اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من،جاده،او...

بسم الله الرحمن الرحیم

حالِ اون عاشقی رو دارم که میخواد بره به دیدار معشوق

قلبش داره از سینه در میاد

هم خوشحاله هم دچار تشویش

فکر میکنه چطور جلو معشوق ظاهر بشه که نهایت دلبری رو بکنه

حس لبریز شدن از کنج آغوشش دیوانه کنندس


+من،جاده در راه مشهد...

+برای اومدن بماند که دارم از صبح التماس میکنم کلی هم باج دادم قراره پول بنزین ماشینش و شام امشب با من باشه :)

غمی نیست امام رئوف به لطف خویش میخردم

۱۵:۴۴
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۴۸
چقدر خوب :)
چه دیدار قشنگی! عشق کن با امام مهربونت :) 

پاسخ :

:))
عشق کردم نبات جان چه عشقی...
حالم خیلی خوبه
آقای گوارا
۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۳
مبارکه [لبخند]
حالتون به شدّت به استجابت نزدیکه ،
محتاج دعاییم ...

پاسخ :

کاش انقدر زود تموم نمیشد ...
دعا گو بودم 
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۱
خوشبحالت، یاد ماهم باش

پاسخ :

:)
چشم ان شاالله لایق باشم برای نایب الزیاره بودن
دعا گو بودم
نا دم
۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۶:۱۰
سلام
سلام ما رو هم برسونید... 
زیارت گوارای وجودت، جای ما هم نفس بکش....

پاسخ :

و علیک السلام 
چشم حتما
ان شاالله روزی شما
نمدونید چقد نفس عمیق کشیدم به یاد شما :)
سَ بو
۰۴ مرداد ۹۸ , ۱۸:۲۲
سلاام التماس دعااا چرا هرچی پیامت دادم هنگ اوتس جواب ندادی 

پاسخ :

سلاااام عزیز دل خواهر...
چشوم
نه پیامی نیومده به جانه خودم!
میدونی اونروز که بهت پیام دادم بلافاصله کلا همه پیامارو پاک کردم شاید به خاطر اونه
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۹۸ , ۲۳:۳۷
خداروشکر :)
خیلی خوشحالم که حالت خوبه :)
یه مدت روبه راه نبودی :)
ان شالله روزای قشنگی در انتظارت باشن، پر از حس و حال خوب :) 

پاسخ :

:)
الانم روبراه نیستم
اما رفتم پیش طبیبم مسکن داد برام
تشکرات:)
نا دم
۰۴ مرداد ۹۸ , ۲۳:۵۰
ای جان... قربان محبتت...
الهی بزودی مشرف بشی بهشتِ کربلا و اونجا نفس بکشی!

پاسخ :

منم از شما ممنونم که یادآوری کردید نفس در هوای امام ریوف هم نعمته 
کلی حال میکردم با نفس عمییق کشدن :)
خدا از دهنتون بشنوه...
ان شاالله روزی هممون
امیر رضا
۰۵ مرداد ۹۸ , ۰۹:۵۱

پستای خیلی مفیدی داری، همینطوری با قدرت ادامه بده

فقط اگر هم که براتون زحمتی نیست به وبلاگ منم یه سر بزنید

سپاس از محبتتون

رزمنده ..
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۰:۱۸
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


خوش به سعادت شما...
پس صلوات های کربلائی ها را هم مشهد می فرستید...امضای کربلای همه را هم بگیرید..



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی

پاسخ :

سلام علیکم
راستش یه روز یادمه به روز فراموش میکنم
دیروزم یادم نبود متاسفانه :(
دیر نظر گذاشتید کار از کار گذشته:)
یاعلی
مردی بنام شقایق ...
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۰:۱۸
سلام

ان شاالله همیشه به زیارت و خوشی...

پاسخ :

سلام علیکم
خیلی ممنون
همچنین برای شما
سعید بیگی
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۳:۳۵
سلام
خوشا به سعادتتون. ما رو هم دعا کنید. ان شاءالله سفر به سلامت و زیارتتون قبول!

پاسخ :

سلام علیکم
ان شاالله روزی پیاپی شما زیارت حضرت سلطان
یا زهرا
۰۵ مرداد ۹۸ , ۱۶:۱۶
خوش به حاااالت...
ما بیانی ها رو یادت نره بی بی جان:)
توی حرم اگر یه جمعیت 1300 نفری دختر دیدی که جلوشون یه روحانی داره راه میره و بقیه به دنبالش بدون دوستای گروه فرهنگی ما از اصفهانن:)
دیدیشون یه ندا بده....

پاسخ :

:)
چشم حتما
عه خب چرا نیومدی باهاشون ببینمت دختر؟
بعد کلاس میذاشتی من این ور دنیا یه رفیق دارم:))
هزار و سییییصد نفر؟؟؟یا خدا چی همه
یا زهرا
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۸
قسمت نشد دیگــــــه:)
آره حالا عکساشو برات میفرسم،خود اصفهان جلسه هفتگی داریم هر هفته 2000 تا 3000 تا دختر همسن و سال خودمون شرکت میکنن اردوی مشهدم هرسال این تعدادو میبرن
ایشالا سال دیگه کلی پزتو میدم:)

پاسخ :

:)
چه باحاله پس...
باش بفرس
ان شاالله ان شاالله...
البته اون زمان ان شاالله دانشجو شدی نیستی
محمد برزین
۰۵ مرداد ۹۸ , ۲۲:۵۸
باید برای رسیدن به امام مشتاق بود ... 
صلی الله علیک یا اباعبدالله از شام که سمت مدینه حرکت کردن دل به دلش نبود لذا به بشیر دستور داد تا به سمت کربلا بروند هنوز مانده بود به قبر سید الشهدا خودش را از روی مرکب به سان برگ درختان پاییزی به زمین انداخت ... 
زیارتتون قبول
التماس دعا

پاسخ :

اشتیاق ما کجا و بی بی کجا...
خیلی ممنونم قبول درگاهش..
چشم همچنین
قاسم صفایی نژاد
۰۶ مرداد ۹۸ , ۱۶:۲۲
التماس دعا

پاسخ :

اگر لایق باشیم و توفیق داشته باشیم چشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan