اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یاعلی گویان پست قبل

بسم الله  الرحمن الرحیم

یا علی علیه السلام

ندیدم کسی را به بابایی تو...

 

:)))

اعتراف میکنم رو دست خوردم

پیش بینی میکردم خواستاران عیدی زیاد باشند برای همین گفتم قرعه کشی میکنم

اما کلا 7 نفر ذکر یاعلی رو گفتند

لذا به همه به عشق بابا علی جان عیدی میدیم:))

آقای گوارا

خانوم فاطمه م

آقای عین الف

خانوم یازهرا

آقای آبی آسمانی

خانوم ام شهر آشوب

آقای دچار فیش نگار

 

 کارت شارژ خوبه ؟؟

اگه آره لطفا طبق یک پیام خصوصی همراه اول یا ایرانسل بودنش رو بگید

 

 

                                     

                                    

                                    

 

ای بیکران پدر ای ابوتراب مرا بهر خاک کف پایت قبول کن...

مگر نه اینکه به ذره گر نظر لطف بوتراب کند...

به آسمان رود و کار آفتاب کند...

ها علی بشر کیف بشر...ربه فیه تجلی و ظهر...

ببینید دلتون جلا بیاد...

                                   

 

 

                    عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

                                                   التماس دعا              

                                             یا علی علیه السلام

                                      

۱۴:۰۳
نیوشا
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۴:۱۶

یا علی

پاسخ :

یاعلی علیه السلام
یا علی لحظه نودی:))

امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۷

قبول باشه سادات خانم

ماهرچی از دست سادات بگیریم برامون افتخاره

پاسخ :

به امید لبخند بابا:))
اختیار دارین سید جان
برا منم  باعث افتخاره که عیدی خیلی خیلی ناقابلم رو میپذیرید...
لطفا خصوصی بگو همراه اول یا ایرانسل؟
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۰

لایک به عیدی :))

پاسخ :

از دست حضرت مادر عیدی بگیریم صلوات :))
زینب
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۴

ماجرای این یا علی چیه من خبر ندارم ؟ من جاییزه میخواااااااااام . میخوام

هر از چندگاهی یه سری به ما بلاگفاییای بیچارم بزن .

بلاگفا به روز شده بود دیدیش ؟

پاسخ :

رجوع شود به پست قبل :)
باش چشم
نه خیلی وقته نرفتم
خب بیا اینجا ...امکاناتش بیشتره
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۵

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بق بقو
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۵

به به چه قشنگ☺️

تبریک میگم این عید بزرگ رو😍

پاسخ :

چشمای شما خوشگله
هرچی آرزوی خوبه مال تو😍
مبارکا باشه
فاطمه م_
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۸:۵۱

دمت گرم بابا مهم نیت بود، راضی به زحمت نیستم. عیدت مبارک باشه کلی😘😘😘

یا علی ♥️

پاسخ :

عزییییزدلم کار شاقی که نمیخوام بکنم خیلی ناقابل و ارزش مادیش پایین
حالا که فضل خدا شامل حالم شده چرا که نه؟؟
و اونقدر بی ارزش هست که خجالت میکشم
اما دلم خوشه شب ولایت بابا عیدی بدم
همراه اول یا ایرانسل؟
اگرم دوست داری شماره حساب بده
:))
یا علی علیه السلام
فاطمه م_
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۹:۰۸

آخه منم باید عیدی بدم، این به اون در :))

پاسخ :

همراه اول یا ایرانسل؟شماره حساب؟
اصن راه نداره یالا بده
:))
یا زهرا
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۹:۴۹

ای بابـــــــــا راضی به زحمت نیستیم به خدا یه دیقه اومدیم خودتونو ببینیم همش داشتین عیدی میدادین که ه ه ه ه ه خخخخ!

عزیزم اصلا لازم نیست خودتو به زحمت بندازی همینی که یه رفیق سادات پیدا کردم خودش از صدتا عیدی بهتره:)))

پاسخ :

:)))))
😂😂😂
ینی دلم میخواد فقط بچلونمت :))
الهی دورت بگردم ایرانسل یا همراه اول؟؟
فاطمه م_
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۳

خیله خب، ایرانسل :دی

اصن تعارفی نیستم من :))

پس تو هم متقابلا بگو :)

پاسخ :

:))
من به تعارفت کار ندارم من میخواستم بهت عیدی بدم ولو زورکی
یا زهرا
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۲

همون همیشگی:)

ایرانسلم...ولی جدی میگم راضی به زحمت نیسیمااا:))

پاسخ :

:))
زحمتی نیست
فقط درسته من بیام وبتون عیدی رو تقدیم کنم ؟نه درسته؟؟
خب پیام خصوصی بذارین دیگه :))
نا دم
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۷

سلام

اوا چرا من اون قسمت بستت رو نخونده بودم، آقا قبول نیست :(((

 

+ امشب و فردا ما رو از دعا فراموش نکنی سادات بانو

پاسخ :

و علیکم السلام
بفرمایید یاعلی تا تقدیم کنیم :))
ایرانسل یا همراه اول؟؟؟

محتاج به دعا
شما هم در جوار حضرت عمه برای من دعا کنید لطفا
نا دم
۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۹

عید شما هم مبارک

پاسخ :

خیلی خیلی مبارک
عیدی بگیرید فراوون
نا دم
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۴

سلام عزیز

عیدت مبارک

قربان دستت همین که شما ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها منو دعا کنی بهترین عیدیه، قربان دستت :*

پاسخ :

سلام علیکم
عید شماهم خیلی مبارک
لطف دارین شما :))
ناقابله نادم جان
ناشناسِ پُر حرف!
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۸

یا علی😅😍

پاسخ :

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟
ناشناسِ پُر حرف!
۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۱

به عشق یاعلی گفتن :)

پاسخ :

ای جانم..
یا علی علیه السلام
:)
حمدان مقدم
۰۲ شهریور ۹۸ , ۰۹:۵۴

یاعلی

پاسخ :

یاعلی علیه السلام
زینب
۰۲ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۴

یه سوال

اهل کدوم شهری ؟

پاسخ :

حوالی مشهد:)
چطور؟؟
آقای ‌‌میم
۲۳ مهر ۹۸ , ۱۵:۰۱

ای بابا من چرا این پست رو انقدر دیر دیدم؟:)))

پاسخ :

سال دگر ان شاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan