اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

دنیا هنوز زیبایی های خودشو داره

 بسم الله الرحمن الرحیم

برای اولین بار مجبور شدم برم بنزین بزنم

تو دلم آشوب بود چجوری جلو اون همه مرد و تو اون محیط پیاده شم و...

تو صف بودم نوبتم شد با اکراه و ناراحتی درِ ماشینو باز کردم

دیدم راننده کناری اشاره میکنند پایین نیاین من براتون میزنم

مسئول جایگاه با فاصله تو سایه نشسته بودند و کارت خوان دستشون...

ایشونم تا دیدند من میخوام پیاده شم کارت خوان رو گذاشتن رو صندلی و بدون حرف زدن با من برام بنزین زدند

حتی برای اینکه کارت بکشم اجازه ندادند پیاده شم رفتن کارت کشیدن و کارتو برام آوردند

با اینکه تو این دنیا نامردی و نامرد زیاد دیدم همه جا(البته بلا نسبت شما)

مردونگی و خوبی هم زیاد دیدم...

+بابت خوبی ها و دعاهاتون بسیار متشکرم... هنوز همچنان محتاج نگاه پر مهرتون هستم

ان شاالله فرصت جبران پیش بیاد

 

+وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ(۱۳۹-آل عمران)

سست نشوید ، غمگین نشوید شما پیروزید اگر ایمان داشته باشید

 

 

 

۱۵:۵۴
نباتِ خدا
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۸

خداروشکر عزیزم :) 

پاسخ :

خدارو که در هر صورت شکر :)
دچارِ فیش‌نگار
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۵

نذاشتن یاد بگیری :))

ولی کارشون قشنگ بوده انصافا

 

پاسخ :

الان بنزین زدن خیلی پیچیده اس که یادم باید بگیرم؟؟
هوم بله خدا خیرشون بده
لوسی می
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۹

اینجا این کار مرسومه! ما اصلا پیاده نمیشیم و خودشون میان میزنن.

ولی اینکه اونجا مرسوم نیست دستشونم درد نکنه.😊

حالت خوب شده؟ من نبودم چه کار کردی با خودت؟

پاسخ :

شایدم اینجا مرسوم باشه
من تجربه بنزین زدن نداشتم 
اما یادمه یه بار با استادم که سوار ماشینش بودم به آقاهه مسئول جایگاه اشاره کرد که بیاد بزنه ۱۰۰۰تومنم بیشتر داد برا خودش

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
حالم خوب بشو نیست مگه معجزه بشه
دعا کن خواهر جان
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۰۹

مربی تعلیمی من گفت اصلا پیاده نشو هیچوقت، خودشون میان میزنن

پاسخ :

مربی تعلیمی من صدا میزد هی پسر بیا بزن :)
خودشون نمیومدن
سر گشته
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۱۱
سلام حقیقتش من هم به ندرت دیدم خانم ها موقع بنزین زدن از ماشین پیاده بشن معمولا خود جایگاه دارها حواسشون هست و الحمدلله رسم خوبیه به شرطی که همراه با ادب و احترام دو طرف باشه. البته بعید میدونم تو شهرهای دیگه هم غیر این باشه

پاسخ :

سلام علیکم
من بی تجربه بودم‌ و خیلی خوشحال شدم وقتی این لطفو کردن
چون واقعا برام سخت بود تو اون شلوغی پیاده شم
اما بنده ی خدا کلی راهو اومد و رفت باز برا کارتم اومد
قاسم صفایی نژاد
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۶

بلانسبت درسته.

پاسخ :

:(((
لیسانسه بیسواد
بق بقو
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۰

من فکر میکنم در اصل مسئول جایگاه باید این وظیفه رو انجام بده و هیچ راننده ای نه زن نه مرد نباید پیاده بشن اما خب نمیدونم چرا هر کسی خودش بنزین میزنه🤔

 

خدا خیرشون بده که احساس مسئولیت دارند نسبت به زنان جامعشون:)

پاسخ :

من باز میگم نه
هرکس باید کارخودشو خودش انجام بده 
بسه این همه تن پروری...
اتفاقا یه بادی هم به کله راننده میخوره :)))

ان شاالله خدا حفظشون کنه منکه واقعا سختم بود
آقای گوارا
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۸:۴۶

تا حالا یه بار هم ندیدم یه خانم بیاد بیرون برای بنزین زدن ، احتمالا این یک قلم مردونگی رو هر دفعه تجربه کنین [لبخند]

پاسخ :

من دقت نکرده بودم
و بی تجربه بودم
فکر نکنم زیاد تجربه کنم چون اهل بنزین زدن نیستم مگه مجبور شم
انقد نامردی زیاد دیدم واقعا امروز این قلم مردونگی حالمو خوب کرد
ریحانه
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۳

بله. در شهر ما هم مرسوم نیست خانم بنزین بزنه. راننده جایگاه خودش میزنه براش. 

پاسخ :

اره ولی صداش نمیزنن؟؟؟
یا بهش انعامی چیزی بدن؟
MIS _REIHANE
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۹

ایول بابا (((((: دمشون گرم

پاسخ :

:)
دمشان گرم و سرشان پر می باد
آلاء ..
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۰:۳۵

تو ایتا فایل صوتی فرستاده بودم حالت خوب شه

پاسخ :

ایتا رو فعلا حذف کردم
ممنونم آلا جان ان شاالله گوشش میدم
محمد برزین
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۹:۰۸

سلام 

خدا خیرشون بده 

و خدا، مشغول خدایی اش است 

 

 

خدا نمیخواهد برخی بندگانش حتی تکان بخورند!!! تا عالم را بسیج می کند که خدمتشان کند و گاهی انقدر مهربانی می کند که بنده دوست دارد آب شود ... 

 

روزی آسیاب دستی فاطمه سلام الله را می چرخاند و گهواره حسین را تاب می دهد و روزی دست و پا زدن حسینش را بین گودال می ببند و ... 

 

خدا همچنان مشغول خدایی است امروزی به شما اجازه پیاده شدن نمی دهد و روزی در حال ناخوشتان به تماشایتان می نشیند تا دست و پا بزنید ... 

 

و خدا مشغول خدایی است ... 

پاسخ :

سلام علیکم
این نظرتون خیلی به دلم نشست روی کاغذ هم نوشتم
بی نهایت ممنون

روناک رخساری
۱۵ مرداد ۹۸ , ۱۹:۳۱

چه خوب. لابد دیدن خیلی خانم متشخص و با وقاری هستی و تحویلت گرفتن. دستشون درد نکنه

پاسخ :

:)) نظر لطفته
فکر نکنم به خاطر شخص من بوده
کلا اون دو فرد غیرتمند و جوون مرد بودند و فکر میکنم هر کسی بود اینکارو میکردند.
محمد برزین
۱۶ مرداد ۹۸ , ۱۰:۰۴

نظر لطفتونه 

 

پاسخ :

سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan