اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

موقت ۲

یا کاشف الکرب

حالم خیلی بده دارم میمیرمممم...


میخواستم همین الان همه چیه وبلاگو پاک کنممممممم و تمام


خداااااااااااااا

الهی و ربی من لی غیرک

۱۳:۴۷
** سایه *
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۱۲
سلام
چرا عزیزم؟
از دست من کاری بر میاد یا نه؟


پاسخ :

سلام علیکم
مثل اینکه روزگار جز رنج برای من نمیخواد 
میشه مخصوص مخصوص دعا کنید؟؟
حالم حال اونکسی هست که از همه چیز جز خدا قطع امید کرده
که اگر نبود شاید زندگیم تموم بود


کوثر متقی
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۹
سلام
یه ذکری هست ها که 131 بار "یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین" خیلی دل را آروم میکنه

پاسخ :

سلام علیکم
خدا خیرتون بده
سَ بو
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۵۴
قضایم اسیر رضا میپسندد
رضایم بدانچه قضا میپسندد
چرا دست یازم چرا پای کوبم
مرا خواجه بی دست و پا میپسندد

پاسخ :

بی دست و پا میپسندد؟؟؟
پس چرا توانش رو دیگه ندارم؟؟؟
تاکی صبوری؟؟
دچارِ فیش‌نگار
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۵۹
مگه وبلاگ حالتو بد کرده ؟ :| 😒
آب قند بیارید براش دخترا

پاسخ :

نه ولی وقتی حال ادم بده
به هر چی که دم دستش باشه و زورش برسه حمله میکنه
دم دست تر و مظلوم تر از وبلاگ؟؟؟
اب قند دائم باید بهم سرم بزنید کلا حالم بدههههههه
آقای گوارا
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۹
نه می تونیم بشنویم نه می تونیم کاری بکنیم ...
فک کنم تنها کاری که از دستمون بر میاد دعا باشه ، تنها کار ...

+ دچار بد نگفتا !

پاسخ :

همون دعا از سرمم زیادیه
میشه خیلی مخصوص و از ته ته دل برام دعا کنید
خیلی محتاجم خیلی
یا زهرا
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۵:۴۶
...

پاسخ :

:((((
بیا بغلم کن
بق بقو
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۷
ان شاءالله حال بهتر شده باشه🙏


پاسخ :

ممنونم بق بقو جان
سَ بو
۱۲ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۰
توانش رو داری اگه نداشتی که.......
بعدشم
چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند 
گر اندکی نه وفق رضاست خرده مگیر

پاسخ :

واقعا توان و جونی دیگه ندارم
به زیر گلوم رسیده
اندکی ؟؟؟
نه خیلی بیشتر از اندکی

سَ بو
۱۲ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۵
ببین خیالت راحت قرار نیست بمیری چون دست تو نیست دست اون بالایی هست پس حاالا که قراره باشی  باید یا بجنگی یا بسازی 
من امتحان کردم تو جاهای سخت که دلم میخواسته بمیرم  نمردم :)) موندم و دیدم تموم شده 

پاسخ :

اونکه آره قبول دارم
نمیمیرم تا حل نشه میدونم تا وقتی قشنگ جونم به لبم نرسه و رسم در نیاد نمیمیرم
اما من اونقدر با ایمان و قوی نیستم متاسفانه
هر چی بدبختی میکشم ازین ایمان ضعیفه و گرنه دلی که پشتش به خدا گرمه انقدر ناتوان و مستاصل میشه؟؟؟
هییییییی سبو جان کاش تموم شه و روزای خوبم بیاد
چند ساله اوضاع همینه و هر چند وقت یکبار فوران میکنه و ...

کوثر متقی
۱۳ مرداد ۹۸ , ۰۷:۱۶
۱۳۳ بار
اشتباه نوشته بودم

پاسخ :

لطف کردید
ممنونم
حسین احمدی
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۰:۳۳
سلام
حالتون بهتر شد؟
امیدوام همیشه خوب باشید.

پاسخ :

سلام علیکم

...

خیلی ممنونم
یک دختر شیعه
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۲
گر مرد رهی میان خون باید رفت
وز پای فتاده سرنگون باید رفت...
:))

پاسخ :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند

دریاب ضعیفان را در وقت توانایی...

امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۴:۵۱
یه روزاییبار توتو زندگیم بود که بریده بودم، به خدا میگفتم خدایا تا کی درد و رنج؟ چرا روزای سیاه تموم نمیشن؟
ولی تموم شدن، و امروز حتی نمیتونم به اون روزا فکر کنم
هیچ مشکلی موندنی نیست
غبار غم برود حال خوش شود حافظ

پاسخ :

بزار بیام برات بگم ببینی ایا تموم شدنی هست ؟؟
:((((
ریحانه
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۵:۰۵
آخ جون. یه پستی که همه میتونن غر بزنن :)))))))
آقا من غر. من دلم برا یکی از دوستام که خیلی دوستش دارم امروز یه دفعه ای تنگ شد. خیلی برام عزیز بود. ولی مهاجرت کرد رفت!! بعد دیشب خوابشو دیدم.
الهی. خیلی دوستش داشتم و دارم. اصلا انگار تیکه ای از وجودمه. ایشالله خوشبخت باشه و شاد هرجا که هست. بهش پیغام دادم امروز صبحی. ولی هنوز خوابه. بیدار شد میبینه :)))

ایشالله خدا حفظش کنه. خیلی دوست عزیزیه برام. خیلی خیلییییییییییییییی

پاسخ :

نخیرم اینجا برا دلداری دادنه نه غر زدن
بیاین پشتم تا نیفتادم بمیرم
نه اینکه خودتون از دلتنگی هاتون بگین :)))
نباتِ خدا
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۹
سلام...
عزیزم،ما انسان ها تنها هستیم، تنهاییمونم فقط با خدا پر میشه، میون تموم رنج ها و سختی هات، قلبتو بسپار به خدا، اونقدر مهربون هست که به قلبت آرامش بده :)
غصه نخور عزیزم... 

پاسخ :

سلام...
:(((((((
یا زهرا
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۳
بیا بغل عمووووو خخخخ

پاسخ :

من فقط بغل خاله میام خخخخ
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۱۳ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۸
ماهم تموم نشد البته، هنوزم گاهی باهاش دست و پنجه نرم میکنیم، ولی خیلی بهتر شد. شرایط یه کم عوض شد
یه سیب که میره بالا هزارتا چرخ میزنه تا میرسه پایین. خدابزرگه

پاسخ :

:((
در بزرگی خدا که شکی نیست
از کوچیکی خودم میترسم که نتونم تحمل کنم
ان شاالله هر چی خیره روزیت بشه :)
قاسم صفایی نژاد
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۳

کتاب «خواب باران» خانم وجیهه سامانی رو بخونید

پاسخ :

ان شاالله...
یه سرچی کردم راجبش...
خواستم الکترونیکی بخرم دیدم اصلا حوصله ندارم
باید نسخه چاپی شو هر وقت فرصت شد بخرم
ممنونم
قاسم صفایی نژاد
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۷

ما نسخه صوتی‌اش رو تولید کردیم. ان شالله همین روزها رونمایی میشه. دقیقا بدرد حال و هوای همین پست‌تون میخوره.

پاسخ :

چه خوب
ان شاالله دانلود خواهم کرد اگر فرصت شد
خیلی ممنان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan