اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

منِ قاتل

بسم الله الرحمن الرحیم

همین الان که داشتم میومدم سر کار و زمزمه میکردم سر من پیش کسی خم نشد اما پیش پاهای تو افتاده گی داره...و غرق شده بودم در یک فکر رویایی

یکهو یه چیز سیاه روی شیشه دیدم و چشامو بستم و یک تکونی خوردم فکر کنم گنجشک بود :(

حتی جرات نکردم ماشینو نگه دارم ببینم چش شد؟

خیلی حالم بده بدنم داره مور مور میشه...

نتیجه اخلاقی: ماشین دست خانوم جماعت ندین


+آیا میدانستید من از ماه رمضون تا الان نهار نخوردم؟

#تغییر سبک زندگی

۰۸:۰۷
آقای گوارا
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۰
از گنجشک انتظارات بیشتری داشتیم ، موسی کو تقی بود باورش راحت تر بود :)

+ کار خوبی کردین

پاسخ :

یعنی چوقوک جماعت به ماشین نمیخوره؟
انقد تیز و بزه؟:)
+کار خیلی خوب
سبو ....
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۵
قتل برای یک مشت دلار واقعا که 
آیامیدانستید من از بعد ماه رمضون تا الان دیگه سحری نخوردم تغییر سبک زندگی

پاسخ :

قشنگ نمک بپاش به زخمم خب
اما الان کار و پول باعثش نشده خود گنجشکه قصد خودکشی داشته و منم قاتل کرده:(
آیا میدانستید سحری نخوردن را همه نمیخوردند
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۶
نهار بخور

پاسخ :

نهار نمیخورم
علی کشاورز
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۷
سلام
منم از ماه رمضون تا الان دیگه روزه نگرفتم#تغییر سبک.زندگی

پاسخ :

سلام علیکم
کار اشتباهی کردید
#سبک زندگی غلط
میم میم
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۹:۱۹
اتفاقا بزرگان دین هم تاکید دارن به نخوردن  نهار. 
به قول آقای گوارا از گنجشک انتظار بیشتری داشتیم.

پاسخ :

پس فک کردین من براچی نهار نمیخورم؟
قصد ریاضت دارم؟
نخیر برای همین توصیه ها و احادیث و ایناس دیگه :*
مگه گنجشک چشه؟؟؟
ریحانه
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۳
الان افتادی به خود زنی؟؟ ماشین دست خانوم جماعت ندین؟؟

یه کم محکم تر بزن خودتو عزیزم. راحت باش. ما هم میشینیم نگاه میکنیم ببینیم چه کلماتی به کار میبری و سکوت میکنیم و آقایون هم در دلشون میخندن. اولش شوخیه بعد ۴ بار که تکرار بشه میره تو ناخودآگاه ذهن تک تک خواننده هات ... پیش به سوی آینده بهتر :)))

پی اس: تو که اینقدر عشقی مواظب کلماتی باش که از ناخودآگاه میان. بوس بوس

پاسخ :

الان بحث رانندگی خانوما و تواناییشون نیست بحث احساسشونه
الان اگه یک آقا یک گنچشکو کشته بود اتقد ذهنش درگیر میشد؟؟؟
من یه تکون خوردم و چشامو بستم و ...که ممکن بود خطرناک باشه

خودتم عشقی بالام جان ماچ ماچ
سوته دلان
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۱:۵۷
ان‌شاءالله که گنجشک نبوده؛

آیا می‌دونستی من از اول عمرم تا به الان ناهار نخوردم و خیلیم حالم خوبه...

پاسخ :

بلاخره یه موجود زنده بود
خداکنه نمرده باشه و آسیبی ندیده باشه
همین دیگه نهار نخوردی اینقد خوبی :))
نهار خیلی بده خیلی و درطب سنتی واسلامی تاکید شده به نخوردنش
ولی برام عجیبه با این سبک زندگی ها نهار نخوردی تا الان!
ناشناس
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۲:۲۲
بعضی کارها واقعا حواشی آزاردهنده ای داره که مناسب خانم ها نیست حالا چقک که خوبه خدای نکرده اگر با ماشین تصادف کنید اون موقع اعصاب خوردی داره مخصوصا اگر طرف مقابل بی اعصاب باشه. برای این جور حواشی موافقم که خانم ها حتی المقدور کمتر برن سراغ این کارها

خیلی خوبه فقط الان چجوریه وعده های غذایی تون؟ یعنی چه ساعاتی میخورید یا چقدر و چی می خورید؟ بعد ظهر اگه خیلی گشنه بشید چی کار می کنید؟ و ...

پاسخ :

یعنی یه بار اون اوایل گواهینامه گرفتنم
پیش بینی کردم از یه جایی رد میشم ولی رد نشدم و زدم به در یه اتوبوس
هیجی دیگه داشتم سکته میکردم رنگم عین گچ پیاده هم نشدم طرف دید من اینجوریم گفت برو حله :)
اما رانددگی رو خیلی دوست دارم ونمیتونم کنارش بذارم
فهمیدم همشهری هستینا...چوقوک 

صبح صبحانه مفصل ساعتای شش و نیم یا هفت یا حتی هشت مثلا املتی تخم مرعی سیب زمینی خامه کو کو و ...
در طول روزم چای و میوه که میخورم گرسنگی رو خوب میکنه 
شام رو هم بعد از نماز عشا میخورم که معمولا برنج و خورشت هست
سوته دلان
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۲:۴۴
اصلاً عالیم!! :)

سبک زندگی رو خودمون می‌تونیم درست کنیم و یه برنامه ای نیست که از بیرون برامون چیده باشن! بخاطر همین راحت میشه تغییرش داد...

غیر از روایات، خداوند در قرآن هم فرموده: بکره و عشیا

پاسخ :

بهههله بر منکرش لعنت :)
خو وقتی آدم بچس خودش تعیین کننده نیست در این زمینه و حتی خیلی ها الان اگاهی ندارن از مضر بودن نهار...براهمون گفتم و گرنه آره تغییرش خیلی سخت نیست

:)
ناشناس
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۸
از کجا می دونید که نخواستم به زبون شما بگم؟
برای من سخته تا الان که موفق نشدم اگرچه ظهر ناهار نمیخورم ولی ته بندی می کنم و ناهار رو نزدیک شب میخورم
به هر حال ممنون

پاسخ :

از یه جایی میدونم دیگه
منم بعضی وقتا میرم تقلب میکنم و ...
اما عادت میکنید الان وقتی یکم گرسنه ام میشه تحمل میکنم بعد ۵ دقه اصلا انگار نه انگار
ولی در طول روز مثلا بستنی یا میوه شیرین که میخورم گرسنم نمیشه اصلا
خواهش میکنم موفق باشید و کوتاه نیاید از سبک درست زندگی
یا زهرا
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۳
وااااااااااای زدی یه گنجیشکو کشتـــــــــــی؟قاتلللللل....(الکی مثلا خیلی برام مهم بود:ا)
بابا بیخیال اون بنده خدام حتما قسمتش بوده تصادف کنه بره اون دنیا دیگه کاریش نمیشه کرد!میخواست اول گواهینامه بگیره بعد پرواز کنه که اینطوری نشه...
+وای من اگه یه روز تا حد خفگی ناهار نخورم میمیرم،کلا باید اینقدر بخورم که حس کنم توی لقمه ی بعدی میترکم:))

پاسخ :

من آخرش لپای تو رو میکنم به همراه دندان گرفتن :))
اخه خیلی گوگول و بامزه ای (مثلا از نزدیک دیدمت)
عزیزم به عنوان یک کارشناس بهت توصیه میکنم سبک زندگیتو بتغییر فرزندم و گرنه شیکم میکنی در حد بشکه
یا زهرا
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۳:۱۶
یه لحظه حس کردم دارم با یه خوناشام حرف میزنم خخخخخ
جناب کارشناس قابل توجهت من ازوناییم که هیچوقت چاق نمیشم:) ولی حالا روش یه فکری میکنم به عشقه خودت:))

پاسخ :

یه محمد طاها کوچولو تو خوابکاهداشتیم( پسر سرپرستمون) نمیتونست هنوز چاردست و پا کنه یعنی تا منو میدید خودشو هلاک میکرد که دور شه :))
اما وقتی میگرفتمش بچه تسلیم میشد چون راه فراری نداشت 
قشنگ وامیستاد من دندونش بگیرم
خدا شانس بده والا ...
کلا برای سلامتی نهار خوب نیست مخصوصا وقتی که در حد ترکیدن بخوری
ریحانه
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۸
احساس رو همه دارن. مهم کنترلش هست.

من همسر خودم رو دیدم که در اتفاق مشابه مدتها ذهنش درگیر میمونه. منتها آقایون حرفهای احساسی را جار نمیزنن. چون میخوان اولا متهم به سوسول بودن نباشن. ثانیا با جمله ی خانوم ها احساسی ترن فرمان رواییشون رو بکنن.
الان از برادرات هم بپرسی میگن وااا نه مردا اصلا این چیزا براشون مهم نیست. وقتی زن گرفتن و رازهای مگو رو به زنشون گفتن. بعد زنه میاد بهت میگه اتفاقا تا دو هفته ذهنش درگیر بود!

پاسخ :

خب کنترلش برای جنس مونث سخت تره
راستش منکه باور نمیکنم مردها به اندازه زن ها احساسی باشن
کل علم روانشناسی و یکی از تفاوت های اصلی زن و مرد رو نبر زیر سوال:))
البته درجاتش در انسان ها متفاوته و ممکنه یه مرد از یه زن احساسی تر باشه اما در کل نه ...
و زن ها لطیف ترند
المراه ریحانه لسیت بقهرمانه...
مردی بنام شقایق ...
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۶
سلام


واقعا که!

من به عنوان یه حامی حیوانات خصوصا گنجشکا الان شما رو آنفالو میکنم

حس میکنم روح اون چندصد تا گنجشکی که تابستونا شکار میکردیم با بچه ها کباب میکردیم و با آبلیمو میزدیم در عذابه بخاطر این حرکت شما و من باید محکوم کنم این حرکت شمارو...

واقعا که...

پاسخ :

سلام

من واقعا حرفی برا گفتن ندارم


حکم شما فک کنم اعدام باشه ها
حالا من شاید تبرعه شم بگم گنجشکه خودش اومده و قتل غیر عمد باشه ولی شما
یعنی چه جیگری داشتینا !!!!
چقوک مگه برا خوردنه؟مگه اصن گوشت داره؟؟؟
 
واقعا که
آقای گوارا
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۸
زیر صد و بیستا فک نکنم چغوک بخوره به ماشین :)

پاسخ :

سرعت ۸۰ یا ۹۰ بود
امروز نمدونم خاله ها بهر دلداری گفتن اون نمرده یه صحنه خورده به شیشه و رد شده یکم حالم بهتر شد
فرشته ی روی زمین
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۲۳
وقتی به عبور و مرور حیوانات بی توجهی میشه و واسشون خط هوایی مشخص،مسیر پیاده روی جدا و علائم راهنمایی رانندگی نمی زنن ، همین میشه دیگه...   : (
و جهان سوم جاییست که مسیر رانندگی بشر و خط پروازی گنجیشکان باهم تلاقی پیدامیکند
: )))
#مدافع_حقوق_حیوانات

پاسخ :

خطی مشی های جدیدی برای قانون گزاران ایجاد کردی 
بهشون انتقال میدم :)

یک دختر شیعه
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۴:۵۷
به نظرم تصادف ربطی به راننده  زن و مرد بودن نداره
اقایون کم زدن به حیوونا!!؟

پاسخ :

نه من الان به رانندگی خانوما کار ندارم
و دست فرمون خودم عالیه(خود شیفتگی)
وانصافا اتفاق امروز مقصر نبودم داشتم رانندگی میکردم یه دفه از آسمون اومد
اما بعد اینکه خورد واکنشی غیر ارادی داشتم که خطرناک بود
صهــ ـبـا
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۹:۰۸
پس من چی بگم که آدما زیر دستم به رحمت خدا میرن؟
مرگ حقه... من و شما وسیله ایم [خنده]
خدا رو شکر که وجدانتون زنده ست. همین نشونه خوبیه.

پاسخ :

نفرمایید...شما کلی تلاش میکنید برای حیات  نه ممات 

 شما که خودت اوستای وجدانی و ما درس پس میدیم  :)
MIS _REIHANE
۰۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۰۹
میدونم چی میکشی.میدونم.من از عنکبوت که میترسم دو قطره اب روش ریختم پس افتاد مرد.تا الان یادمه اون صحنه رو.تا الان.میفهمم!
میگم منم شنیدم میگن ناهار مثه میان وعده بین صبونه و شامه.ولی دقیقا نمیدونم.واقعا خوب نیست؟

پاسخ :

هیییی خواهر تو که از منم بدتری...
طبق طب جدید باید تعداد وعده های غدایی زیاد و حجم غذا کم باشه
اما طبق طب سنتی باید قبل از سیری از غذا دست کشید و تا گرسنه نشد غذا نخورد
و نهار هم حتما حذف بشه و صبحانه و شام سر شب به صورت مفصل
MIS _REIHANE
۰۳ تیر ۹۸ , ۲۳:۲۲
قبلنا میگفتن شام نخورین.
الان میگن ناهار نخورین.
پس فردا میگن فقط در طول روز اب بخورین چون 70 درصد بدنتون ابه(:
خلاصه که.ما موندیم.بین اطبا.و هزار جور بیماری ای که هیچکدوم نمیدونن چیکارش کنن:دی

پاسخ :

الانم طب رایج و مدرن همینو میگه 
کلا بین طبجدید و اسلامی تضاد زیاده و با اینکه من با توجه به رشته ام جزئی از خانواده طب جدیدم ولی با طب اسلامی خیلی موافقم
در مضر بودن نهار شکی نیست خیالت راحت بهقول سوته دلان در قران هم بهش اشاره شده
منتظر المهدی
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۱:۰۲
شکار حیوانات روز روشن آن هم با ماشین  الآن قانون شکار با ماشین تصویب می شود هرکس با وسیله ای غیر از تفنک موجودی را شکار نماید تا سه ماه
باید  تمام پرندگان و چرندگان را از آب سالم سیراب نماید وگرنه حق رانندگی ندارد سختگیر الممالک


پاسخ :

اصن بیان منو اعدام کنین ...
راضیم والا..:)
...
۰۵ تیر ۹۸ , ۱۵:۰۹
ما هم خونوادگی از ماه رمضون قرار گذاشتیم ناهار نخوریم
سبک خوبیه
کمتر آشپزی میکنم کمتر میشورم
خخخ هزینه ها هم کمتر

پاسخ :

ولی انگار من دارم شکست میخورم:(
خانواده همکاریشون ته کشیده
آره خداییش راحت تره آدم
آلاء ..
۰۵ تیر ۹۸ , ۱۹:۱۲
منم خیلی وقته ناهار نمیخورم
یه بار اعصاب نداشتم یه جوجه زرد تو حیاط جیک جیک میکرد رفتم یه لگد زدم چسبید به دیوار و جان داد

پاسخ :

عه چه همه نهار نخورن مثل اینکه من از قافله عقب بودم :)
وا آلا؟!ازت میترسم :|
سعید بیگی
۰۵ تیر ۹۸ , ۲۰:۳۴
سلام
نگران نباشید، احتمالا بلند شده خودش رو تکونده و گفته: خدا خیرت بده چند وقتی بود قولنجم نشکسته بود و حالم جا اومد.
یک بار دم غروب یک سگ پرید جلوی ماشین. ترمز زدم و پریدم پایین. داشتم دنبالش می گشتم با اعصاب خُرد! یک دفعه دیدم حدود 100 متر دورتر داره با سرعت فرار می کنه! فکر کنم ترسیده بود.
من اصلا نترسیده بودما...! باور کنید. 
حیوان ها خیلی از ما سریعترند. احتمالا فرار کرده و رفته!

پاسخ :

سلام علیک
نه والا نگران نیستم دیگه برخلاف اینجا که هنه حکم اعداممو صادر کردند در دنیای واقعی همه گفتند صددرصد نمرده چون هم سرعتت خیلی بالا نبوده هم رد میشن ...
من اگه سگ بپره جلو ماشین واقعا سکته میکنم یه بار برا اینکه به یه سگ نزنم حالت زیگزاکی ماشینو رد کردم خدا رحم کرد دست فرمونم خوبه و گرنه با این استرسایی که میگیرم آخرش یه بلایی سرم میاد
آلاء ..
۰۵ تیر ۹۸ , ۲۳:۰۷
این اتفاق در اوج بحران روحی من افتاد الان هفت هشت ساله جوجه میبینم بغض میکنم

پاسخ :

الهییییییی عزیزم
من میدونم آلا ما دلنازک تر از این حرفاس :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan