اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

رانده شده...

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضایی که تا در خونش میرم ولی تو خونش راهم نمیده

امام رضایی که دیگه دوستم نداره

از این دنیا یه امام رضا داشتم که...

ننگ باد بر تو ای دنیا که دیگر اینجا جای نفس کشیدن نیست

۰۸:۰۸
شینا :)
۱۰ شهریور ۹۸ , ۰۸:۱۱

نگید اینجوری ....

شاید لازم بوده نهایت تشنگی رو برای زیارتشون حس کنید ...

پاسخ :

آخه خیلی تو ذوقم خورد
انقدر که نازپرورده شدم تحمل یه اخمم ندارم

آقای گوارا
۱۰ شهریور ۹۸ , ۰۸:۲۵

+ وَلَئِنْ أَذَقْنَا الإِنْسَانَ مِنَّا رَحْمَةً ثُمَّ نَزَعْنَاهَا مِنْهُ إِنَّهُ لَیَئُوسٌ کَفُورٌ !

+ قَالَ وَمَن یَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلاَّ الضَّآلُّونَ !

 

" لا تقنطوا من رحمة الله .. "

پاسخ :

+خیلی زیاد خیلی زیاد خیییلی زیاد خیییلی دلم شکست بابت گرفتن نعمت آغوشش
+...
+از رحمت خدا نه از خودم
حمدان مقدم
۱۰ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۳

سلام

از رحمت اللهی نا امید نباش

پاسخ :

سلام
از رحمت خدا نه از خودم
حمدان مقدم
۱۰ شهریور ۹۸ , ۰۸:۴۶

توکل کنید. جواب میده

امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۰:۲۶

این حرفا مال مومن نیست

امام رضا عاشق مومناست

پاسخ :

دلم خوش بود هر وقت صداش میزدم جانمش رو میشنیدم گرمای دستاشو حس میکردم.
دنیا بدون امام رضا...هیهات...
چرا اینبار دورم کرد؟
برام غیر قبل تحمله
سید جواد
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۱۷

تلاش باید از طرف ما باشه

پاسخ :

تا از جانب معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
احد داوری
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۹

سلام

زیارت امام رضا علیه السلام خیلی فضیلت دارد و حتی گاهی برتر از زیارت امام حسین علیه السلام

اما گاهی تلاش ما برای زیارت کم است، گاهی هم مصلحت نیست که به زیارتش برویم تا شوق و اشتیاق بیشتر شود یا ...

ای کاش به گونه ای باشد که امام به زیارت شیعیانش بیاید

ای کاش از دور هم که شده جواب سلام ما را بدهد.

ارزش این بالاتر از زیارت ما در حرم است.

 اویس قرنی که یادتان است...

گر در یمنی چو با منی پیش منی

گر پیش منی چو بی منی در یمنی

ان شاء الله به زودی زیارتش نصیب علاقمندان شود

التماس دعا

پاسخ :

و علیکم السلام
بله بنده معتقدم دل باید حرم باشه
زائر شدن فقط فیزیکی نیست
اما...
رابطه ی منو سلطانم البته رابطه سلطان باهمه یه جوریه تا بخوای و از ته دل صداش بزنی و بگی حرم؟؟
واقعا میطلبند واز بچگی عادتم شده خواستن همانا در حرم بودن دیر وزود همانا
اینبار خییییییییییلییییییییی بد خورد تو برجکم و احساس کردم از خودشون روندن منو...
یا زهرا
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۲:۰۸

تو از بس هردفعه و زود زود رفتی پیش آقا،حالا که یه بار نشده اینجوری شدی

ما چی بگیم که راهمون دوره و شاااااید سالی یه بار؟؟

قدر بدون خواهره من:)

پاسخ :

خب آره دیگه من کبوتر جلدش شدم عادت دارم و شکستن این عادت به طور باورنکردنی بدجوری حالمو بد کرد
شما رو که آقا سالی یه بار میاین اتفاقا بیشتر تحویل میگیره
نا دم
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۳:۱۹

سلام

عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم....

شاید این که از نظر شما خوش نبوده محبتی بوده که من و شما ازش بی خبریم.

پاسخ :

سلام
میدونین من در شرایطی نیستم که دوست نداشتن ها رو بتونم تحمل کنم
اگر شرایط عادی بود قطعا نظر شما رو داشتم اما الان که روحم مچاله اس کوچکترین چیز بهمم میریزه
حتی اگه به نفعم باشه
آقای گوارا
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۳:۲۰

اگه ناامید نیستید از رحمت خدا ، پس یعنی امیدوارین به رحمت خدا .

پس لطفا یه جوری بنویسین که امیدوار کننده باشه ...

پاسخ :

راستش جرات اینکه بخوام از رحمت خدا ناانید بشم رو ندارم
وگرنه دلم میخواد شکایت گونه با خدا حرف بزنم بگم بس نیست؟تا کی؟خسته شدم..دیگه نمیکشم...نمیتونم
ولی اصلا تو مرامم نیست با کسی که اینهمه موهبت بهم داده ایتجوری حرف بزنم لال میشم
اما از خودم واقعا ناامیدم
خدا هم به این جور افراد که نه اراده دارن نه صبورن نه با انگیزه نه متوکل چرا باید کمک کنه؟؟
رها شون میکنه و در جا میزنن و تو مرداب فرو میرن
خدا،خدای همس حتی آدم بدا
اما خداییش فرق میکنه کسی رو که ول کنه ول میکنه و وقتی خیرو از شر میتونه تشخیص بده که دیگه دیر شده
اصلا معلوم نیست چی میگم نه؟
چرت و پرت میگم
واقعا قاطی کردم احساس میکنم دیگه دوستم نداره
نا دم
۱۰ شهریور ۹۸ , ۱۹:۰۶

ان شاءالله این شرایط هم به لطف امام مهربونمون به خیر میگذره ...

پاسخ :

دعا کنید اونی بشه که خدا میخواد
سرنوشت جوری رقم بخوره که دست های خود امام چیدشون
یه جور خیلی یهویی همه چی خیر پیش بره
ازین برزخ ودرجا زدن خسته شدم
قاسم صفایی نژاد
۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۰:۱۰

همین مدل شکوه کردن‌ها هم امام مهربانی‌ها دوست داره. چون از ته دلتون با خبره.

پاسخ :

منم احساس کردم بعد عمری یکم لوس شم
البته همیشه لوسم ولی ایندفه نوع لوسی فرق داشت
اما خیلی ناراحت شدم نتونستم برم هوای حرمو استشمام کنم وباریه پر از هوای حرم برگردم :((
رزمنده ..
۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۱:۵۵

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

ایام بر شما تسلیت باد

 

عرض کنم که همینطور که می خوندم هی چشمام چهارتا میشد...

این حرفها چیه مومن؟

امام رضا اگه قرار بود تحویلت نگیره، حتی به ذهنتم نمی رسید که می تونی ازش گلایه کنی...

آقا، رئوف تر از این حرفهاست...

نبینم دیگه...

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
برشما نیز تسلیت مارم دعا کنید تو هیئتا

در رئوف بودن آقام که شک ندارم
اما بهشون حق میدم دوستم نداشته باشن...
شیعه ای مثل من لایق دوست داشتن امامی چون او نیست
شیعه ضعیفی که کم آورده شیعه خسته درمانده ناامید

چرا تو حرم راهم نداد؟؟
چرا سرنوشت اونشب جوری رقم خورد که تا پای حرم برم ولی تو حرم نتونم برم
انقدر این موضوع بهمم ریخت که چند ساعت شبش گریه کردم و صبحم رو باگریه پاگشا کردم...

یا علی
رزمنده ..
۱۱ شهریور ۹۸ , ۱۳:۰۸

پس اویس قرنی دیگه باید بره بمیره...

 

که بعد از مدتها، توانست برای اولین بار پا بشه بیاد پیغمبر را ببینه و پیغمبر نبود...

سه روز تو راه بود، رسید و دید مولاش نیست، مجبور بود برگرده، دوباره سه روز برگشت...

 

خب مگه پیغمبر خبر نداشت؟

نمی دونست قراره اویس بیاد؟

 

اگه نمی دونست پس چرا وقتی برگشت گفت بوی اسلام را از سمت یمن می شنوم؟

گر در یمنی، چو با منی، پیش منی

گر پیش منی، چو بی منی، در یمنی...

 

من لایق نیستم و این چرت و پرت ها را هم بریز دور...که وسواس شیطانیه...والله وسواس شیطانیه...

 

حرم و بارگاه، مقدسه اما امام که محصور در اونجا نیست...امامه که به اونجا، تقدس می بخشه نه اینکه اونها به امام...

امام در قلبت جاریه و میگی در حرم راهم ندادی؟

قلب شیعه، حرم آل الله است...

 

اذان میگن...

التماس دعا

 

یا علی

 

 

پاسخ :

میدونم میدونم من به همه اینها واقفم ...
میدونم مهم زیارت فیزیکی و حضور تو حرم نیست
اما من اونقدر روحم سوهان کشیده شده انقدر الان مستاصل و بیچاره ام که تحمل برهم خوردن رویامو ندارم
کلی دلم رو صلبون زده بودم کلی رویا چیذه بودم از لحظاتم تو حرم
که نشد...:(((
راستش خودمم میدونم امام رضا دوستم داره با همه بدیم با همه بی لیاقتیم مقصود باز شدن دل با کمی غر و لوس کردن بود
خواستم یه بار اینجوری بگم ببینم سلطانم چجوری ناز میخره؟؟:)

کبوتری که به شوق تو لانه می سازد
از آسمان تو خود را جدا نمی سازد

کبوتری که تو را برگزیده هم از دور
به هر طریق دلش را روانه می سازد

همیشه آب و هوای ملایم گنبد
به حال پر زدگان زمانه می سازد

یاعلی
MIS _REIHANE
۱۳ شهریور ۹۸ , ۰۰:۳۲

سلام.میرفتی ضریحش باش دعوا میکردی.میگفتی قربونت بشم!این چه کاریه؟!

پاسخ :

سلام.مگه روم میشه ازین کارا بکنم؟؟
مدیون تز از این حرفام به این مولای کرامت
سعید بیگی
۱۴ شهریور ۹۸ , ۱۲:۴۷

سلام عزیزِ دلِ آقا

شما این قدر ناز می کنی و خودت رو براش لوس می کنی، ما چی بگیم؟ از شهرستان و راه دور، دو بار چمدون هامون رو هم بستیم و آماده شدیم. اما یک دفعه...

قسمت نشد بیاییم. اما وقتی اومدیم بعد از چند سال خجالت کشیدیم گلایه کنیم! مگه رفتارمون مثل شیعیان زلال آقا بوده که ازشون شکایت کنیم؟ وقتی دل می رنجونیم،چطور می تونیم شکایت کنیم؟ با این بار گناه چی داریم بگیم به آقا؟

خدا شاهده یه پام می اومد و یه پام بر می گشت. با خودم می گفتم اگه آقا بگه برگرد گناهکار به خونۀ ما راه نداره! اون وقت من چه می کردم بین همراهانم؟

اما آقا قبولم کرد و یه جور که هیچ کس نفهمه حالیم کرد که از این به بعد آدم باش! و امیدوارم این دفعه که اومدم حرم، بگم آقا سلام و ایشون جوابمو بدن: علیکم السلام و رحمه الله و برکاته!

مومن! همیشه داری با مولا عشق بازی می کنی و یک بار نتونستی بری داخل حرم اینطور نگرانی؟ اگر آقا ازت ناراحت بود، اجازه نمی داد از ده کیلومتری حرمش هم رد بشی!

آقامون دلبره، دلارو می بره...!

التماس دعا، مومن خدا! :)

پاسخ :

سلام علیکم
اینقد هندونه زیر بغل من ندین
من بی جنبه ام باور میکنما:)))
آقا ناراحتم باشه که میدونم هست:((
بازم آغوشش دامن پر از مهربونیش به روم بازه از بی عرضگی خودمه که نمیتونم با این حال با آقا جانم انس بگیرم

محتاج ترینم
لطفا برای من ویژه دعا کنید
آب‌گینه موسوی
۱۴ شهریور ۹۸ , ۲۲:۲۶

اینا چیه میگی دختر؟!

حضرات دشمنانشونو رد نمی‌کردن، نمی‌راندن...

شیطونو لعنت کن!

 

التماس دعا

 

پاسخ :

عقل از سرم پریده تو این اوضاع نابسامان روحی:((
لعنت بر شیطان رجیم


محتاجیم به دعا همچنین
آقای ‌‌میم
۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۳:۴۳

ایشالله به زودی قسمتتون میشه

پاسخ :

ان شاالله...
ممنونم
ان شاالله روزی شما
MIS _REIHANE
۱۶ شهریور ۹۸ , ۱۷:۱۳

اتفاقن از سر مدیونیه که ادم پر رو میشه.من هرچقدر بیشتر رابطم تنگ میشه،بیشتر یقه میگیرم.عاشقی این حرفا سرش نمیشه.احترام واجب،ولی!همینه دیگه.

احوالاتت چطوره؟

پاسخ :

هههه
چقد خفنی بابا :))
داغان:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan