اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

برای لوسی می

بسم الله الرحمن الرحیم

رفیقــــــــم کجایی ؟؟دقیقا کجــــــــایی؟؟

دلم برات تنگ شده :(

 

#موقت

 

۱۰:۱۵
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۲۰

تو خودت کجایی اولا؟ :)

البته اگه این بار درست گرفته باشم شما رو :|

 

+ لوسی می@

کجایی :)

پاسخ :

من توی برزخم در حال حاضر
یعنی بازم؟؟!!!

+اینجا بدون لوسی می خیلی بده
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۳۹

برای بعضی ها یک ذره ثبات پروفایلی آرزو میکنم 🤒

شما که همشهریش میشی راه ارتباطی ازش نداری؟ بگرد پیداش کن :)

پاسخ :

شما اسمم رو به خاطر بسپلرید نه پروفایل

نه ندارم
چجوری پیداش کنم؟؟؟
میرزا مهدی
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۲

الان شما دقیقا کی هستید؟ بی‌بی؟

پاسخ :

یعنی شما هم نمیدونید من کیم؟
واقعا که...
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۹

@میرزا

باید یه دکتر بره ایشون/ هوم؟ :)

اینقدر تغییر نده خب :|

 

+ زنگ بزن به 118

پاسخ :

نیاز به دکتر نیست
دارم میمیرم

+باشه
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۰:۵۵

خدا نکنه

پاسخ :

دعا کنید لطفا
یا زهرا
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۲

عوض کردن قالبم شامل این بیماری میشه:/

از بس قالب و پروف عوض میکنی هی میرم وبلاگم با خودم میگم چرا من عوض نمیکنم خداییش از اولش همین شکلی بوده خخخخ

+آگهی بده روزنامه پیدا میشه به امید خدا

پاسخ :

کلا تنوع زیاد ایجاد میکنم:)
تو همه جا...اتاق کارمو بیس بار تعویض دکوراسیون کردم
خونمونم همینجور
+ینی امیدی هست؟؟؟
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۳

:| 

کجایی تو بی من؟!

پاسخ :

یه دنیا غریبم
کجایی عزیزم؟؟
 :((
Saboo ..
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۹

وایسا ببینم خودت کجاییی 

پروفایل و قالب عوض کردی فکر کردم غریبست 

چرااااااااااااااااا اینقدر نیستی هیچ کجاااا ها 

پاسخ :

سلااام رفیق ...
ینی خداوکیلی منو نباید بشناسی؟؟؟
مگه چندتا دختر بی بی اینجا هستن...
ترجیحم در حال حاضر تو لاک خودم بودنه :(
... به دنبال حقیقت ...
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۱

من هم ازشون سوال داشتم.

کاش اینجا رو ببینن حداقل.

پاسخ :

وقتی میخواست بره به من یه قولی داد
میاد رفیقم...میدونم
Saboo ..
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۰

نه من شناختمت از همون اول خیلی تو لاااک رفتی 

پاسخ :

جوابمو ندادی حالتو پرسیدم؟
خوبی؟از آزمون چه خبر؟
اربعین کربلایی میشی؟
Saboo ..
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۳:۰۹

شکر خدا نفسی میاد و میره 

نمیدونم دعااا کن مشکلات زیاده حل بشه ما که همه جوره حاضریم بریم خدا کنه امام حسین همه جوره ما رو بطلبه 

پاسخ :

ابی عبدالله هم همه جوره میخوانت...
ان شاالله روزییت...روزیم...روزیمون
آقای گوارا
۲۸ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۵

@ ... 

ای رفیقی که شاید بنگری این کامنت را !

خوبی ؟!!!

پاسخ :

الان با کی بودین دقیقا؟؟
البته من میدونم
بگم؟؟
MIS _REIHANE
۲۹ شهریور ۹۸ , ۰۰:۵۴

چقدر دلم برای پستاش تنگ شده.برای خودش.

پاسخ :

هوم...
میبینم که میخوای بری دانشگاهو...دل منم خواست...دل من دانشگاه خواست:(
سر گشته
۲۹ شهریور ۹۸ , ۰۶:۵۵

سلام علیکم

 

لوسی می بازم حداقل وبلاگش هست. حتما هم بر می گرده. بهش نمیاد بتونه برای همیشه بره. زیر یکی از پست های پاییز هم نوشته بود بر می گردم.

شما بگو خانم الف و خانم صهبا دیگه چرا رفتن؟ وبلاگشون هم دیگه اصلا وجود نداره و امیدی به برگشتشون نیست. جای خالیشون احساس می شه. خیلی دلمون برای نوشته هاشون تنگ شده...

پاسخ :

سلام علیکم
آره برمیگرده اما فکر نکنم تو اون وبلاگ ادامه بده ...نمیدونم
اونا که دیگه هیچی...خانم الف یهویی بی خبر!!
صهبا هم که خیلی غم انگیز رفت...
واقعا چرا ؟؟
من برم حالا یه چیزی اونا چرا؟
MIS _REIHANE
۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۳:۳۹

امروز روز نفس گیر ثبت نام بود(: اگه یه وقت هوس دانشگاه به سرت زد حتما چک کن مسیر خوابگاه تا در دانشکده توی ماراتن نباشه-_-

پاسخ :

من فرزندم چهارسال خوابگاهی بودم
عجب خوابگاه مشتی هم داشتیم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan