اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

یکم گپ از سفر

بسم الله الرحمن الرحیم

رفتیم کشک سرا رودخونه و آبشار تنگه دار خییلی بینظیر و زیبا ...عمق بعضی قسمت ها زیاد بود و نمیشد خیس نشد ولی من بالاتنه رو به زور خشک نگه داشتم

تا یه آقاهه گفت بچه ها هوووووی این خانوم هنوز خشکه حمله ه ه ه  کل گروهشون شروع کردن آب ریختن رو من ولی من فرار کردم و کلم هنوز خشک مونده بود

که یه خانومه اومد از کمرم گرفت و یه آقاهه کیسشو پر آب کرد و رو کله من خالی :))

یه قسمت خیلی صعب العبور بود من و دوتا دخترخالم جامونده بودیم از خانواده و هیچ‌محرمی نبود هاج و واج نگاه میکردیم که چجوری بریم؟

یه آقاهه مث زورو رسید گفت مننننن کمکتون میکنم دختر خاله ها خیلی راحت از ساعدش گرفتن رفتند بالا من گفتم برم این وسط و غرق بشم بهتره تا اینکه اسلام در خطر بیفته و خودم رفتم و زانوم خورد به یه سنگ و الان داره میترکه:)

دختر خاله ها و عروس خاله تممممممام تلاششون رو میکنند که چجوری بیشتر جلب توجه کنند که چیکار کنند که بی حجاب تر باشند؟

تا الان از هیچ چیزی فرو گذار نکردند و تماااام تلاششون رو برای این مهم کردند

+نمایی از مو های خان داداش

                  

              

+نمایی از رودخونه(گوشی رو بالا نمیشد برد چون یه قسمت هایی تا زیر گلو آب بود عکس از قسمت های بکر بالاش ندارم )

                  


۱۵:۰۳
آقای گوارا
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۶:۰۶
نشان زرّین سنگ پای قزوین تقدیم میشه به اون آقاهه !

+ خان داداش ! آسیّد ! صدامو مشنوی ؟!! دستِ آبجیتِ بیگیر بیار مشهد ثواب دِرِ !

پاسخ :

چقد خندیدم :)
موچکروم که موجبات شادی مو رِ فراهم موکونِن
فقط کدوم آقاهه؟سه تا آقاهه بود؟

+خو وقتی امام رضا  نخواد بیام داداش چیکارس؟
علی کشاورز
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۷:۵۲
خدا قبول کنه

پاسخ :

چیو؟
روناک رخساری
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۸:۲۲
عزززیزم چقدر مثبتی تو :*

پاسخ :

مثبت :)
اتفاقا اصلا مثبت نیستم حالم خوب باشه خیلی شرم و اتیش میسوزونم
فقط حدود های اسلام برام مهمه
سوته دلان
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۹:۱۹
چقدر گرده‌های تو سنگینی می‌کنه از بس که باید برای حفظ اسلام تلاش کنی! :)

پاسخ :

میبنی خواهر جان!
هرچی سنگه مال پای لنگه نمدونم چرا همه میخوان اسلام منو به خطر بندازن اسلام بقیه رو به خطر بندازین خب ...والا
یا زهرا
۲۷ تیر ۹۸ , ۲۰:۰۱
بزن لایکووووو!!!
اصن تحت هر شرایطی اسلام نباید در خطر بیفته خواهرم:)

پاسخ :

لایکککککک
بله حتی اگه خواستی غرق بشی و زانوت بترکه :))

صهــ ـبـا
۲۷ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۹
یعنی تیترو دیدم و بعدش دو کله اولو که خوندم تنم لرزید!
رفتیم «کشیک»... گفتم خدا رحم کنه! وسط سفر رفته کشیک [خنده]

پاسخ :

هههههههه
کشیکو کم داشتم وسط سفر :)))
حالا کشیک کشک کوشک هرجا که بود خیلی باحال بود

آقای گوارا
۲۷ تیر ۹۸ , ۲۱:۳۰
عه ؟!! پس منم استعداد خندوندن آدما رو دارم یه خرده [لبخند]

قطعا آقاهه ی شماره ی یک ، البته نشان نقره ای و برنز رو هم میشه به اون ها تقدیم کرد [لبخند]

این چه حرفیه ؟! چرا آقا نخواد آخه ؟!

پاسخ :

من که خندیدم
نه اینبار فقط قبلا هم خندیده بودم‌ :)
اتفاقا ۱نقره بود بنظرم‌  چون کارش همین بود هرکی خشک بود خیس میکردشماره ۲ خیلی سنگ پا بود به خانومه گفت بگیرش بعد یه عالمه اب رو سرم ریخت آب ها هم سرد نفسم بند اومده بود :))

چون دماغ قرمزو و اشکالویی دوسم نداره چون خیلی مهربونه و نمیخواد من برا غرغرها و شکایتا و دل گرفته برم پیشش...
میخواد بگه خدا ببین دخترم چقدر صبوره چقدر بزرگ شده که با وجود حال خراب با حال حوب میاد زیارتم
باید کنترل خودم رو بدست بیارم بعد برم حرم 
علی کشاورز
۲۷ تیر ۹۸ , ۲۱:۴۷
تفریحو

پاسخ :

قبول حضرتش:)
آقای گوارا
۲۸ تیر ۹۸ , ۰۵:۴۹
ولی منِ حقیقی اصلا بلد نیستم طنز باشم [لبخند] تو مجازی به سختی ...

تا جایی که ما شنیدیم می گن شکایت هاتون رو ببرید پیش خدا و اهل بیت (ع) ...
انشا االله که حضرت بطلبه . اما به هر حال ما نائب الزیاره هستیم .

پاسخ :

من قبلا ها خیلی زیاد اما الان به شدت روحیه طنزم اومده پایین

منم شنیدم امام رضا از بعضی گریه ها ناراحت میشن 
امام رضا از شمای خوشحال بیشتر راضی ان تا شمای غمگین...
ولی چه کنیم که طبیب  دردهامونن و آخر برای همین درد ها باید بریم پیش خودشون
ممنونم خیلی ممنونم
ریحانه
۲۸ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۸
البته بیحجابی لزوما ربطی به جلب توجه نداره. میتونه از این بیاد که طرف دلش میخواد راحت باشه جتی اگه بدون حجاب زشت تر باشه!!  یا اینکه معنای حجاب رو اصلا نمیفهمه و در نتیجه نمیتونه کاری که نمیفهمه را انجام بده.

حلاصه لزوما بی حجابی برا جلب توجه نیست. 

پاسخ :

منم نگفتم لزوما ولی همسفرهای من قصدشون اینه چون  علت حجاب  رو میدونن و حکم خداروهم میدونند حتی اگر حکم خدارو هم درنظر نگیریم باز هم قبول دارند حجاب خوبه اما دوست ندارند رعایت کنند  
MIS _REIHANE
۲۹ تیر ۹۸ , ۰۰:۱۷
این اخریه نمادی از خودت بود؟؟:دی

پاسخ :

هیچ عکس خالی از آدم نداشتم یادم شد بگیرم مجبور شدم سانسور کنم :)
ریحانه
۲۹ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۵
خوب دوست ندارن رعایت کنن هزار دلیل داره. جلب توجه یکی از هزاران دلیل هست. البته صد در صد شما که همراهشون بودید و رفتارهاشون را دیدید دلیل دارید برای حرفتون. فقط خواستم بگم لزوما بیحجابی علتش جلب توجه نیست. 

پاسخ :

بله لزوما جلب توجه نیست
میرزا مهدی
۲۹ تیر ۹۸ , ۰۹:۰۹
سلام الان اون گل، شمایی؟

پاسخ :

سلام اوهوم
البته زیر گل
میرزا مهدی
۲۹ تیر ۹۸ , ۰۹:۲۵
زیر گل که یه کفشه. یعنی کفشه شمایی؟ D:

پاسخ :

کفشه که اتفاقا زیر گل نیست
یه موجود زیر گل هست ژست گرفته اون منم
سَ بو
۲۹ تیر ۹۸ , ۱۰:۲۶
منم زیر گل کفش دیدم حتی لپتابم رو بر عکس کردم ببینم زیر گله چیه یه سوسکم چسبیده بود به گل البته یه دونه پروانه هم بود حالا تو کدومشی :)))))

پاسخ :

میدونی چیه گله کفش پاش کرده اومده رو سنگ عکس گرفته
منم اصلا نیستم تو عکس :))))
روناک رخساری
۲۹ تیر ۹۸ , ۱۱:۰۴
خب همین حدود اسلام یعنی مثبتی دیگه.
دختر شر و شیطون نباشه که دختر نیست :D

پاسخ :

چه جالب :)
نمدونستم به همچین ادمی میگن مثبت :)
آلاء ..
۲۹ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۴
همیشه به شادی و سفر عزیزجان

پاسخ :

موتوچکرم آلا جانم :)

آبی آسمانی
۳۰ تیر ۹۸ , ۱۵:۰۵
سفر به خیر...

پاسخ :

سلامت باشید :)
محمد برزین
۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۳
گفتید دوستانتون ساعد اون آقا را گرفتن و ... 
ولی شما نرفتید چون اسلام در خطر می افتاد 
یاد یه چیزی افتادم که بوی محرم می داد .... 

پاسخ :

چرا من رفتم ولی بدون کمک
و از حجم زیاد آب سر خوردم و زانوم خورد به سنگ
جالبه کلا همیشه یاد ارباب میفتید...
خوشا بحالتون که زندگیتون گره خورده با ارباب مظلوممان حسین (ع)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan