اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

عنوان؟؟وِلِلِش

هو الرئوف

از منِ زخم خورده به شما نصیحت اگر بچه هاتونو دوست دارید اگر آینده دنیا و آخرتشون براتون مهمه بچه رو ناز پروده و تنبل بار نیارید...بچه رو آماده خور و تو پر قو بزرگ نکنید...

اگه از روی محبت اینچنین کنید در واقع به اون طفل معصوم خیانت کردید

میدونید اون طفلک باید چه جونی بکنه تا این صفاتی که از تربیت نادرست بهش رسیده رو از بین ببره؟؟

چقدر باید خوذش رو به آب و آتیش و سختی بکشونه تا آدم بشه؟؟

پدر و مادر عزیز من خیلی اهل تلاش اند اصلا تنبل و علاف بیکار نیستند

آقا جانم از اداره که میان تا شب مشغول کارند شب ها هم زود میخوابند و صبح ها زود بیدار میشن

مادر جانمم که خیلی فعاله انقده فرزو کاریه که خدا میدونه...

نخود و لوبیا و سبزی و پیاز و سیرو سیب زمینی و انواع میوه رو خودشون تولید میکنند در حالی که هردوشون کارمند دولتم هستند

ولی متاسفانه من که دختر اونها هستم اصلا مثل اونها نیستم!!!

چرا؟؟چون از بچگی همه کارهارو خودشون کردند اصلا به من کار نسپردند همه چیز برام فراهم بوده

من سالهاست دارم خوذم رو مجبور به تغییر میکنم و هنوز که هنوزه نشدم اون دختر بی بی که مورد رضایت خدا باشه

و الان اون روش تربیتی والدین عزیزم داره روی برادرهام مخصوصا داداش کوچیکه  اجرا میشه و با اینکه میدونم از روی محبت و دوست داشتنه ولی نگرانم چرا که داداشام روحیه شون با من کاملا متفاوت هست و شاید وقتی هم که مردی شدند برای خودشون عین خیالشون نباشه خیلی نگرانم...

 

+زعفرون خیلی جالبه  من هر روز که میرم سر زمین زعفرون انقد  ذوق میکنم و جیغ میکشم و مبهوت میشم که حد نداره

فکر کنید یک زمین مملو از زغفران جمع میکنی بعد روز بعد که میای میبینی باز زمین داره میترکه از زعفرون

فک کنم دقیقا با همین سرعت رشد میکنند: کلیک

یکی از فانتزی هام اینه یه شب تاصبح بمونم کنارشون ببینم چه جوریاس واقعا؟؟

                   

وقتی از صبح زعفرون جمع میکنی به شوق اینکه اینا بشن سوغات زائرای رفیق رئوف و اونقدر گرسنه ات میشه که دیگه نای جمع کردن نداری یه ماشین نگه میداره و صدات میزنه و میگه بفرمایید غذای نذری...

وقتی خدا انقدر دوستمون داشت که امام رضاشو سلطان این سرزمین کرد تا از غریبی نمیریم

غیر تو کدوم رفیق سنگ تموم گذاشت برام؟تویی سایه سرم تویی کس بی کسی هام

به حال زن های نوغان غبطه میخورم 

یاسیدنا و مولانا یا ابانا استغفر لنا و اشفع لنا عندالله

یا من یسمی بالغفورالرحیم...

 

۱۵:۴۸
آقای ‌‌میم
۰۷ آبان ۹۸ , ۱۶:۰۱

برای تغییر خودتون تلاش کنید ولی خودتون رو بابت این ویژگی که تو پست ذکر کردید سرزنش نکنید

پاسخ :

انقدر از طرف محیط و فامیل و دوستان بهم چیز میز تحمیل شده و انقدر جون کندم و تغییر کردم...
برا همین دیگه جونی برای سرزنش ندارم
Saboo ..
۰۷ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۹

اولا سلام

دوما کجایی تو

سومااا من اینقدر تو نجف یادت کردم نباید یه زیارت قبول میگفتی:))

چهارم لوس تیتیش مامانی

پنجم منم زعفرون میخوام سهم من رو بذار کنار دلم واسه امام رضا تنگ شده تجربه ثابت کرده هروقت دلم برا امام رضا تنگ میشه به یکی دوماه نمیکشه میام مشهد  اومدم میام میگیرم :)))

پاسخ :

