اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عین الحیات

بسم الله الرحمن الرحیم

با اینکه خدا وسط مشکلات و سختی ها بیشتر جلو چشمونه با اینکه اینجور وقتا بیشتر صداش میزنیم

من دلم برا خدا تنگ شد دلم براش خییییلی تنگ شد

دلم برای خلوت های دونفرمون برای دل و قلوه های وسط حرف های عاشقانمون تنگ شد

دلم برای شونه های لرزون تو نماز برای فقط تو فقط تو گفتن ها تنگ شد

دلم بیشتر از همه برای خلوص تنگ شد برای خلوصی که امام صادق میگه سخت تر از انجام دادن خود عمله

خواستم برای این دل تنگی یک قربانی بدم قربانی که در برابر کبریایی خدا هیچی نیست ولی برای من ذره همه چیزه همه چیز

اما لرزیدم اما دست نگه داشتم تا بیشتر فکر کنم ببینم اصلا توان همچین قربانی دارم یا نه؟؟

که وسط راه کم نیارم و آبرو حیثیتم جلو خدا بره:)

 

سلام علیکم خوب هستید؟چه خبرا؟؟

۱۳:۰۵
اردیبهشت ..
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۱۲

علیک سلام عزیزم.شکر خوبیم 

ششما خوبی؟

پاسخ :

ما هم خدارو شکر
الحمدلله...
در حال تلاشم برای خوب بودن


ناشناس
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۷:۴۲

سلام کلا نیستی ها؟

پاسخ :

سلام
نبودنم همانا فراموش شدنم همانا
کو اون روزایی که روز در میون پست میذاشتم
فعلا که تو این وبلاگ گرد باد اومده شده سرزمین مردگان:)
سجاد عبدی
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۸:۵۲

علیکم السلام.

خوب نیستیم

بی خبر :)

پاسخ :

خوب میشین ان شاالله
همه مون ان شاالله

Saboo ..
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۹:۴۴

کجایییی

چرا اینقدررهیچ کجااا نیستی؟؟؟

پاسخ :

دیگه هر کی ندونه تو که میدونی
همون مشکلات و دل و دماغ و کار و...
Saboo ..
۰۱ آذر ۹۸ , ۲۰:۵۵

خب هموون هیچ خبری ازت ندارم در چه حالی 

پاسخ :

داغان :))
الحمدلله علی کل حال
خداراشکر درهرحالی
رهرو ...
۰۱ آذر ۹۸ , ۲۲:۰۱
سلام گاهی اوقات دعاهایی که می کنیم کار دستمون میدن. بهترین قربانی گذشتن از منیت هامون هست. اگرم دلمون برای خدا تنگ شد قرآن رو باز کنیم باهاش صحبت کنیم. یه دعای صحیفه سجادیه رو متناسب با احوالمون بخونیم و دعا کنیم. خدا در عافیت و سختی در هر حال با ماست

پاسخ :

سلام علیکم خواهر بزرگوار
ـقا من چقده ذوق میکنم حضور چون شمایی رو میبینم چون مطالب آبکی و دغدغه های سطحی ما اصلا قابل خوندن نیست


دعاهایی که میکنیم کار دستمون میدن؟؟
اتفاقا این قربانی که ازش حرف زدم یه نوع منیت هست و چقدر برام مهم و بزرگه و چقدر سخته قربانی کردنش....
این روز ها برای دلتنگی طاقت فرسام فقط قرآن آرامشبخشه و البته حضور اهل بیت علیهم السلام

خدا ما رو رها نمیکنه:)
رزمنده ..
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۶

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

ما که سر در نیاوردیم از این متن و قربانی و این تشکیلات...

اما ان شاء الله خیره...

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

 

پاسخ :

سلام علیکم

مقصوذ همین بود که سر در نیارین ولی بدونین حال دختر بی بی رو و براش دعا کنید:)
دختر بی بی به دعا از جانب دیگران اعتقاد خاصی داره


ممنونم

یا علی علیه السلام


ناصر دوستعلی
۰۲ آذر ۹۸ , ۲۲:۰۲

امان از این دست نگه داشتن‌ها

:|

 

خدا توفیق‌تون بده

پاسخ :

امان...
وچقدر خدا بزرگه که همچنان منتظر میمونه...

:(((
علی کشاورز
۰۲ آذر ۹۸ , ۲۳:۵۴

سلام

اول باید از قدرت خدا سجده کرد تا بعدش عشق به وجود بیاد...

ظاهرا سرت حسابی شلوغه ها...

پاسخ :

سلام علیکم

یاد یه شعر بسیار زیبا افتادم که این یکی از ابیاتش هست:
من از تو به ایمان تو مومن تَرَم ای مرد
کوتاه مکن سجده ی طولانی خود را
ریحانه
۲۳ آذر ۹۸ , ۰۱:۱۶

این مطلب که تکراریه!!!  بعد چجوری اپدیتش کردی که هم بالا اومده هم کامنتا روشه؟ کردیش پست ثابت؟ جالب بود

پاسخ :

با خودم گفتم این ریحانه چی میگه!پست عروس بی بی که تکراری نیست...بعد دیدم برایه پست دیگه نظر گذاشتی واشتباهی سنجاق شده اون بالا...دم شما گرم بابت دقت بالا:‏)یه دونه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan