اصلاً حسین جنس غمش فرق می‌کند

معجزه میشه اگه بخوای

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر ایمان داشته باشی اگر به قدرت بینهایت الهی اعتقادداشته باشی اگر توکلت فقط به اوباشد اگر امیدت فقط اوباشد اگر دچار شرک های خفی و جلی نباشی اذکاری هست که معجزه میکند...

باید اطمینان و اعتقادداشته باشی به معجزه شان...

خود من تجربه نکردم و آنقدر ایمان کاملی ندارم  اما برای شما که زلالید میتواند کارساز باشد ان شالله

همه ما بلا استثنا دچار ترس ها غم ها مکرها میشویم وخواسته هایی داریم در حدیثی از امام صادق(ع) آمده(نقل به مضمون):

+هنگام ترس و خوف بگو حسبنا الله و نعم الوکیل...خدا کافیست و بهترین وکیل است(آل عمران)

 خداوند در آیه بعد میفرماید اینها برگشتند به نعمت خدا و هیچ شری بهشان نرسید

یعنی اگر تو بگویی حسبنا الله و نعم الوکیل خداوند قسمت بعد را برایت محقق میکند

+وقتی دلت گرفت بگو لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین...اعتراف به اینکه من به خودم ظلم کردم(همان استغفار)،این وعده خداست اگر اعتراف کنی استغفار کنی غم و اندوهت میره که بره:))

در ادامه (۸۸سوره انبیا) خداوند میفرماید فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ...پس [دعاى] او را برآورده کردیم و او را از اندوه رهانیدیم و مؤمنان را [نیز] چنین نجات مى‏ دهیم 

+وقتی احساس کردی کسی میخواهد تو را فریب دهد بگوافوض امری الی الله ان الله بصیربالعباد...من کارمو به خودت میسپارم تویی که هستی تویی که میبینی

در ادامه خداوند میفرماید فوقاه الله سَیِّئَاتِ مَا مَکَرُوا ۖ وَحَاقَ بِآلِ فِرْعَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ

+اگر خواسته ی دنیایی داری فرزند میخواهی،ماشین میخواهی،در ازدواجت گره افتاده و...

ماشاالله لاحول ولا قوه الا بالله(کهف ۳۹)

فقط قدرت خداست که همه چیزو درست میکنه

درادامه آمده فعسی ربی ان یوتنی خیرا من جنتک

اینجا عسی یعنی خداوند قطعا بهترش را به من  میدهد

*کتاب انیس الصادقین جهت ذکر های بیشتر با حساب کتاب امام صادق جان

+با این ذکر ها در حقیقت اعتقاداتمان را به خدا مرور میکنیم 

+بدحالیمونو با توسل و این اذکار بزداییم تا لذت و حال خوش معنوی را درک کنیم:)

داستانی در این زمینه:شخصی آمد نزد بابا علی (ع) گویا پس از جنگ بوده عرضه داشت آقا من نمیخوام دستم قطع بشه بابا به دستش دستمالی بستند و ذکری گفتند و دستش خوب شد

گفت به من یاد بدید چه ذکری؟بابا فرمودند دستت خوب شد برو دیگه

بسیاراصرار کرد بابا گفتند بسم الله الرحمن الرحیم

گفت عه همون بسم الله خودمون؟؟؟دستش افتاد...(یعنی باور ضعیف... مگه بسم الله انقدر کار ازش میاد؟)

نتیجه:دست کم نگیریم ذکر خدارو و ایمان قلبی داشته باشیم تا آثارش را ببینیم 



۱۱:۴۰
رهرو ...
۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۱
سلام

ممنون برای این متن خوب و یادآوری ذکر

خیر ببینید

پاسخ :

سلام علیک و رحمت الله
خواهش میکنم
سپاس بابت دعای خوبتون
همین دعا برای روزی امروزم کافیه:)
ناشناس
۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۲:۳۲
سلام
خیلی عالی بود خدا خیرتون بده

پاسخ :

سلام علیکم و رحمت الله
الحمدلله که استفاده کردید از حدیث من فقط واسطه بودم و کاری نکردم در حقیقت
ممنونم بابت دعا
لوسی می
۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۵۵
میگن هفت تا حمد بر مرده بخونی زنده میشه!
هربار میرم زیارت اهل قبور هی امتحان میکنم و سطح تعالی خودمو میسنجم:دی

ممنون از تذکر به‌جات ^_^

پاسخ :

:))
عجب ابزارهای سنجی برای خودت قرار میدی دم شما گرم:))
من باز دوست دارم وقتی میرم زیارت و سلام میدم علیک السلام امام رو بشنوم...
خواهش میکنم روزی خودتون بوده^_^
لوسی می
۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۸
آخ آخ اون که اصلا جای خود داره ^_^
ان‌شالله روزیمون:)

پاسخ :

فک کن چقد رویایی میشه^_^
هرچی سرچ کردم داستان مورد نظرمو پیدا کنم برات کپی کنم پیدا نشد
ولی مضمونش این بود که آیت الله بهجت به شاگردشون که از زیارت امام رضا برمیگردن میگن امام رضا رو دیدی جواب سلامتو شنیدی؟
میگه نه
اقای بهجت تعجب میکنند میگن مگه میشه بری و آقا رو نبینی و جواب سلام نشنوی؟؟؟؟
(فک کنم زیادی تصرف شد در داستان:)
یا زهرا
۱۷ خرداد ۹۸ , ۱۹:۳۳
:)...همین!

پاسخ :

^_^

لوسی می
۱۷ خرداد ۹۸ , ۲۲:۱۲
خخخخ نه تصرفت تحریف کننده نبود. شنیده بودم‌.
ولی این رویای پاسخ سلام از شنیدن ماجرای ابراهیم مجاب در زیارت کربلا به دل من افتاد. :)
قبلش اصلا بهش فکر هم نکرده بودم..

پاسخ :

ان شاالله لوسی  مجاب و دخترِبی بی مجاب بشیم صلوات :)
چرا نخوایم همچین مقامی وقتی انقدر کریم اند...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در جُستجوی عاشِقی

یَا مَــنْ بیـده کُــل مِفـتاح

السلام علیک فی آناء لیلک واطراف نهارک
Designed By Erfan Powered by Bayan