اولا علیک سلام و رحمت الله
دوما همین جام زیر آسمون خدا:)
سوما دمت گرم رفیق جان به جاش متم پیش سلطان به یادت بودم بعدم زیارت قبول نمیخواد زیارتت قبوله دیگه:)))
چهارما خودت 
پنجما آخ جون میخوای بیای؟؟
تحربه به منم همینو ثابت کرده 
فقط یه موقع درست درمون بیا جان من من بتونم بیام
من صاحب زعفرونا نیستم ولی چشم قابلتو نداره
آقای گوارا
۰۸ آبان ۹۸ , ۰۸:۱۹

به مامان باباتون بگین چی می گن ؟

 

+ حسی که وقتی اون ماشینه صدا زد به منم منتقل شد

+ اونجا چه بهشتیه که هم شغل دولتی و اداره داره ، هم باغ داره ، هم زمین نخود لوبیا داره ، هم زمین زعفرون داره هم چی داره هم چی داره ؟!؟!؟

پاسخ :

گفتم و دارن سعی میکنند...ولی خیلی قادر به سعی نیستند 
+ حس ذوق مرگ طور
+واقعا هم زادگاه من یک بهشته یه شهر کوچولوی سرسبز و به دلیل بن بست بودنش خیلی بکر مونده و خیلی ها نمیدونند همچین شهری وجود داره 
تقریبا همه مواد خوراکیمون ارگانیک هست 
خداراشکر
آقای مهربان
۰۸ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۵

سلام

زعفرون خیلی گیاه جالبیه

قشنگ مصداق بارز اون سخنه که: فرصت ها همچون برق و باد میگذرن و باید دریافتشون وگرنه میرن که میرن!

پاسخ :

سلام علیک
آره خعلی باحالن پیازشون هر روز چند گل تولید میکنه و آدم مبهوت خلقت خدا میشه
فتبارک الله احسن الخالقین
ممنونم از گفتن مصداق... بجا بود
ریحانه
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۲۰

این پستهای اخیرت هی دارن پر انرژی تر و عالی تر میشن ها.

انشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه.

 

اسم شهرتون را هم بیا بگو ما بریم عکساش رو توی اینترنت بگردیم. خیلی جای باصفایی به نظر میاد

پاسخ :

ستاره ی سهیل چه عجب ازین طرفا؟؟
کجایی بابا؟؟خوبی؟؟
دلمون تنگیده بود برات با ما به ازین باش :))

که همه بشناسنم؟؟
بزار مفقودالاثر باشیم ...خیر در گمنامیه :)
رزمنده ..
۱۰ آبان ۹۸ , ۱۲:۱۳

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

عزاداری هاتون قبول

ایام بر شما مبارک

 

هیچ وقت برای تغییر دادن اوضاع دیر نیست...منتهی آدم باید برای بهتر شدن تلاش کنه و در این راه ثابت قدم بمونه...

 

مزارع زعفرون هم خیل زیباست...ما در راه برگشت، زیاد دیدم...کلا زمین، بنفش بود...

در برخی از قسمت های استان اصفهان هم، دو سه سالی هست که شروع کردند به کاشت زغفران...واقعا عالیه...

 

زعفران ،گیاهیه که باعث ایجاد خنده میشه...به طوری اگه کسی زیاد مصرف کنه از خنده می میره(لبخند)

 

ما در کشورمون که بزرگترین تولید کننده زعفران جهانه، متاسفانه کمتر می تونیم زعفران مصرف کنیم و تنها دلیلش گران بودن اونه...

در حالی که همین زعفران، بسیاری از دردهای روحی را برطرف می کنه و البته بسیاری از مشکلات جسمی را هم درمان می کنه...

 

ان شاء الله که اوضاع رو به بهبود میره...

 

خواهر ما هم دو تا پیاز زعفران را در گلدون کاشته و حالا جوانه زدند...

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
هیچ وقت دیر نیست هیچ وقت...

حالا زعفرون گرون هست ولی زحمتم خیلی داره الان جایی از بدنم نیست که درد نکنه :))
کمرو دستو گردنو پا همشون درگیر میشن موقع جمع کردن
باز پاک کردنشم زحمت داره

چه خواهر باذوقی :)
خوشبحال شما خواهر دارها 

یاعلی علیه السلام
زینب
۲۰ آبان ۹۸ , ۲۰:۲۰

سلام خواهر ناز و قشنگم . خوبی ؟

دارم زیر فشار درسا فوووووووووووت می کنم .

بی زینب شدین رفت

پاسخ :

سلااااام زینب جانم 
خداروشکر شما خوبی؟؟؟؟
ینی چقد شرمنده ات میشم از بلاگفا زحمت میکشی میای
خدا نکنه...کنکور داری یا دانشجویی؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan