اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من هو...

بسم الله الرحمن الرحیم

هیچ نوشته ای نیست که با نام خدا شروع نکرده باشم بالای هر پست بسته به حالی که داشتم یکی از اسما خدا رو می آوردم 

اکثرا با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کردم...آخه هیچی مثل رحمن و رحیمیتش بهم نمیچسبه هیچی مثل رحمن و رحیمیتش منو در برنگرفته...

الانم همین رحمن و رحیمیتش من رو سرپا نگه داشته اگر حس نمیکردم یه خالق رحمن و رحیم حواسش به من هست با همه کاستی ها بازم بهم عشق میورزه واقعا نمیدونستم با چه امیدی زنده بمونم؟؟

از امید حرف به میون اومد یه جا خوندم گاهی درمون دلتنگی نا امیدیه...

دیشب دلم عجیب تنگ شده بود عجیب گرفته بود اشک هایی از عمق جانم میرختم و بلند بلند گریه میکردم داد میزدم و صداش میزدم ناامیدی منو در برگرفته بود ...

چقدر لازم بوداین ناامیدی چقدر علاج بود...

امروز میدونید به چی فکر میکردم؟ به اینکه کهکشان راه شیری در برابر عظمت خلقت خدا کمتر از ذره اس بعد کره زمین در برابر خلقت خدا مثل اتم میمونه بعد ایران و شهر ما مثل یه الکترون میمونه بعد من مثل چی میمونم ؟؟هیچی واقعا هیچی نیستم 

بعد اون وقت من هیچی چی میگم این وسط؟؟ یعنی خدا اگه نگاهمم نکنه حق داره والا اصلا من کیم که بخوام حتما به داد من برسه؟؟بخوام منو ببینه و درک کنه؟؟

  اما خدای رحمن و رحیم من هیچی رو هم تحویل میگیره میشنوه صدامو میبینه منو 

در آن واحد که منو میبینه همه خلقتش رو با نظم خاصی اداره میکنه به یه پشه تو جنگل های آمازون حواسش هست به جن و انس و همه و همه حواسش هست...

به منم حواسش هست

 

*فردا خیلی دیره همین الان همین الان زندگی کن زندگی به معنای واقعی کلمه...

 

 

۱۴:۳۸
اقلیما ...
۱۵ آبان ۹۸ , ۱۴:۵۶

چه جالب...منم همیشه وقتی به یاد عظمت کل هستی میفتم با خودم می گم کل زمین حتی به اندازه ی یه ذره  گرد و غبار کوچیک تو کل هستی نیست...اونوقت خود من چی هستم؟....هیچی...اصن هیچی هم خیلی زیاده برام....

اونوقت این خدا با این عظمت همیشه حواسش بهم هست...دوستم داره....اصن اونقدر عاشقمه که میگه اگه میدونستی چقدر دوستت دارم از شوق بند بند وجودت متلاشی میشد....

ما هیچی هستیم و برای خدا همه چی هستیم....

واقعا زشته برامون که با وجود همچین خدایی احساس اندوه و ناتوانی بکنیم:)

 

پاسخ :

ما هیچی نیستیم ولی برای خدا همه چی هستیم...
ما اشرف مخلوقاتیم و خلیفه الله...
و چقدر خدا مارو آدم حساب کرده:))

زشت که هست ولی آدمیم دیگه گاهی دست خودمون نیست و کم میاریم :(


علی کشاورز
۱۵ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۳

سلام

پستات خیلی به ادم روحیه میده...

پاسخ :

سلام علیکم
...

سالار سپهری
۱۶ آبان ۹۸ , ۰۷:۳۴

سلام.

روحت در حال قبض و بسطه.

مراقب خودت و این حالت باش.

پاسخ :

سلام علیکم
بلد نیستم
سالار سپهری
۲۱ آبان ۹۸ , ۱۱:۴۱

زیر نظر یه استاد (که در خراسان نیز به وفور یافت می شود)،فنون مراقبه و تعادل را بیاموز.

پاسخ :

معرفی بفرمایید اگر میشناسید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan