اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

چرا عاقل کند کاری؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم

آیا تا بحال از ماسک زرد چوبه استفاده کرده اید؟

یه وخ استفاده نکنین ها که بیچاره میشین پشیمون زار میشین

همین منو میبینین؟؟یه زخم خورده و گول خورده ام...

همش تقصر تحریماست همش تقصیرآمریکاست کلا همه چی برمیگرده به آمریکا ...

اگه من گل وبلبل زندگیمو میکردم ماسک میخواستم چیکار؟؟اصلا منو چه به ماسک؟؟

پوست به این خوبی دارم تییییش(الکی)

همه با هم یکصدا مرگ بر آمریکا

 

میگفت: ماسک زرد چوبه خیلی خوبه

میگفتم :آره خوبه ولی پوست زرد میشه ها... نمیشه رفت بیرون

میگفت:اصلااینجور نیست من زدم خیلی راحت پاک شد

 

اما من احتیاط کردم گفتم حالا اومدیم و پاک نشد گذاشتم جمعه باشه که مجبور نباشم برم بیرون

ماسک زدن من همانا...

                         

این شکلی شدنم همانا...

                          

یعنی الان با اسید و سنگ پا هم بیفتم به جون صورتم پاک نمیشه که نمیشه

نتیجه گیری اخلاقی:به حرف هر ننه قمری گوش نکنید(مخصوصا اگه اون ننه قمر رفیقتون باشه و قصدش یرقانی کردن شما باشه)

پی نوشت1:نگاه خوبی که میشه به این قضیه داشت اینه که با پاییز ست شدم :)

پی نوشت 2:در جهت ننه من غریبم بازی و نشون دادن حال بد و زرد وزار هم کاربرد داره:)

 

کمی هوا وسط این غبار هم خوب است...

الحمدلله على کل حال...

 

۱۰:۴۵
همدم ماه
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۰:۵۱

یه بار من به توصیه ی یکی  رو صورتم پیاز رنده شده گذاشته بودم یه بوی پیازی گرفته بودم که نگو:))

پاسخ :

حالا بوی پیازو میشه یه کاریش کرد؟
عطری چیزی میزنی بوی پیاز  معلوم نباشه ولی زردی؟؟؟
یعنی زرد شدما زردددد :))))
اقلیما ...
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۰:۵۶

فایده نداره،قشنگ یه عکس از خودت بده ببینیم چه شکلی شدی:)))

پاسخ :

که از شدت نورانیتم چشاتون کور شه خدایی نکرده :))
نه من به فکر شمام
رهرو ...
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۱۱

تا جایی که من شنیدم ماسک زردچوبه رو باید همراه ماست استفاده کرد. گویا لایه بردار هست.

 

پاسخ :

کلا زرد چوبه خیلی خوب است.
چه با آب چه با شیر چه ماست چه با عسل چه با آبلیمو...هم لایه برذار هم روشن کننده هم جلوگیری از چروک شدن هم بستن منافذ هم کم کردن موها
اوووه خیلی خوبه خیلی
ولی بعدش باید چند روز تو خونه موند:))
آقای گوارا
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۲۶

چرا از رو دخمه تقلّب می کنین ؟!

پاسخ :

از کجا معلوم اون از رو من تقلب نکرده باشه؟؟

آقای گوارا
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۲۷

یا دخمه از رو شما تقلّب کرده ؟!! [لبخند]

پاسخ :

نه راستش من تقلب کردم(آیکون خجالت و ...)
آب‌گینه موسوی
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۱:۲۷

کیسه و سفیداب واسه همین وقتاست دیگه :)

پاسخ :

کاش کیسه و سفیدآب
تو فکر اسید و سنگ پام:)
Dark. MH
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۲:۰۷

ctrl+z رو بزنید درست میشه :)

پاسخ :

کاش همه چی با  ctrl+z پاک میشد...
///ه امیری
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۴:۱۵

بسم الله

سلام و عرض ادب

بلا دور باشه الهی :)))

حالا مثلا عسل و آبلیمو مشکلش چی بود که با زردچوبه افتاده به جون رنگ کردن پوستت مادر ؟ 

یکی دو ورق سیب زمینی نازک بمال بلکه از این وصعیت آواتار دربیای 

قطعا هر دو از رو دست شاعرش نوشتیم :)

پاسخ :

و علیکم السلام ورحمت الله
:)))
بلایی که آدم خودش سر خودش بیاره حقشه
میدونی عسل و آبلیمو دیگه خیلی خز شده الان مد رو زرد چوبه اس :)
هرچی تو اینترنت گفته بود زدم برای رفع این وضعیت آواتاری الان خیلی خیلی کمرنگ شده خداروشکر

راستش دیدم عنوان پستت خیلی متناسب با حالمه از رو  دست شما نوشتم ببخشایید
کمی هوا وسط این غبار هم خوبست...
کمی هوا وسط این غبار هم خوب است...

برگرفته شده از bandeyeashegh.blog.ir

کمی هوا وسط این غبار هم خوب است...

برگرفته شده از bandeyeashegh.blog.ir

ناشناس
۰۵ مهر ۹۸ , ۱۴:۵۱

فقط سفیداب (روشور قدیمی) مشکل را تا حدی حل می کند

بدون کیسه

پاسخ :

دیر گفتید خواهر(برادر)بزرگوار
از صب  چیز میز زدم خیلی بهتر شد اما بازم ته چهره ام زرد میزد نیم ساعت پیش رفتم با کیسه و روشور آی بکش آی بکش الان صورتم عینهو لبو در حال سوختن
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۵ مهر ۹۸ , ۲۳:۱۰

زردچوبه آخه؟؟؟!

پاسخ :

دخترم مگه شما رو مد روز نیستی؟؟؟
الان زرد چوبه رو بورسه
طراحی سایت وردپرس
۱۴ مهر ۹۸ , ۱۲:۵۰

واقعا ممنون از اینکه تجربه تون رو به اشتراک گذاشتید هممون باید یاد بگیریم که به حرف هر ننه قمری گوش نکنیم....

پاسخ :

:)
خواهش میکنم وظیفه اس 
آکادمی کسب وکار اینترنتی وبکیما
۱۴ مهر ۹۸ , ۱۲:۵۱

واقعا این تجربه به میگه که نباید هر کی هرچی میگه فکر کنیم درسته

پاسخ :

هوم معلومه شمام زخم خورده این :)
محمد برزین
۱۶ مهر ۹۸ , ۱۵:۴۹

از زردچوبه و آثارش چیزی نمی دونم ولی فکر کنم بهتر از ماسک گرد و غبار پیاده روی اربعین چیزی پیدا نمیشه 

ضد درد های لاعلاج

لایه بردار گناه 

روشن کننده دل

با ضمانت سید الشهدا 

پاسخ :

روضه مکشوف نخوانید برای جا مانده ها...
:((((((((
زینب
۲۱ مهر ۹۸ , ۱۵:۴۵

سلاااااااام

کربلایی نشدی ؟

جا موندم دیدی خواهر ؟

دیدی امسالم نشد ؟

هعی . ایشالا سال دیگه . نه ؟

پاسخ :

سلاااام علیک ...ببین کی اینجاست
دلم تنگ شده بود برات

طبق معمول منه بی سر و پا جاماندم:((((
منتظر میمونیم ...بلاخره ماهم میریم مطمعنم
کنج دنج
۲۵ مهر ۹۸ , ۱۹:۰۵

من آلرژی داشتم! هر چی اگزما بود ریخت بیرون :/ اصلا  یک وضعی:/ 

به ست پاییز خیلی  خندیدم  :)

+ دقیقا چرا  کیسه به صورت ات کشیدی؟! کدام انسان عاقلی ازقدیم تا کنون کیسه به صورت  می  کشد؟! آیا از لایه ی رویین پوست خود سیر شده اید؟ 

پاسخ :

الهیییی
تو هم مثل یرقانی ها شدی؟؟؟

نوش جان :)

+آیا وقتی عینهو یرقانی ها شوی چاره ی دیگری داری؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan