نتیجه گیری ورزشی:من بولوف زیاد میزنم و نوشابه زیاد باز میکنم شما باور نکنید

نتیجه گیری مع الفارق:بلند پروازی من گوش فلک رو کر کرده

 

ولله الحمد..

۱۸:۱۸
ناصر دوستعلی
۱۴ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۳

انسان کامل در تمام جهات کامله

پاسخ :

انسان درعین ضعیف بودن خیلی توانمنده
آینده از آن تلاشگران است
خانوم جان
۱۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۹

دختر بی بی؟

پاسخ :

بلی؟جانم؟

هم میهن
۱۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۹

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

پاسخ :

هم میهن ارجمند! من چیکار کنم دست از سر کچل ما بردارید؟؟

امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۴ آذر ۹۸ , ۱۹:۴۸

حالا چه کاری میخای راه بندازی؟

منم عشق کار تولیدی ام، ولی نه پول دارم، نه وقت! نه ایده! بنظرت موفق میشم؟

پاسخ :

مشکل اصلی اصلا همینه چه کاری؟چیزی به ذهن مبارک نمیرسه؟صدرحمت به اعتماد به نفس من تو که واقعا خدای اعتماد به سقفی:‏)نه پول نه ایده نه وقت‏‏!ولی تو میتونی 
اقای ‌ میم
۱۴ آذر ۹۸ , ۲۰:۰۷

اگه به علم سئو آشنایی دارید میتونید یه استارت آپ راه اندازی کنید

پاسخ :

سئو؟استارت آپ؟خوردنی ان یا پوشیدنی؟
ناشناس
۱۵ آذر ۹۸ , ۱۰:۱۴

ببخشید ولی چرا میگید سرمایه‌گذاری تو بورس در شأن شیعه نیست؟!

شرکت‌ها و صنایع فعال تو بورس اگر سرمایه بیشتری جذب کنن تولید بیشتری هم خواهند داشت و این یعنی کمک به چرخه تولید ملی ...

اینکه کار تولیدی راه بندازید و دست چند نفر رو هم بگیرید خیلی هم خوبه اما بنظرم بیشتر مطالعه کنید ...

خیلیا هستن تو حوزه بورس کار میکنن سرمایه بدست میارن و تو مصارف دیگه خرج می‌کنن و این اصلا بد نیست!

پاسخ :

راستش من بیشتر منظورم مضاربه بود؛پولی که ملت میسپرن دست سرمایه دارها واونا زدوبندمیکنندویه چیز بخورنمیرم میدن به ملت؛ازبورس اطلاعی ندارم وسردرنمیارم اگه اینطوری باشه که فرمودیدحق باشماست؛بنده طرفدارتولید ملی واشتغالم وبا سود بانکی کلاحال نمیکنم
Saboo ..
۱۵ آذر ۹۸ , ۱۷:۵۶

من یه چیزایی تو ذهنم هست اگه بتونم راه بندازم خبرت میدم بیای کمک دور کاری هم دارم تو سیستمم

پاسخ :

عه رفیق جانم...بگو بگو کنجکاو شدم؛من کلا پایه ام:‏)‏
ریحانه
۱۵ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۲

از صنایع دستی محل زندگیتون حمایت کنید. صنایع دستیها چون طرح و بافت های قدیمی دارن از رونق افتادن. پس:

۱) طرح صنایع دستی را به یک طراح بسپارید تا انها را جدید کند. طرح و رنگ و جنس.

۲) انها را در مقیاس کم تولید کرده و به اداره صنایع دستی شهر یا استانتان ارایه دهید و کمک مالی بخواهید برای زدن کارگاه در مقیاس بزرگتر و حمایت اولیه مالی برای شروع و همچنین کمک برای فروش. کمک برای فروش معمولا به صورت اجاره یک غرفه در شهر بززگ نزدیک مثل مشهد هست.

۳) تولید کنید و بفروشید .... شما در این داستان صرفا رهبر هستید. طراح، بافنده و تولید کنندا محصول، فروش و دیگر کارها را افرادی که استخدام کرده اید انجام میدهند.

 

موفق باشید.

 

 

درضمن شروع فعالیت اقتصادی اینقدر روضه نداره. 

پاسخ :

اینجا صنایع دستی خاصی نداره؛تولید حوله وپارچه های خونگی وقالیچه بوده که فقط پیرزنا بلدن جوونای الان که فقط بلدن لنگاشونو درازکنن؛روضه‏:‏)ببین من این همه روضه خوندم کسی مشارکت نکرد اگه نمیخوندم هم شماچهارتاهم نمیومدین؛خیلی خیلی ممنونم خیلی گلی
اقای ‌ میم
۲۰ آذر ۹۸ , ۰۳:۵۰

استارت آپ به شرکت های نو پا میگن و سئو هم آشنایی با الگوریتم های گوگله

پاسخ :

ازهیچکدوم سردرنمیارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan