اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

رَجیم+بعدا نوشت

بسم الله الرحمن الرحیم

+(بایه حالت خروشیده)واقعا امام رضا غریبه 

×چرا؟

+چون عاشقایی مثل تو داره چون کسایی مثل تو دائم هی امام رضا امام رضا میکنند

چون کسایی مثل تو روز زیارتی خودشونو میکشن برن زیارت امام رضا

×(در حالی که خیییلی ناراحت شدم و اشک میریزم بدون وقفه،دلم میخواد بگم به تو چه ربطی داره رابطه من و امام رضام؟اما کنترل میکنم و ...)

آره راست میگی واقعا الهی بمیرم‌ خاک بر سر من که مایه ننگ هستم 


*اما عمو جان من جز شما پناهی  ندارم ...

بر درو دیوار حریمت جایی ننوشته است گنهکار نیاید

و میدانم تحمل دوری و محروم کردن خودم را ندارم حتی اگر برانی ام که میدانم این در تضاد رافت توست

ولی دیگر نمیخواهم مایه ننگ باشم 

 اسمتان را ... بیقراری های از جنس آهو را...جلو هیچ احدی از اطرافیانم بروز نمیدهم 

 میریزم درون خودم میریزم درون دلم تا روزی که آدم شوم

کاش میشد طی الارض کرد و هیچکس نمیفهمید حتی به پابوسی تان می آیم


کاش حتی میتوانستم آدم باشم...


بعدا نوشت:

 وقتی همین الان این کلیپو روزیم میکنه 

 بخدا میمیرمممممممم میمیرممممممممم برات  



دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 6 ثانیه 

۱۸:۲۳
آقای گوارا
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۳۰
کجای این ننگه ؟! از حرف های بی پایه و اساس تاثیر نگیرین و به کارِ خودتون ادمه بدین ...
اون بنده ی خدا اگر هم خواسته طعنه ای بزنه نا خوداگاه تعریف کرده از شما ! این که عاشق امام رضا هستید ننگه ؟ یا این که روز زیارتی خودتون رو می رسونید ؟! این ها که بر عکس افتخاره . این کجاش ننگه ؟!!

پاسخ :

نه منظورش این بود که امام رضا غریبه که کسایی مثل تو اسمشو میارن
نمیگفت دوست داشتن امام رضا ننگه 
منو میگفت که ننگم برای این خاندان(اشک های ناشی از شرم)
راستم میگفت...
اما احساس میکنم حق نداشت دخالت کنه تو رابطه من و سلطانم حق نداشت
اما یاداوری تلخی بود که شاید نیاز بود
آقای گوارا
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۸:۵۰
گاهی این حسِ " مایه ی ننگ بودن " در من هم میاد و بلافاصله شیطان ازش استفاده می کنه تا منو ببره تو لاکِ خودم . تا خاموشم بکنه . تا از فعالیت نگهم داه . تا منفعلم کنه ...
اجازه ندیدن این کار رو با شما بکنه ...

پاسخ :

کاش بتونم...
انگار خود آقا جوابمو دادند
کلیپ اضافه شده به متن
فاطمه فاطمی
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۳
:)
به خاطر بعدا نوشت

پاسخ :

عزییییزم
فاطمه م_
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۷
این حس مایه‌ی ننگ بودن سراغ منم میاد. ولی به نظرم حق نداریم اینو به روی کسی بیاریم. یه جور قضاوته نه؟ من جات بودم یه چیزی جوابشو می‌دادم :(

پاسخ :

معمولا جوابش رو میدم
چون کارش همینه کلا
ولی ایندفه ته دلم خالی شد گفتم راست میگه خب :((
ریحانه
۰۶ مرداد ۹۸ , ۲۱:۲۰
فقط میتونم بگم کسی که این حرف رو بهتون زده یک بی ادب و بی نزاکت بوده.
بهش بگو خدا بهت زبون داده برا حرف زون دلیل نمیشه سواستفاده ازش بکنی دری وری بگی

پاسخ :

حوصله زدن این حرفارو حتی ندارم که بهش بزنم
اصلا دوست ندارم باهش بحث کنم و توجیهش کنم
چون توجیه ناپذیره
آقای گوارا
۰۷ مرداد ۹۸ , ۰۶:۴۹
این هم هدیه ی امام رضا [لبخند] ، فکر نکنم هدیه رو به یه مایه ی ننگ بدن !

استاد صفایی حرم رو به حمام تشبیه می کنن و می گن طبیعیه که آدمای کثیف باید برن حرم . 

هر چند به نظرم شما دیگه دارین خیلی شکسته نفسی می کنین . ما با این همه کثیفی هر روز می ریم حرم و این فکرارو هم نمی کنیم !

پاسخ :

راستش چرا
آقای مهربونمون لطفش حد و مرز نداره حتی به مایه ننگ
وقتی استاد پناهیان داستان اون شراب خوارو میگن که امام انگار نمیخواد ببینه
خب به منم نگاه رئوفانه ای دارند
و من از شدت شوق داشتن همچین امامی دوست دارم جان بدم

استاد چه تشبیهی زیبایی گفتن ...
نه اینطور نیست خودم میدونم چقدر بدددددددددم
کنج دنج
۱۲ مرداد ۹۸ , ۲۱:۱۹
کاش ما هم مثل امام به بقیه نگاه می کردیم... و حتی به خودمون...

پاسخ :

...

عظمت امام گاهی برام غیر قابل درکه...
چطور میتونه اینقدر مهربان  باشه؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan