اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

من که آتش شده ام بَه که تو دریا داری

بسم الله الرحمن الرحیم

بابایی من تو حال گریون ازتون پابوسی خواستم

اما به جای حرم منو کشوندین کنار طبیعت و دریای زیبای  خدا

تا حالم رو خوب کنید که با اون قیافه ی دماغ قرمز و چشای پف کرده خدمت نرسم؟

ای بابای رئوفم ای بابای بی نظیرم :) یعنی من هلاکِ این نگاه مهربون شمام

آقا جان به تلافی روز میلادتون که حالِ ترکوندن نداشتم که فقط اشک میریختم تسبیح دستم گرفتم و علی رغم نگاه های پرتیکه همسفرام صلوات میفرستم و تقدیم به شما میکنم

آتش وجودم را فقط دریای شما خاموش میکند و بس


+آبشار شیرآباد فک کنم

                        

۱۰:۳۷
سالار
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۰:۴۹
سلام بر سادات خانم.
امیدوارم خوب باشی دخت بی بی
چند نکته:
-از طبیعت لذت ببر که ظاهرترین آیات خداوند هستند.
- شما نسب تون به کدام امام می رسه؟ به فرض اگر نسب تون به امام سجاد علیه السلام برسه، دیگر از امام باقر علیه السلام به این طرف،می شوند عموی شما نه بابای شما!!!!! اگر نسبتون به امام جواد علیه السلام برسه ،اونوقت به امام رضا علیه السلام میتونی بگی: بابا....درسته؟

پاسخ :

سلام علیکم
سعی میکنم برا خوب بودن
-چشم
-به امام موسی ابن جعفر علیه السلام  از خاندان موسوی هستیم
بله میدونم و امام رئوفم رو امام رضای جانم رو عموجان خطالب میکنم
اما همه ائمه اطهار برای شیعه جایگاه پدری دارند
همینطور که در روایت داریم امام همچون پدری مهربان و دلسوز...
آقای گوارا
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۹
رفتین این آبشاره ؟ قشنگه واقعا

آدم نیاز داره به این که گاهی حال و هواش عوض بشه . 
سفر خوش ...

پاسخ :

آری
خیلی قشنگ 

اما مث اینکه همه جای دنیا یه رنگه ... حال و هوا به شرطها و شروطها عوض میشه
ممنان
بانوی مومن
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۲:۰۴
عزیزززم،همیشه به سفر و شادی:)

پاسخ :

قربانت...
ممنونم عزیزم^_^
سالار
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۳:۱۰
بله،ائمه اطهار پدران معنوی امت هستند.
اما وقتی اختصاصی خطاب می شوند، دیگر اصطلاح پدر بکار گرفته نمی شود.
مثلا در زیارتنامه ها نمی خوانیم: سلام بر تو ای پدر؛ یا سلام بر پدرم ؛بلکه عنوان امام را بکار می بریم.( دلشاد شوی)

پاسخ :

ینی اگه یه نفر با امامش حرف ب نه و پدر خطابش کنه نمیشه؟؟
میشه برادر من میشه
دعا کنید دلم جوری شاد بشه که نیازمند هیچ بنی بشری نباشه
مردی بنام شقایق ...
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۶
سلام

شاعر میگه که :

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است
چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است...



حس کردم مرتبط با این پسته

پاسخ :

وعلیکم السلام
با اینکه زیبایی های بینظیری دیدم ولی تا مشکل دل داغونم حل نشه کل دنیاروهم بگردم بازم آخرش برمیگردم سرخونه اول
وواقعا هیچ تفریحی مثل زیارت آدم رو دوپین نمیکنه
زیارت سیاحتم محسوب میشه براما

بله مرتبطه کمی
سَ بو
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۹
به دریا بنگرم دریا تُ بینم 
به صحرا بنگرم صحرا تُ بینم 
به هرجا بنگرم کوه و در و دشت
نشان از قامت رعناتُ بینم
دل که پیش حضرتش باشه دریا هم حرم میشه 
گر در یمنی چو با منی پیش منی
گر پیش منی چو بی منی در یمنی

پاسخ :

دوست ندارم با حال بد و دل گرفته و شکسته برم حرم
آخه امامم دوستمون داره خاطر عزیزش مکدر میشه
اما همی الان بندو به آب دادم متاسفانه به امام رضام بعد از سالها شکایت کردم

دچارِ فیش‌نگار
۲۶ تیر ۹۸ , ۱۸:۲۶
دم این سالار گرم
رعایت کن نکته را :))))))

پاسخ :

نوموخوام
امام رضا جانم
عموجانم 
بابا جانم
همه کسم
آقای ‌‌میم
۲۶ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۷
جای قشنگیه واقعا

پاسخ :

همینطوره
دچارِ فیش‌نگار
۲۷ تیر ۹۸ , ۰۷:۱۳
بزرگ شو :)

پاسخ :

خب :|
یا زهرا
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۸
چقدر خشگله ه ه ه ه ....
به قول استادم با زبانه خودتون اعلام رضایت کنین به خدا و بگین به بــــه :)

پاسخ :

بهههههلههههه خیلییی خوشمل تازه امروز جاهای قشنگتری هم دیدم

به به به بــــه :)
من راضیم یعنی سعی میکنم راضی باشم و شکایت نکنم
ولی دلم که میگیره وا نمیشه لامصب
قاسم صفایی نژاد
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۳
التماس دعا

پاسخ :

کنار دریا و جنگل؟؟
دعا مستجاب میشه؟
** سایه *
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۴:۰۴
شما با هر زبانی ک دوس داری با امامت حرف بزن...

فقط حرف بزن و ارتباط برقرار کن. اگه با معرفت ب شأن اون حضرت باشه اشکالی نداره...
معرفت ب شأن ک توی زیارتنامه ها می خونیم.
خداوند دلت رو شاد کنه إن شاء الله

پاسخ :

در حرف زدن به مشکل خوردم
میترسم حرفی ب نم که نباید
معرفت به شان تو زیارتنامه ها چیه؟
ان شاالله ممنونم
** سایه *
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۴:۳۴
معرفت ب شأن یعنی معرفت ب مقام و منزلت ائمه و معصومین علیهم السلام.

وقتی معرفت ب شأن پیدا کردیم اونوقت خودبخود لسان ارتباط و بیان هم پیدا می کنیم و ذکر مناسب و لازم هم بر زبانمون جاری میشه.

پاسخ :

مگر میشه مقام ائمه رو درک کرد؟؟؟
پس من هنوز بهمعرفت نرسیدم که دکر منلسبی برزبانم جاری نمیشه ؛((
قاسم صفایی نژاد
۲۷ تیر ۹۸ , ۱۴:۴۶
کنار امام رضا علیه السلام
فیزیک مهم نیست. دل مهمه کجا باشه.

پاسخ :

اوووممم نکته ظریفی فرمودید
ولی متاسفانه دلمون هم امام رضایی نیست وگرنه اینقدر گرفته نبود معلومه یه جای کار میلنگه وگرنه ارامش داشتم و بیخیال همه چی بودم
محمد برزین
۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۰
سلام به استان گلستان خوش آمدید
 شیرآباد خیلی قشنگه 

پاسخ :

سلام علیکم
الان که تو خراسونم
ولی آره خیلی قشنگ بود خیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan