اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

پرچونگی

بسم الله الرحمن الرحیم

تربچه هام چون زیر خاک بودند فقط برگشاشون آسیب دیده.خداروشکراز تگرگ ویرانگر جون سالم بدر بردن:) و یرزقه من حیث لایحتسب...

یعنی دلتون نکشه مزه خاویار میدن...

              

+از فردا رسما کارمند دولتم یکی نیست بگه جاقحطه کارمند دولت؟؟

 اصلا هیچ گونه استرسی هم ندارم با اینکه خیلی خیلی مسئولیت سختی دارم کلا باید به همه چی که تو دانشگا یادمون دادن(بیشتر زمان کارآموزی)مسلط باشم و  چندین نفر رو نظارت کنم با چندین نفر هماهنگ باشم کلی فرم و آمار بفرستم معاونت یه سر دارم هزار سوادا...خیلی گناه دارم اونم من که تو عمرا ازین کارا نکردم و رسما بی تجربه ترینم

مکان کارم فعلا همون ۲۰ دقیقه فاصله است اما گفتن خییییره برو چند روز اونجا ببینیم میتونیم جای خونتون منتقلت کنیم یا نه؟منم دلم بحالشون سوخت گفتم باوشه

امروز پوستمو کندن برای یه سری توجیهات الکی بدو خدمت بس که نامنظم هست متاسفانه سیستم اداریمون ازین اتاق به اون اتاق.

+حسبنا الله و نعم الوکیل...

لا اله الاانت سبحانک انی کنت من الظالمین



۱۹:۵۴
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۰:۰۸
وای وااای مبارکه ^_^ انشالله که خادم ملت باشی جانم :)
ولی مواظب خودت هم باااااش:)


+ما که خاویار نخوردیم بفهمیم مزه‌ش چطوریاس!:/
ولی تو تربچه‌هایی که تا حالا دیدیم اینا خیلی خوشگلن ^_^

پاسخ :

وای وای مرسی^_^دعا کن خواهرجان :)
چقدر پول حلال در آوردن سخته(هنوز نه سرکار رفتم نه پول گیرم اومده)ولی عظمتش رو درک کردم آخه برای حلال شدنش باید خودم رو مخصوصا چند ماه اول بکشم:((
+بین خودمون بمونه منم نخوردم:)
خیلی خوش فرم و خوش اندامن^_^
یا زهرا
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۱:۰۱
وای چقد تربچه ی خشگلیه!
کارمندیت مبارک ولی ازین کارمندا نشی که هی ملتو سرِ کار میزارنااااااااا :))

پاسخ :

تازه هنوز نذاشتم خوب بزرگ شه خانوم شه دلبرشو ببینی:)
ممنونم خواهر من در ساختارِ شبکه ام و با احاد مردم برخورد ندارم و یه سری کارمندای دیگه رو نظارت میکنم به یسری هام جواب پس میدم
**هِلِناز **
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۱:۰۹
اخ 
عاشق تربچه ام 
نمک بزنی قرچ قرچ بخوری 
نووووش جونت 
مبااارکه 

پاسخ :

الهیییی کاش میشد ازین تربچه های ارگانیک دلبر برات بیارم بخوری^_^
سپاس خانوم دکتر
اقلیما ...
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۱:۴۸
به به مبارکا باشه دخترم
ان شاء الله که موفق باشی⁦^_^⁩

پاسخ :

سپاس مادر جان^_^
عصن دعای شما مارو به اینجا رسوندبس که مقربی در درگاه ربوبی:)
فاطمه م_
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۰۴
مبارک باشه، موفق باشی کلی :) 

پاسخ :

ممنونم عزیز دل^__^
ان شاالله موفق های قطاری شما
گوارا ...
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۴۰
ترستون قابل درکه ، اما دلتون چرا گرفته ؟

پاسخ :

آییییی
چقد دقیق و جزئی نگر!
تبریییک 
گوارا ...
۱۹ خرداد ۹۸ , ۰۰:۳۰
مدت ریادی از پست قبلیتون نمی گذره :)

پاسخ :

اما من مطمینم از بازدیدایی که در هردوپست مشترک بوده معدودند افرادی که به قسمت آخر توجه کرده باشند و ربط بدن به پست قبل:)
یا زهرا
۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۴
تازه خوب بزرگ نشده؟یه باره بگو کدو تنبله دیگه!

پاسخ :

آخه تربچه های بیرون بزرگترن که:))

گوارا ...
۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۸
ما می توانیم 💪😀

پاسخ :

اوهوم 👍🙃
صهــ ـبـا
۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۷:۱۲
حسبی من هو حسبی ...

پاسخ :

حسبی من لم یزل حسبی...
وخدایی که به شدددددت کافیست ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan