اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

که بمیرم ...

یامحیی الاموات

این شعرِ فاضل بدجور حال داد:

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم

 اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم 

 یک قطرۀ آبم که در اندیشۀ دریا

 افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

 یا چشم بپوش از من و از خویش برانم 

 یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم 

 این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی‌ست 

 من ساخته از خاک کویرم که بمیرم 

 خاموش مکن آتش افروخته‌ام را 

 بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم  


دوست دارم بمیرم ازون مُردن خوبا ولی مگه به دوست داشتن منه...



+یه چیزی درونم میگه برم بزنم تو فاز پیله ی خاموشی و تنهایی و این صوبتا

اون چیزه بیخودمیکنه یا باخود؟؟(آیکون ننه من غریبم بازی)

ماذا فازاهم خودتونید

۰۱:۰۹
MIS _REIHANE
۱۸ تیر ۹۸ , ۰۱:۵۷
((((((:
ها سلام الیکم حجیه خانم.
خلاصهکه فاضل خیلی خوب میگه به نظرم.کلا از روونی شعرشخوشم میاد.ایول بهش.
نفهمیدم این عرفانی بگیرمش یا عشقولانگی
البته، فاضل رو میگم.فازش چیه.

پاسخ :

جمله اولو با لهجه عربی طور خوندم :))
و علیکم السلام
آره موافقم
هم عرفانی هم عشقولانه

آلاء ..
۱۸ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۲
استاد شجاعی تو سخنرانی های مهندسی فکر چنان از مرگ حرف میزنه منم هوس کردم بمیرم

پاسخ :

واقعا؟؟؟
ینی مرگم میشه هوس کرد و از روی دل خوش مرگو خواست نه از باب راحت شدن و این حرفا؟؟؟
البته در روایت داریم آرزوی مرگ نکنید ولی مرگ رو رور نبینید و خودتون رو براش آماده کنید
یا زهرا
۱۸ تیر ۹۸ , ۱۲:۳۶
فاضلو دوس دارم چون معناهای عمیقو خیلی ساده و روون میگه:)
کلا آی لاو فاضل(قلب و اینا)

پاسخ :

فاضلم تو رو دوست داره :))
فقط خواهرم هم حجابتو رعایت کن هم شئونات اسلامی رو :)))
آقای گوارا
۱۸ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۰
+ منفجر نشید

پاسخ :

الان فازم تو کم حرف زدنه و برای خودمم عجیبه
موقتیه میدونم من ازین شانسا ندارم
الان تو این چند روز کلیییییی اتفاق افتاده ولی حس گفتنشون اینجا نبود
آلاء ..
۱۸ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۹
میگه همونطور که جنین تو شکم مادرشه و دنیاش محدوده
و وارد زندگی جدید میشه دنیا هم همینطوره و الان ما تو رحم دنیاییم 
و وارد یه دنیای بزرگتر میشیم به وسعت رحم تا دنیا 
و دنیا اندازه رحم مادرِ در مقابل اخرت... 
اخ که چه دنیایی بشه.. 
اونجا هم کلاس درس هست و طبقه بندی ها و خانواده های اسمانی و 
فکر کن بریم سر کلاس خانم فاطمه زهرا
و زیبایی هایی رو ببینیم که تا بحال ندیدیم.... 
توصیفاتی که خدا برای بهشت میکنه. . 
فکر کردن به قیامت و بهشت ادم و مجاب میکنه به درست زندگی کردن و لقا الله

پاسخ :

دلم غش رف که برا کلاس درساش ❤❤❤
با این زبان دنیایی و درک محدود ما هرچیم تعریف کنن بازم نمیتونیم به درک درستی برسیم
معلوم نیست اونجا چه خبره :)))
عجب حالی کنیم اگه اینجا بنده باشیم :)
محمد برزین
۱۹ تیر ۹۸ , ۰۸:۱۹
فاضل فاضلیه برای خودش 

پاسخ :

 فضل الله :)
مردی بنام شقایق ...
۱۹ تیر ۹۸ , ۱۴:۴۹
سلام
یه رفیقی داشتیم یه بیت شعر کلا حفظ بود همیشه همونو میخوند:

من کجا بیشتر از حق خودم خواسته ام؟
مرگ حق است... به من حق مرا برگردان...


شعرش متناسب با پست شماس

پاسخ :

سلام علیکم
چقد شما رفیق دارین در هر ماجرایی پای یک رفیق در میان است :)

اوووم بله خیلی شعرش متناسب با پستمه مممنان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan