اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

موسی کو تقی!

بسم الله الرحمن الرحیم

یه پرنده هایی هستند  ما بهشون میگیم موسی کو تقی!

نمیدونم اسم علمیش چیه شاید یا کریم باشه.

تو جاده بودیم دیدم یه موسی کو تقی دقیقا وسط جاده اس و ماشین ها با فصله ی کم از کنارش رد میشن  یه ماشینم از روش رد شد ولی جون سالم بدر برد و زیر چرخ نرفت الحمدلله...

ماشینو نگه داشتم گفتم نمیره طفل معصوم... رفتم گذاشتمش زیر یه درخت تو سایه

بعد دیدم بالش زخمی هست و قدرت پرواز نداره

معلوم نیست مامانش پیداش کنه

هیچی دیگه الان آوردمش خونه...

هیچی نمیخوره بچم :(

به زور بهش آب و نون دادم ...فردا هم میبرمش مرکز بالشو با سرم شستشو میدم

یه وخ نمیره؟

:((((

۱۷:۳۱
آقای گوارا
۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۶

فک کنم اگه بالش زخمی نبود هم همونجا می موند :|

 

+ خدا خیرتان بده ، یا کریمایی که از این به بعد میگه به نام شما بنویسن ان شاالله [لبخند]

پاسخ :

چرا خب؟؟؟
ینی انقد سابقه شون خرابه تو خودکشی؟

+من یادم نمیاد صداشون چجوریه
ولی بی بی خاتونم(مادربزرگ پدری)میگفتند وقتی میخونه انگار میگه موسی کوتقی برا همین بهش میگن موسی کو تقی :)
دعا کنید زنده بمونه چون هیچی نمخوره هر کار مکنم
**هِلِناز **
۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۲۲

اگر میتونی ارزن رو با خیلی کم آب تو میکسر میکس کن ، با قطره چکون بهش بده 

پاسخ :

ارزنو از کجا باید خرید؟؟تا حالا ندیدم
هلناز بالشو با سرم شستشو بشورم بتادین هم بزنم ؟؟
آقای گوارا
۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۶

اینجانب خودم قاتل یک موسی کو تقی بوده ام ! هرچی سرعتم رو کند کردم که بلند شه بره نرفت . منم چاره ای نداشتم جز ...

کلا یه مقدار خنگ می زنن . یکی از اساتیدمون می گفتن اگه دستتو همین طوری بالا بگیری میاد رو دستت لونه می کنه [خنده]

جسارت نشه به خلائق خدا ، قطعا یک حکمتی توی خلقتش بوده 

پاسخ :

خب نگه میداشتین جا به جاش میکردین!
الهی دورشون بگردم چقد بی عارن پس...
بچم از وقتی آوردمش از جاش تکون نخورده
آقای گوارا
۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۰:۴۵

امیدوار بودم که بلند شه خوب ، لحظه ی آخر هم فکر کردم بلند شد رفت . اما از آینه دیدم که آش و لاش افتاده

پاسخ :

آخی...
:((
**هِلِناز **
۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۴۵

بتادین نمیخواد همون با سرم بشور 

اگر خیییلی دیگه زخمش زیاده ی کم بتادینم بزن

+ارزن رو از این پرنده فروشی اینا دارن 

گندم هم میتونی خیس بکن میکس کن بده بهش 

پاسخ :

تشکرجات فراووووووون
هلناز مهربووووووون
:)
بق بقو
۱۶ مرداد ۹۸ , ۲۳:۱۰

چقدر جالب سه هفته پیش هم تو کوچه ما یکی از جوجه های همین موسی کو تقی ها افتاده بود تو کوچه از روی کولر خونه همسایه ... خیلی کوچولوبود هنوز کرک داشت ... خلاصه برداشتیمش اوایل که آب و عذا بزور بهش میدادیم بعد یاد گرفت خداروشکر خودش میخوره ... تازه هنوز داره پر در میاره ^_^ ... اما اینم بگم پاش ضرب دیده بود و کج راه میرفت الان یکم قوت گرفته بهتر

 

ما هم میگیم موسی کو تقی :))) 

پاسخ :

عزیییییزم
امیدوار شدم بچمو قشنگ بزرگ کنم بعد تحویل محیط زیست بدم :)

شما مال کوجایین؟؟خراسون؟؟؟
سرباز کوچولو ...
۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۴:۲۹

سلام بر عزیزدلم 😘😍

خوبی خوشی ؟؟دلم برات یذرههه شده بود 

منم عید یدونه کبوتر پیدا کردم هیچی نمی‌خورد ولی مرد:(

ان شإالله زودی سالم بشه 

پاسخ :

سلااااام
به ببین کی اینجاس؟؟؟
خسته نباشی دلاور سردار کنکور:)))
زن داداش جانمی ....
هر چی بق بقو ریسید شما رشته کردی که !
بچه من ان شاالله خوب میشه
سالار سپهری
۱۷ مرداد ۹۸ , ۰۷:۳۴

 

از توجه ات به حیات حیوانات باید سپاسگزاری کرد.

بعد از درمانش،آن را همونجایی رها کن که دیدیش؛ چون GPS پرندگان با مختصات محلی که زندگی می کنند تنظیمه، اگر محلی غیر از محل خودش باشه دچار سردرگمی و افسردگی میشه>>

پاسخ :

اخه اونجا دوره معلوم نیست باز کی برم اونجا
خودم کم افسردم باز بچه افسردمو کجای دلم  بزارم ؟؟  :((((((
رزمنده ..
۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۵

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

 

موسی کو تقی؟!!!!

تو عمرم تا حالا نشنیده بودم...خیلی بامزه است(لبخند)

 

ما میگیم "یا کریم"

"باختر" هم میگن...ولی "موسی کو تقی" را تا حالا نشنیده بودم....

 

 

حالش هم خوب میشه...اینها خیلی آرومند...با همه شرایط هم خودشون رو وفق میدن...نگرانش نباشید...

 

 

به قول شاعر:

"یا کریمی را که اینجا بر در خانه نشست

من نمی رانم، تو هم من را نرانی، یا کریم..."

 

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یاعلی

پاسخ :

سلام علیکم
تو خراسون همه میگن موسی کو تقی
حتی امروز که بردم مرکز با اینکه خانوم دکتر اصالتا شمالی ان(بزرگ شده مشهد)
گفتن عه این موسی کو تقی رو از کجا آوردی؟ :))

 بچم کلی امروز حالش خوب شده :)

چه موسی کو تقی شما ژستم گرفته قصد ازدباج نداره؟؟
موسی کو تقی من شاید بپسندش

علی علی
یا زهرا
۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۰

خخخ! ما میگیم فاختِر نه شایدم میگیم پاختِر :/ 

بابا اینا خیلی شوتن یکیشون از پنجره آشپزخونه اومده بود روی آبگرمکنمون نشسته بود هرچی میزدم به آبگرمکن جیغ جیغ میکردم و اینا انگاااااااار نه انگار فک کنم بچه کر بود:/

بابام همیشه میگه اگه یه جا صاف وایسی رو سرت میان لونه میکنن،ایشالا زنده بمونه افسردگیت اوج نگیره:)

پاسخ :

هوم آرههههه
از اونروز که بچمو پیدا کردم همه یه خاطره از خنگ بودنش دارن
هر چی من چپ چپ نیگا میکنم که بچه من خنگ نیست هی جلو من نگین فایده نداره
حالش بهتره خداروشکر :)
یا زهرا
۱۷ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۰

راسی یادم رف بگمممم جوابه کنکورم اومددددددددددد:)

پاسخ :

خب خب
شیری یا روباه؟؟؟
ظاهرا که شیری :)
تجربی بودی؟
دکتر آینده؟
عرفان ...
۱۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۵۲

ای جان چه نـــــــــــازه.

پاسخ :

تازه بچم اینجا خوب نیفتاده حالش خوب نبود اونروز
MIS _REIHANE
۱۸ مرداد ۹۸ , ۰۳:۵۸

اخ هم قربو اون برم هم قربون دل مهربونت

بوسش کن

حالش چطوره الان؟

پاسخ :

خدا نکنه ریحانه جان

الان یک چموشی شده میترسم بگیرمش غذاش بدم
دیروز هیچکی خونه نبود منم میترسیدم بگیرمش بچم از صبح تا شب گشنه موند:(
نه به اون روز که از جاش جم نمیخورد نه به الان که یه جا بند نمیشه :))
آلاء ..
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۸

این چه اسمیه صدا نیکنید شماااا

شاید از وقتی فهمید با این اسم صداش میزنید تصمیم به خودکشی گرفته

پاسخ :

یعنی موسی کو تقی های کرج خودکشی نموکونن؟؟
برو بپرس سابقه شون خرابه کلا
ید طولایی در ساده بودن دارن
حسن مجیدیان
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۲:۰۶

آفرین

من لا یرحم،لا یرحم...

پاسخ :

رحم کن،رحم نظر باز مگیر...
لطف کن لطف،خبر باز مگیر....
یا زهرا
۱۹ مرداد ۹۸ , ۲۲:۱۵

یه چیزی بین شیر و روباه فک کنم بشه پنگوئن:/

دولتی و فرهنگیان مجاز شدم دارم انتخاب رشته میکنم:)

آخیـــــــــــش راحت شدما اصن نمیدنی چه حسیه خواهررررر خخخ

پاسخ :

بین شیر و روباه پنگوئن میشه آخه؟:)))
خوشم میاد خیلی ریلکسی کلا
ان شاالله به سلامتی هر چی خیره
یا زهرا
۱۹ مرداد ۹۸ , ۲۲:۱۸

راسی رشتم انسانی بود نه تجربی:ا منو چه به دکتر شدن ایشششش خخخ!!

پاسخ :

عه انسانی بودی!فک کردم تجربی....
انسانی ها وکیل میشن
تجربی ها دکتر
ریاضی ها هم مهندس..
ماکه دکتر نشدیم شوما وکیل شی صلوات
آقای ‌‌میم
۲۱ مرداد ۹۸ , ۰۶:۲۰

موسی کو تقی هم شد اسم آخه:)

 

پاسخ :

نبوغ ما خراسونی ها در گذاشتن اسم بینظیره :)
ما خیلی باحالیم
خیبییییلییییییی
:))
محمدامین آقایی
۲۱ مرداد ۹۸ , ۱۱:۳۷

سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنید

پاسخ :

سلام علیک
سرباز کوچولو ...
۰۷ شهریور ۹۸ , ۱۱:۰۳

سلااااام قشنگم 

خیلی دلتنگتم آبجی نفسمممم خواهر شووور جووون 

کنکور بد نبود هههههه

ان شإالله خوب میشه فدااات شم ساداتم 

پاسخ :

علیکه سلام خانوووم
عزیزم شما کم پیدایی مام دلمون تنگ میشه والا
خب خدارو شکر:)
دار فانی را وداع گف :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan